ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فایرفاکس نمایش تبلیغات در مرورگر را شروع می کند

موزیلا به عنوان شرکت توسعه دهنده مرورگر فایرفاکس، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد نمایش تبلیغات در این مرورگر محبوب را آغاز نماید. این تبلیغات قرار است در صفحه آغازین مرورگر به نمایش در ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲۳ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۱:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موزیلا به عنوان شرکت توسعه دهنده مرورگر فایرفاکس، به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد نمایش تبلیغات در این مرورگر محبوب را آغاز نماید.

این تبلیغات قرار است در صفحه آغازین مرورگر به نمایش در بیاید. هم اکنون این صفحه به مربع هایی کوچک از سایت های پر بازدید کاربر اختصاص دارد. به گفته موزیلا این مربع ها همچنان دسترسی سریع به سایت ها را در اختیار کاربر قرار می دهند، اما برخی از آن ها ممکن است تبلیغات شرکتی خاص را در خود به نمایش در آورد.

بخش اعظم درآمد کنونی موزیلا، به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی، از سوی گوگل تامین می شود. در واقع گوگل بابت قراردادن موتور جستجوی خود به صورت پیشفرض بر روی فایرفاکس، هزینه ای را به موزیلا پرداخت می کند.

این طرح در حالی قرار است اجرایی شود که فایرفاکس در حال از دست دادن سهم بازار خود است. بر اساس گزارش های منتشر شده، در حال حاضر Internet Explorer با ۵۸ درصد به عنوان پر کاربر ترین مرورگر دنیا شناخته می شود. بعد از IE، کروم با ۲۱ درصد و فایرفاکس با ۱۴ درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

آیا شما حاضر هستید چنین تبلیغاتی را در فایرفاکس تحمل کنید؟ یا این موضوع شما را ترغیب می کند که دیگر مرورگر ها را مورد استفاده قرار دهید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • reza

    من نمی دونم این آمارا رو از کجا میارن؟

    http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp

  • Hamed

    چند وقت بود میخواستم به کروم مهاجرت کنم!
    با این خبر همین الان این کارو انجام دادم :)

  • pars

    پس انگار باید به کروم کوچ کنم ...
    با این کار همین سهمش رو هم فایرفاکس از دست میده ...

  • FCB

    خب دیگه فایر فاکسم به ... رفت

  • ENVY

    هیچی Opera نمیشه با اون امکانات شخصی سازیش بعدشم کروم اصلا نمی تونم برای یک ثانیه هم با فایرفاکس و اکسپلورر کار کنم هر چند وقتی که ورژن های جدیدشون میاد می نصبم ولی بازم به پای اپرا و کروم نمی رسن توش موندم چرا اینقدر سهمشون زیاده .

    Just OPERA

    • SAEED DASTMARD

      منم باهات موافقم .

  • امیرحسین مددی

    نه عامر من فقط فقط تو و ترول رو تو دیجاتو دارم

  • user

    ای بابا یعنی از فروش اطلاعات کاربران پول در نمی آورد که می خواد از تبلیغات پول دربیاره؟

  • kamyab98

    داداش دیگه گندشو درنیار :|
    به نظرم سهمش به خاطر این حرکت قراره افت کنه...
    البته منطقی هم هست که تبلیغ بزاره... اپ مجانی و تقریبا بدون درآمد ی براش بود فکر کنم

  • فرزاد

    pop Up ها کم بودن اینم اضافه شد !

  • علی

    به نظر من کروم بهترین مرورگره !!!

    ولی فایر فاکس هم خیلی خوبه اگه تبلیغات محدود باشه که کار بر رو ناراحت نکنه فکر نکنم مشکلی پیش بیاد !!!!

    ie هم که ولش کن !!!!!!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی