ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ الکترونیکس در تلاش برای انتقال خطوط تولیدش به ویتنام است

یکی از مقامات دولتی ویتنام امروز اعلام داشته که شرکت سامسونگ الکترونیکس کره جنوبی با صرف سرمایه ی سه میلیارد دلاری در تلاش است تا دومین کارخانه ی بزرگ تلفن هوشمند در این کشور را ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۹ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۱:۱۷

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

یکی از مقامات دولتی ویتنام امروز اعلام داشته که شرکت سامسونگ الکترونیکس کره جنوبی با صرف سرمایه ی سه میلیارد دلاری در تلاش است تا دومین کارخانه ی بزرگ تلفن هوشمند در این کشور را بنا کند.

سامسونگ الکترونیکس قصد دارد کارخانه ی اشاره شده را در استان تای نگوین ویتنام بسازد، این شرکت در ماه مارس سال جاری هم با پرداخت ۲ میلیارد دلار هزینه، کارخانه ی دیگری را در همین استان احداث کرده بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مقامات ویتنامی نیز در همین رابطه اظهار داشته اند: "در حال کار و رایزنی در مورد این پروژه هستیم و هنوز چند مورد باقی مانده که باید بررسی و برطرف شوند." اما در سوی دیگر سخنگویان دفتر سامسونگ در ویتنام حاضر نشدند در مورد این اخبار توضیحات بیشتری را به رسانه ها اعلام نمایند.

از زمان ظهور برند های چینی تولید کننده ی تلفن های هوشمند و قدرت یافتن آنها رفته رفته غول تکنولوژی کره جنوبی تمایلش به داشتن خط تولید در کشور چین را از دست داده و به منظور کاهش هزینه ها و بازیابی قدرتش در رقابت با برندهای مذکور قصد خود را بر این گذاشته تا کارخانجات تولیدیش را به کشور ویتنام انتقال دهد.

گفته می شود سامسونگ در آینده یی نزدیک سرمایه ای ۱۱ میلیارد دلاری را صرف ساخت خطوط تولیدی گسترده یی در ویتنام خواهد کرد. در طول سال های جاری این کشور یکی از اصلی ترین درآمدهای خودش را از کارخانجات تولید تلفن های هوشمندی که درآن بنا نهاده شده اند کسب کرده است.

گفته می شود کارخانه های مورد بحث در بین ماه های ژانویه و اکتبر امسال درآمد صادراتی ۱۹.۲ میلیارد دلاری را برای ویتنام به ارمغان آورده اند که این رقم معادل ۱۵ درصد کل درآمد کشور مورد اشاره را شامل می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • طــــــــــــــــــــــــــــوسی

    ffddgh
    .

  • TROOL

    عالی بود. مثل همیشه مرسی.

  • bahram

    سامی امید داره اینجوری دوباره به سوددهی قبلی خودش برگرده.شاید بتونه!
    تشکر

  • سهیل

    سطح دستمزد در چین بالا رفته و خیلی کمپانی های دیگر از جمله نوکیای مرحوم هم همین برنامه را پیاده کردند

  • عــــــامـــــــــر

    معمولا این خطوط تولید فقط و فقط برای کاهش خرج محصول نهایی هستش و با ظهور تولیدگران بزرگ داخلی دیگه فکر نکنم جایی برای سامسونگ مونده باشه نه اینکه جایی نداره هنوزم یکی از بزگترین هاست و قطعا سال های سال اونجا میمونه اما این خبر نشون دهنده اینه که سامسونگ احساس خطر کرده

  • رحیم علیزاده

    کاش بده ما هم تولید کنیم

    • آریا

      هزینه تولید تو ایران بسیار بالاست . این به خاطر ساختار اقتصادی داغون ایرانه. تورم و فساد اقتصادی ایران باعث میشه تولید تو ایران به صرفه نباشه.
      نمونش برند فراسو بود که ابتدا تو ایران تولید میشد. در نهایت چون به صرفه نبود دادن دست تولید کنندگان چینی براشون بسازه
      در آینده هند و برزیل جای چین رو خواهد گرفت

      • سهیل

        البته هند و برزیل خیلی کشورهای سیستم دار و منظمی نیستند و مردمشون هم کلا مثل چینی ها اهل کار نیستند. و فساد اقتصادی هم تو هر دوتا کشور بیداد می کنه. برزیل سطح دستمزد به خاطر ثروت طبیعی بالاست. فعلا و در حال حاضر همین ویتنام بهترین گزینه هست. اندونزی زمان خوب بود که دست اسلامیست توش قوی شده و حذف شده. کامبوج احتمالا در آینده و البته تایلند و فیلیپین

مطالب پیشنهادی