ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

galaxy s6
تکنولوژی

گلکسی S6 به نمایشگر منعطف و خمیده در لبه ها مجهز خواهد بود [شایعه]

اخیراً شایعاتی منتشر گردیده است که بر مبنای آنها سامسونگ در حال بازطرحی مجدد پرچمدار آتی خود یعنی گلکسی S6 است و قصد دارد این محصول را با ظاهری کاملاً متفاوت نسبت به نسخه های ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۷ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۰:۲۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اخیراً شایعاتی منتشر گردیده است که بر مبنای آنها سامسونگ در حال بازطرحی مجدد پرچمدار آتی خود یعنی گلکسی S6 است و قصد دارد این محصول را با ظاهری کاملاً متفاوت نسبت به نسخه های پیشین آن روانه ی بازار نماید.

این تغییرات جدید که ظاهراً تحت عنوان پروژه ی صفر (Project Zero) در حال صورت پذیرفتن هستند را می توان بزرگترین دگرگونی و تحول صورت گرفته در خط تولید محصولات خانواده گلکسی از زمان ارائه ی اولین نسخه ی آنها تا کنون به بازار دانست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

حال یکی از تحلیل گران بر این باور است که سامسونگ توانایی و قصد این را دارد تا با کمک نمایشگرهای منعطفی که تحت برند YOUM تولید می نماید تلفن هوشمندی مشابه نوت اج را رونمایی کند که اینبار صفحه نمایش آن از هر دو سمت چپ و راست دارای لبه و خمیدگی باشد.

جری کانگ، تحلیل گر ارشد در IHD تکنولوژی، روز پنجشنبه و در کنفرانس IHS بیان داشت: "گلکسی S6 که قرار است در سال آینده عرضه گردد از نمایشگری با دو لبه ی خمیده به سمت چپ و راست بهره خواهد برد". منابع مختلف اشاره داشته اند که این ایده در کانسپت اولیه ی نوت اج مطرح گشته بود ولی سامسونگ بعداً و به دلایلی نامشخص تصمیم گرفت صفحه نمایش موبایل مورد اشاره را تنها در یک لبه خمیده نماید.

شایعاتی که تا کنون در مورد گلکسی S6 مطرح شده اند خبر از مجهز شدن این پرچمدار به نمایشگر QHD، چیپست اسنپدارگون ۸۱۰، دوربین اصلی ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و دوربین ارتقا یافته ۵ مگاپیکسلی جلویی می دهند. احتمال به کار گرفته شدن نمایشگرهای منعطف در S6 پیش از این نیز مطرح شده بود و برخی منابع بر این باور هستند نوت ۵ نیز از چنین صفحه نمایش هایی بهره خواهد برد، بنابراین شاید در سال آینده شاهد عرضه ی نسل متفاوتی از محصولات سامسونگ با نمایشگرهای دارای لبه های خمیده باشیم.

گفته می شود در حال حاضر شرکت کره ای خالق خانواده ی گلکسی نوت، تولید انبوه نمایشگرهای ۵.۹ اینچی برای نسل بعدی این سری را آغاز نموده است اما مشخص نیست آنها منعطف هستند یا خیر. باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ به یکباره تحولی بزرگ را در طراحی تلفن های هوشمندش پدید خواهد آورد یا صبر می کند تا این روند تغییر اندک اندک صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • amir_geek

    چه جالب یه زمان بیشتر شایعه ها در مورد محصولات جدید Apple بود
    الان سامسونگ هم شایعه دار شده
    این نشون دهنده ی پیشرفت سامسونگ نسبت به قبل

  • Arsaces7

    شاید تو دو مدل معمولی و خمیده بده اما هیچوقت نمیاد این ایده رو به این زودی رو s6 بزنه

  • رضا

    آخه این قرتی بازیها چیه! به جای این قابلیتهای بدرد نخور یه کم روی طول عمر باطری(بسیار مهم) و تقویت قدرت پردازش و تقویت اتصال موبایل به مونیتورهای بزرگ برای بازی کردن نقش یه مینی پی سی و کیفیت بالاتر صفحه نمایش بدون انعکاس و خوانایی بالا در زیر نور کارکنن....

    یعنی این ایده های دوزاری رو نمیدونم کی توی کله اینها میندازه!

  • MeysaM

    اگر این اتفاق بیوفته، حتماً مثل نوت4، دو دستگاه مجزا یکی ساده و دیگری با صفحه خمیده ارائه میشه.
    به نظر من این نوع نمایشگر به مزاج عامه مردم خوش نمیاد!

  • r.l.stine

    ایولللللللللل سامییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

    شاهکار نوین، شاهکاری برای تعغییر نگرش ها، شاهکاری برای تحول در استانداردهای امروزی دنیای موبایل، شاهکاری برای تحول در تجربه ی همیشگی کاربری ما
    با دنیای موبایل، شاهکاری برای تحول در معنی واقعی نوآوری:
    GALAXY S6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: B-) B-) B-)

    حالا چشم حسور کور!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:

    توانا بود… هر کمپانی مثه سامسنگ بود!!!! :yahoo: :yahoo: B-) B-)

    fOrEvER sAMsUng :yahoo: B-) :heart: :rose:

    این شعار همیشگیم به فرم و شکل جدید بود به افتخار شاهکاری واقعی از سامسونگ که تازه در مراحل اولیه ی توسعه قرار داره قربونش برم!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo:
    __________________________________________

    حالا که هیجاناتمونو فروکش کردیم، بهتره دو نکته ی بسیار مهم رو بگم. امیدوارم طراحان بخش موبایل، به این دو توجه ویژه ای داشته باشن.

    یک: طراحی مجدد اسپیکرها و استریو کردنشون، بدون بر هم زدن تجربه ی کلی کاربری در هنگام استفاده از محصول.

    دو: رفع برآمدگی لنز دوربین.

  • erfan7388

    به نظر من فقط یک طرف منحنی حالا با اینی که میگه دکمه پاور به کنار دکمه ولوم پس میزاره کجا حالا جک هاش کجا باشه بماند اگه اینجور باشه گرفتن تو دست مشکه پس احتمال این که یک طرف باشه میشتره

  • erfanm

    Project zero شروع مجدد سامسونگه برای بخش هایی که توش ضعیف عمل کرده بود.
    سامسونگ اگه میخواد سهمش توسط برند های ارزون قیمت چینی از بین نره باید یه تفاوت بزرگ ایجاد کنه
    اپل سیستم عامل جدا داره و کارش راحته
    اما اندرویدی ها توی دو سه سال اینده شدیدا درگیر میشن باهم...برنده اونیه که تغییر بده هرچه سریعتر...
    مثلا سونی رابط کاربری و نمایشگرش رو
    اچ تی سی دوربین هاش و رابط کاربریش رو
    سامسونگ بدنه و طراحی خودشو
    امیدوارم همشون زودتر یه چیز عالی بدن
    منتظر اس6 میمونم

  • Mostafa

    اگه از دو طرف خمیده بزنه باید به فکر لمس ناخواسته لبه های خمیده باشه که تو طراحی فیزیکی مشکل سازه.
    دیجیاتو خبر اجرای اندروید 5 aosp رو گوشیای سونی z1 z2 z3 رو پوشش نمیدی جیگر؟

  • امین

    عمرا اگر سامسونگ چنین اشتباهی کنی...

    سامسونگ این قدر باهوش هست که بره و یک گوشی دیگه با این مشخصات و با نام دیگری تولید کنه و آبروی سری s خودش رو نبره.

    • احمدM2

      میشه بفرمایید رو چه حسابی باید آبروش بره؟؟
      شما مثل همون افرادی هستید که سری نوت رو مسخره کردند والانم دارند ازش تقلید میکنند و اسمش میزارند الهام؟؟؟
      هنوز نه از نزدیک این صفحه رو دیدید نه ازش استفاده کردید براش عیب میتراشید؟؟
      به نظرتون وقتی به ذهن شما میرسه که ممکنه لمس ناخواسته داشته باشه به ذهن یه کرور مهندس سامسونگ نمیرسه؟؟؟

      • امین

        این کار یه ریسکه بزرگ هست.

        والا من خودم طرفدار سر سخت سامسنوگ هستم.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی