۶۶ درصد از کاربران اندرویدی فیس بوک از سخت افزارهای سال ۲۰۱۱ استفاده می کنند
فیس بوک نیز مانند پلتفرم اندروید کاربران بسیاری را دارا است و بر طبق گزارش ها و آمارهایی که اخیراً در وبلاگ توسعه دهندگان آن منتشر شده این شبکه ی اجتماعی هر ماه به ۵۰۰ ...
فیس بوک نیز مانند پلتفرم اندروید کاربران بسیاری را دارا است و بر طبق گزارش ها و آمارهایی که اخیراً در وبلاگ توسعه دهندگان آن منتشر شده این شبکه ی اجتماعی هر ماه به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال سرویس دهی می کند که این کاربران از ده هزار نوع ابزار اندرویدی متفاوت استفاده می نمایند.
این آمار بدین معناست که فیس بوک لازم است هر روز به ابزارهای متعددی که از نسخه های مختلف و متفاوت اندروید بهره مند هستند خدمات دهی کند و همین امر سبب می گردد تا شرکت مورد بحث منابع عظیمی را در نظر گرفته باشد تا در حین توسعه ی پلتفرمش اطمینان حاصل کند بر روی همه ی ابزارها و نسخه های اندروید عملکردی مناسب را ارائه می نماید.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بر اساس آمارهایی که از کاربران فیس بوک به دست آمده تقریباً دو سوم کاربران اندرویدی این شبکه ی اجتماعی از تجهیزات سخت افزاری تحت این پلتفرم استفاده می کنند که در سال ۲۰۱۱ و یا حتی پیش از آن عرضه شده اند.
برای اینکه بهتر بدانید این قشر از کاربران در چه بازه ی زمانی به سر می برند لازم است ذکر کنیم که در سال ۲۰۱۱ پرچمدارانی همانند آیفون ۴ و گلکسی S II پا به عرصه ی وجود گذاشتند.
اما شاید این سئوال مطرح گردد که چرا تیم توسعه دهندگان در فیس بوک توجه خاصی به سخت افزارهای مورد استفاده ی کاربران این پلتفرم دارند؟ زیرا با توجه به همین مسئله آنها می توانند متوجه شوند لازم است به ابزارهایی با چه نوع صفحه نمایش و رزلوشنی پاسخگو باشند و بر مبنای بنچ مارک های این گجت ها می توانند اطمینان حاصل کنند پلتفرم فیس بوک بر روی تلفن های هوشمند اندرویدی عملکردی روان و قابل قبول دارد.
فیس بوک به عملکرد موبایل های گوناگون بر روی سرویس های دیتای اپراتورهای اصلی مخابراتی نیز توجه به خصوصی دارد و سعی می کند کارایی پلتفرم خودش را بر مبنای لاتنسی یا نرخ تاخیر این شبکه ها بهینه سازی کند. همچنین اینکه چه ابزارهایی بیشتر بر روی شبکه های 4G، 3G و 2G مورد استفاده قرار می گیرند یکی از فاکتورهایی است که شبکه ی اجتماعی مذکور در حین توسعه به آن توجه می نماید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
عالی بود مثه همیشه مرسی
اگه دنیا دست من بود دیجی کالا رو واسه خودم میبردم.
وظیفش هست که به این کاربران هم سرویس بده نده قافیه رو باخت خیل عظیمی از کاربراش به فنا میرن یا جذب اپ های مشابه میشن.
نیاز احساس نشده دیگه
همه که مثل بعضیا نیستن آیفن ۶ بگیرن باهاش وایبر بازی کنن که
چه جالب. یعنی آیفون پر استفاده تر نبوده؟
دوست من شما خبر خوندی؟ نوشته در دیوایسهای اندرویدی ۶۶ درصد ...
بله ببخشید اشتباه من بود
دست نزار رو زخمم گوشیم ساخت 2011 هست :-(
برو شاد باش که گوشیت ساخت 2011 گوشی من که عتیقه شده مال 2010 هر وقت فکر کردی اوضاعت خرابه یاد من بیفت.
متاسفم برات اثری از محسن چاوشی در وصف هردومون سروده شده همین الان گوشش کن.
وقتی یکی نیاز نداره دلیلی نداره که گوشیشو عوض کنه.
کسی که گوشی رو برای شبکه های اجتماعی و کار های سبک بخواد این گوشی ها جواب گو هستن و نیازی به ارتقاع محصول نیست.
اگه بخوایم یاد بگیریم اندازه ی نیاز محصولی رو تهیه کنیم خیلی به نفعمون میشه.
من نیازم یه گوشی سطح بالاست که بتونه گرافیکی ترین بازی ها رو به اجرا بزاره ولی پول ندارم حکمم چیه خشت نباشه؟
متاسفانه من و شما باید بشینیم سر جامون وفعلا هیچ کاری نکنیم.
:-(
اون سال ها اوج خريدیک دیوایس اندرویدی بودی جای تعجب نداره بیشترش ماله 2011 باشه
چه جالب من همیشه فکر میکردم بیشترش برای سال ۲۰۱۲ باشه
---
این دیجیاتو چرا اینقدر خلوت شده ؟ :|
آره خیلی ناجوره حوصله ی آدم سر میره.کامنت میزاری کسی جواب نمیده اصلا یه وضعی.
هرکسی که آنلاینه منفی یا مثبت بده بفهمیم هستن کامنتشون نمیاد یا که نیستن.
(هر کس فکر میکنه میخوام امتیاز بگیرم منفی بده)
اصلا من هنوز تو شوک تیتر خبر دیروز هستم :|
ولش کن هر کاری هم بکنیم اوضاع درست نمیشه فقط اعصابمون خرد میشه.نمیگم دیجیاتو کار خوبی کرده ها ولی دیروز تو پست مذکور بحث شد.درکش مرای منم سخته ولی کاریه که شده.
بیخیال دیروز امروزو بچسب.
نمیدونم شما از چه اوضاعی حرف میزنید اما بهتره کمی نیمه پر لیوان رو هم ببینیم من عاشق دیجیاتو هستم عاشق تک تک کاربراشم اما بعضی وقتا واقعا بهتره کمی به حرفمون فکر کنیم جوری از اوضاع بد میگیم انگار چیشده ، هنوزم دیجیاتو بهترینه اخه کمبود محبت نداره که بخواد بزنه این مطلب عنوان ندارد گریه زاری هارو ببینه و فرداش بگه از سکته خفیف وقایه گستر نجاتمون داد
کدوم خبر؟
من یه حرف کوچولو دارم با همه ، همه کارکرد خوب دیجیاتو توی ifa یادشونه ، بررسی های بی نظیر چی نوت 4 زد 3 وان پلاس همش دیجیاتو اول بود کاری که هیچ وبسایتی برای خواننده هاش نکرد اما هیچکس فرداش نگفت هنوز تو شک بررسی دیروزم یه اتفاقی افتاده خودمون داریم به اقا مانی میگیم اغراق گردی خداییش خودمونم اغراق میکنیم
الانم که الانه در کف سرعت عملشون در ایفا بودم ولی این مقاله در حد دیجیاتو که الگویی برای سایت های تازه تاسیس شدست نیست.