ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارسال پیام از طریق نسخه تحت وب اسکایپ بدون نیاز به نصب افزونه یا پلاگین اضافی

اسکایپ امروز در خبری نسخه ی آزمایشی پلتفرم پیام رسان خود را معرفی کرد که با استفاده از آن، از طریق مرورگر وب امکان استفاده از سرویس های این اپلیکیشن پیام رسان برای کاربران امکانپذیر ...

مجتبی بوالحسنی
مجتبی بوالحسنی منتشر شده در ۲۳ آبان ۱۳۹۳  |  ۲۰:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اسکایپ امروز در خبری نسخه ی آزمایشی پلتفرم پیام رسان خود را معرفی کرد که با استفاده از آن، از طریق مرورگر وب امکان استفاده از سرویس های این اپلیکیشن پیام رسان برای کاربران امکانپذیر خواهد بود.

به عبارت دیگر برای استفاده از اسکایپ نیاز به دانلود هیچگونه نرم افزار، افزونه یا پلاگین خاصی نخواهید داشت. تمام خدمات از طریق مرورگر و مراجعه به وبسایت Skype.com در دسترس خواهند بود. این سرویس در حال حاضر از مرورگرهای فایرفاکس، کروم، سافاری و اینترنت اکسپلورر پشتیبانی می کند.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

هرچند که شما می توانید از طریق مرورگر خود اقدام به برقراری تماس های صوتی و تصویری کنید، اما برای این کار نیاز به نصب افزونه دارید. اما در هر صورت اسکایپ برنامه ای دارد که طی آن قرار است نسخه تحت وب این سرویس -بر اساس استاندارد WebRTC- برای اینگونه تماس ها نیاز به هیچگونه افزونه ای نداشته باشد.

نسخه تحت وب اسکایپ هنوز برای همه در دسترس نیست، این شرکت اعلام کرده که این سرویس برای برخی از کاربران کنونی و برخی از کاربران جدید در دسترس است و طی ماه های آینده بتدریج برای تمام کاربران در سراسر دنیا قابل استفاده خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Ghazanfar Didindipour

    خخخخخخ
    همین چند روز پیش توی کافی‌نت دوستم ازش پرسیدم روی کلاینت‌هات اسکایپ نداری؟
    - نه.

    با خودم گفتم اگه جایی اسکایپ نداشته باشد باید چه کار کنم؟

  • Sayonara

    خیلیم عالی اسکایپ نرم افزار خوبیه

  • Hossein Za

    اسک عالیه حیف که من کسی رو برای ارطباط باهاش ندارم :(

  • TROOL

    :skype:

    • TROOL

      شکلکها محدودن ما تویه تحریم شکلک گذاشتن به سر میبریم

  • kamyab98

    چه جالب نمیدونستم نسخه تحت وب هم داره کاشکی واتز اپ حداثل نسخه پی سی داشت...
    ---
    Now playing : Mano to Mardom (Yaghma Golrouee) :X

    • sadegh

      GroupMe (که متعلق به اسکایپ هست) و Telegram هم نسخه ی تحت وب دارن... خیلی بدرد میخوره... هرچند که خیلی وقته از طریق نرم افزارهای آفیس آنلاین مثل Outlook.com میشه از طریق وب با اسکایپ چت کرد...

  • مهردادششم

    من تو گوشی خودم با اکانت مایکروسافتم تونستم اسکایپ رو فعال کنم ولی تو گوشی خواهرم نتونستم (تا حالا اندروید کار نکردم) اگه کسی راه فعالسازیش تو گوشی های اندرویدی رو بلده بگه با تشکر

  • SeeUra

    واقعا نیازش احساس می شد بخصوص زمانی که از رایانه فرد دیگه ای برای ارتباط می خواستی استفاده کنی.

  • SAEED DASTMARD

    خیلی هم عالی که تحت وب ارائه میشه امیدوارم تمام برنامه های ارتباطی تحت وب بشن.

  • عــــــامـــــــــر

    اسکایپ عالیه ، قبلا از استفاده نمیکردم اما الان که استفاده میکنم هیچی کم نداره و اینکه روز به روز داره کاملتر میشه هم میتونه یه خبر خوب برای کسایی باشه که استفاده میکنن ، دم توسعه دهنده هاش گرم

مطالب پیشنهادی