ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هفتمین قسمت از سری فیلم های جنگ ستارگان، بیداری نیروها نام گرفت

طبق گفته Lucasfilm، کمپانی سازنده ی مجموعه فیلم های جنگ ستارگان، اپیزود هفتم این سری با نام The Force Awakens نام نهاده است. مراسم اکران آن دسامبر آینده افتتاح خواهد شد. نام این اثر، در کنار خبر اتمام ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۱۷ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طبق گفته Lucasfilm، کمپانی سازنده ی مجموعه فیلم های جنگ ستارگان، اپیزود هفتم این سری با نام The Force Awakens نام نهاده است. مراسم اکران آن دسامبر آینده افتتاح خواهد شد.

نام این اثر، در کنار خبر اتمام بخش عمده عکاسی آن، در اکانت توییتر رسمی Star Wars اعلام شده است. پوستر رسمی منتشر شده ی این اثر، حس و حال سری های پیشین این فیلم را منتقل کرده و به نظر می آید جی جی آبرامز، کارگردان فیلم مذکور، سعی دارد مجددا فیلمی با ساختار سه گانه ی اصلی جنگ ستارگان را به تصویر بکشد.

حتی انتشار عنوان 'The Force Awakens' خیلی از طرفداران این اثر را هیجان زده کرده است و البته کمپینی با هشتگ #BetterStarWarsTitles را هم در توییتر به راه انداخته است.

Screen Shot 2014-11-07 at 3.55.10 PM

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • FCB

    اینا هم دیگه شورشو در اوردن

  • Mostafa

    سلام. ترجمه اش میشه بیداری نیرو نه بیداری نیروها.(نیرو به معنی ارتش نیست اینجا). کلا معنیش عوض میشه.

  • ɅMIN

    هیچوقت از این عنوان خوشم نمیومد. نمیدونم چرا. اما از اون فیلم هایی هست که بقول جادی هر گیکی باید اونرو ببینه. بیصبرانه (ب معنای واقعی کلمه) منتظر هری پاتر جدیدم.

  • jj

    اینجا دارم از ترس میرم رو ویبره ( AHS)
    SE4
    دم کارگردان و نویسنده HOTttttttttttttt
    ساعتم 4 و اینا

  • jj

    با این کانتا چرا میرن بالا
    به به حاج TROOL جغد اعظم

    • TROOL

      هر شب جغدی یا نه فقط یه امشبه رو هستی؟!
      -----------------------------------------------------------
      در حال تماشای سریال The Walking Dead

      • jj

        نه هر شب هستم از دور ناظر جغد مودتون بودم همیشه

      • ریک

        دمت گرم واکینگ دد حتما دنبال کن قسمت اول فصل پنجم با رکورد هفده میلیونو سیصد هزار نفر بیننده رکورد قبلی که مال خودش بودو شکوند

        • TROOL

          من تا فصل 3 شو نگاه کرده بودم
          دیگه الان رو دانلوده4.5
          فصل 4 رو دارم نگاه میکنم
          فصل 5 هم باشه یه شب دیگه نگاش میکنم
          ولی خدایی عجب زومبیای باحالین در کل
          فیلم ورد وار زومبی از درو دیوار زومبیاش بالا میرفتن
          این زومبیاش خیلی ریلکسو آرومن
          http://ziba-film-dl.ir/image/film/93-1/world-war-z-2013-www.ziba-film.ir.jpg

          • ریک

            فصل چهارم یخورده سریال سقوط میکنه اما اخراش و ابتدای فصل پنجم دوباره اوج میگیره اتفاقا منم تازه ورلد وار زد و دان کردم امشب میبینم حتما

  • parsa

    من پارسا اینجا کرج ساعت 3:15
    رو جغد مود

    • PORYA

      منم هستم

  • TROOL

    تمامیه جغدا و شب زنده داران حضور بزنن
    { از فردا شب کسی دیگه مسعولیت این کارو بر عهده بگیره من دیگه جغد بودن رو به خاطرات میسپارم }

    • EBI131069

      ساعت الان 4 و 50 نبود

      • ریک

        ساعت 6:10 اینجا تهران بزرگه منم دارم درس میخونم ولی نمیدونم چرا دیجیاتو دست از سرم بر نمیداره

        • شهاب

          داشتی درس میخوندی دیگه؟

  • jj

    امشب یه خط زدم جغد شدم
    کیا هست امشب؟

    • mohammadmj

      من هستم ولی ناراحت..................

      • jj

        من خیلی بیشتر ناراحتم داش ولی کاریش نمیشه کرد واقعا دنیایه تلخیه
        من یه منفی گرام دنیا چقدر تلخی

  • reza

    بچه ها رفتم آبادان کلی ماشین خوشگل پارک بود دست کردم تو جیبم با گوشیم عکس بگیرم گوشی تو جیبم نبود (صفحه اش شکسته بود)
    ------------------------------
    حالم خرابه مبفهمی خراب :(

    • TROOL

      اغا این صفحه گوشیو عوض کن یه ملت از غم تو از اندوه دربیان.

      { چه جمله احساسی گفتم خودم کف کردم }
      ------------------------------------------------------------------
      سعید دیگه جغد مود نیست نه ؟!

      • reza

        خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
        ------------------------------
        فک کنم زود میخوابه :((((((

    • Divan Greedy

      خب مگه با تلفن شکسته نمی شه عکس گرفت ، خود من با Lumina 1520 صفحه شکسته عکس گرفتم و ... فقط نمی شد بازی کرد ، البته الان سالمه تازه یه هفته اس از تعمیرگاه اومدن

      • reza

        مانیتورش شکسته محافض صفحه سالمه ولی :D

  • طوسي

    اينو ول كن
    فيلم halo به كارگرداني اسپيلبرگ تعطيل شد؟!؟ :(

    • Divan Greedy

      کی گفته تعطیل شده / چند تا trailer اومده ازش / قسمت اولشم روز 11 September همراه با master chief collection می یاد

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی