ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی ایرانی
تکنولوژی

صندوق حمایت از صنعت بازی سازی ایرانی تشکیل می شود

صندوق حمایت از بازی سازی ایرانی قرار است پس از تصویب در شورای عالی فضای مجازی تشکیل شود. طرح این صندوق در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی این شورا به تصویب رسیده و ...

حامد قاسمی نراقی
حامد قاسمی نراقی منتشر شده در ۲۲ آبان ۱۳۹۳  |  ۰۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

صندوق حمایت از بازی سازی ایرانی قرار است پس از تصویب در شورای عالی فضای مجازی تشکیل شود. طرح این صندوق در کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای فضای مجازی این شورا به تصویب رسیده و در انتظار ورود به جلسه اصلی شورای عالی فضای مجازی است.

صندوق مذکور با هدف حمایت از صنعت بازی‌ های رایانه ای ایرانی از طریق وضع قوانین برای کنترل بازار محصولات خارجی و فروش هولوگرام به این بازی ها تشکیل خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

این در حالی است که تاکنون وظیفه حمایت از بازی سازی ایرانی بر عهده بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزرات ارشاد بود. هنوز درباره چگونگی ارتباط این صندوق با بنیاد یا وزارت خانه های ارتباطات و ارشاد مطلبی بیان نشده است.

بر اساس آمار های موجود  تا به حال بیش از ۲۰۰ بازی رایانه ای در سطوح مختلف و برای پلتفرم های متفاوت رایانه ای در ایران طراحی و به بازار ارائه شده است. برخی از این بازی ها در مسابقات و جشنواره های بین المللی موفق به کسب عناوین برتر شده و مورد تقدیر قرار گرفته اند.

گفته می شود در صورت تشکیل این صندوق، بودجه های دولتی برای حمایت از بازی ها و بازی سازان ایران افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • عــــــامـــــــــر

    بدون حمایتم بازی ها خوبی هست البنه خوب که نه اما سرگرم کننده امیدوارم روز بهترین ها توسط ایرانی ساخته باشه

  • Saleh

    اِی بابا من فکر کردم سرمایه گذاری میکنن رو ایده.
    هواسم نبود تو ایرانیم.

  • iphone.ir

    نید فور اسپیدو میبینی اینو میبینی!ادم گریش میگیره اصلا ادم تمایل نداره به بازی

  • saeed_ebrahimi

    امیدوارم که پشت این تصمیم یکم، فقط یکم فکر شده باشه و یه ذره مدیریت. بازی سازه ایرانی در صورت حمایت قطعا پتانسیل رقابت به بازیهای برتر کمپانی های خارجی رو خواهد داشت.
    چطور میتونیم پهباد بسازیم، بازی نمی تونیم!!! خواستن توانستن است.

    به امید عملیاتی شدنش.

  • TROOL

    توجه کردین رویه اون کیلومتر پایین عکس زدن سرعت 200 ؟!
    اخه کدوم مدل پراید 200 تا میره؟!

  • bahram

    ببینیم ضرغام تی وی اینجا چه میکنه!جالبه ماشین هم داره به سمت مرکز ملی فضای مجازی میره! :D
    تشکر

  • borna_talebi

    امیدوارم حمایت بشه. الانم با بودجه های محدود بازی های خوبی مثل شبگرد و ارتش های فرا زمینی (اسمش یادم نیست درست) ساخته شده که واقعا در سطح خوبی قرار دارند

  • farid

    حمایتهای بی مورد نابودی اون صنعت رو میاره .یه نگاه به صنعت خودروسازی بندازید.

    • Ali Ea

      به جای صنعت بنویسید حماقت خودرو سازی!

  • دادا(در انتظار اندروید5)

    خب خدا حافظ به همه بازی های نیم بند همین هم دیگر نداریم

  • نیما

    این عکس چه بازیه؟؟؟ کسی میدونه؟؟؟

    • Ali Ea

      بازی شتاب در شهر است.البته با پراید بعید میدونم بشه!

    • siamak Gol

      کُشتار در شهر با پراید

      • EBI131069

        انصافن خیلی قشنگ گفتی

      • نیما

        وای وای وای.... ترکیدم از خنده...

    • طوسي

      پراید خسته

      • نیما

        خدایی هم خیلی خستس.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی