تا سال ۲۰۲۰ نود درصد جمعیت بالای ۶ سال جهان موبایل خواهند داشت
اریکسون اخیرا جدیدترین گزارش خود را منتشر کرده و طبق آن گفته شده که سرعت بزرگ تر شدن بازار تلفن های هوشمند روز به روز افزوده می شود و این اتفاق به لطف افزایش کاربران ...
اریکسون اخیرا جدیدترین گزارش خود را منتشر کرده و طبق آن گفته شده که سرعت بزرگ تر شدن بازار تلفن های هوشمند روز به روز افزوده می شود و این اتفاق به لطف افزایش کاربران جدید کشورهایی مثل چین و هند رخ می دهد.
طی تحقیقات و برآوردهایی که اریکسون در گزارش خود لحاظ کرده، به احتمال بسیار زیاد تا دهه آینده، یعنی سال ۲۰۲۰ نود درصد جمعیت بالای ۶ سال سراسر دنیا، دارای تلفن هوشمند خواهند بود.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اریکسون پیش بینی می کند که در سال ۲۰۲۰ حداقل ۶.۱ میلیارد تلفن همراه فعال در دنیا وجود خواهد داشت. در حال حاضر این رقم ۲.۷ میلیارد است که در سال ۲۰۱۴ به آن ۸۰۰ میلیون عدد اضافه شد.
برای دست یابی به رقم ۶.۱ میلیارد اپراتورها و سازندگان تلفن همراه باید تقریبا به تمام بازارها نفوذ داشته باشند. هند و چین به تنهایی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ هرکدام به ترتیب ۱۸ و ۱۲ میلیون کاربر جدید را به مجموع تلفن های همراه فعال اضافه کردند.
هرچند از این رقم فقط ۳۷ درصد آن مربوط به تلفن های هوشمند است و با همین موضوع می توان نتیجه گرفت هنوز بازار بسیار بزرگی برای این محصولات وجود دارد.
گزارش مربوطه بخش های دیگر که احتمال مشاهده آن در سال ۲۰۲۰ وجود دارد را هم بررسی کرده. گفته شده در سال ۲۰۲۰ بیش از نصف (۵۵ درصد) ترافیک دیتای موبایل مختص تماس های تصویری خواهد بود. در حال حاضر سرویس های پخش موسیقی و ویدیوی آنلاین بیشتر از مکالمات ویدیویی استفاده می شوند.
اریکسون معتقد است پس از عرضه نسل پنجم شبکه مخابراتی، کاربران شتاب و اشتیاق بیشتری برای استفاده از این سرویس ها نسبت به نسل سوم و چهارم نشان خواهند داد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


عالی بود مثه همیشه مرسی
2020 چیه باو همین 2014 الان هرکیو میبینم یه تبلت همراه با 1 گوشی داره
من تو سن 15 سالگی صاحب دیوایس هوشمند شدم.
نه دوست عزیز تو اکشن سنتر کسی سایت چک نمیکنه
واسه دسترسی سریع تر به night mode گفتم به اکشن سنتر اضافش کنن
نور گوشی حتی تو حالت low بازم چشم رو تو شب موقع خواب اذیت میکنه
دیگه الان مهد کودک ، آمادگی، پیش دبستانی و ....
همه به تبلت دانش آموزی مجهز شدن
فقط مونده ، نوزادان با تبلت به دنیا بیان
مثل اعتیاد سن داشتن گجتها ، پایین اومده :D
یادش بخیر تو زمان ما سوم راهنمایی بودیم تازه فهمیدیم گوشی چیه اونوقت الان بچه ی 7،8 ساله دنبال چت رومه !
آقا آپدبت اندرویید ۵ برای نکسوز ۵ هم اومد هورررا
2020 !!! خدا خیرت بده . همین الان 90 درصد بالای 5 سال دارن .
متاسفانه این اصلا خوب نیست
جدیدا مد شده برای این بچه های کوچیک تبلت میخرن.مثه چن تا از فامیلای خودمون.تازه فک میکنن چقدرم باکلاسن!!!! ولی نمیدونن مغز این بچه ها رو داغون میکنه
البته بعضیام برای ساکت کردن بچه اینو میخرن که بازم همین مشکلاتو داره
البته بنظرم گجت های پوشیدنی بزودی نیاز ما رو به حمل یک مکعب 100 گرمی از بین خواهند برد..... کلا خیلی خوبه... البته ممکنه باعث تغییر نوع زندگی بشه... باید ببینیم چی میشه... ببخشید... باید سعی کنیم آینده رو بسازیم نه فقط بشنیم و ببینیم چی میشه...
البته همین جوری میگم.... خوش باشید