ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تا سال ۲۰۲۰ نود درصد جمعیت بالای ۶ سال جهان موبایل خواهند داشت

اریکسون اخیرا جدیدترین گزارش خود را منتشر کرده و طبق آن گفته شده که سرعت بزرگ تر شدن بازار تلفن های هوشمند روز به روز افزوده می شود و این اتفاق به لطف افزایش کاربران ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۷ آبان ۱۳۹۳  |  ۲۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اریکسون اخیرا جدیدترین گزارش خود را منتشر کرده و طبق آن گفته شده که سرعت بزرگ تر شدن بازار تلفن های هوشمند روز به روز افزوده می شود و این اتفاق به لطف افزایش کاربران جدید کشورهایی مثل چین و هند رخ می دهد.

طی تحقیقات و برآوردهایی که اریکسون در گزارش خود لحاظ کرده، به احتمال بسیار زیاد تا دهه آینده، یعنی سال ۲۰۲۰ نود درصد جمعیت بالای ۶ سال سراسر دنیا، دارای تلفن هوشمند خواهند بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Smartphone_subs_ericsson-730x334

اریکسون پیش بینی می کند که در سال ۲۰۲۰ حداقل ۶.۱ میلیارد تلفن همراه فعال در دنیا وجود خواهد داشت. در حال حاضر این رقم ۲.۷ میلیارد است که در سال ۲۰۱۴ به آن ۸۰۰ میلیون عدد اضافه شد.

برای دست یابی به رقم ۶.۱ میلیارد اپراتورها و سازندگان تلفن همراه باید تقریبا به تمام بازارها نفوذ داشته باشند. هند و چین به تنهایی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ هرکدام به ترتیب ۱۸ و ۱۲ میلیون کاربر جدید را به مجموع تلفن های همراه فعال اضافه کردند.

هرچند از این رقم فقط ۳۷ درصد آن مربوط به تلفن های هوشمند است و با همین موضوع می توان نتیجه گرفت هنوز بازار بسیار بزرگی برای این محصولات وجود دارد.

Ericsson5G-730x204

گزارش مربوطه بخش های دیگر که احتمال مشاهده آن در سال ۲۰۲۰ وجود دارد را هم بررسی کرده. گفته شده در سال ۲۰۲۰ بیش از نصف (۵۵ درصد) ترافیک دیتای موبایل مختص تماس های تصویری خواهد بود. در حال حاضر سرویس های پخش موسیقی و ویدیوی آنلاین بیشتر از مکالمات ویدیویی استفاده می شوند.

اریکسون معتقد است پس از عرضه نسل پنجم شبکه مخابراتی، کاربران شتاب و اشتیاق بیشتری برای استفاده از این سرویس ها نسبت به نسل سوم و چهارم نشان خواهند داد.

TNW
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • LG Forever

    2020 چیه باو همین 2014 الان هرکیو میبینم یه تبلت همراه با 1 گوشی داره

  • SAEED DASTMARD

    من تو سن 15 سالگی صاحب دیوایس هوشمند شدم.

  • bahmanbs

    نه دوست عزیز تو اکشن سنتر کسی سایت چک نمیکنه
    واسه دسترسی سریع تر به night mode گفتم به اکشن سنتر اضافش کنن
    نور گوشی حتی تو حالت low بازم چشم رو تو شب موقع خواب اذیت میکنه

  • pooli

    دیگه الان مهد کودک ، آمادگی، پیش دبستانی و ....
    همه به تبلت دانش آموزی مجهز شدن
    فقط مونده ، نوزادان با تبلت به دنیا بیان
    مثل اعتیاد سن داشتن گجتها ، پایین اومده :D

  • atrin_salehi

    یادش بخیر تو زمان ما سوم راهنمایی بودیم تازه فهمیدیم گوشی چیه اونوقت الان بچه ی 7،8 ساله دنبال چت رومه !

  • MiladoOo

    آقا آپدبت اندرویید ۵ برای نکسوز ۵ هم اومد هورررا

  • seedni

    2020 !!! خدا خیرت بده . همین الان 90 درصد بالای 5 سال دارن .

  • محمدرضا

    متاسفانه این اصلا خوب نیست
    جدیدا مد شده برای این بچه های کوچیک تبلت میخرن.مثه چن تا از فامیلای خودمون.تازه فک میکنن چقدرم باکلاسن!!!! ولی نمیدونن مغز این بچه ها رو داغون میکنه
    البته بعضیام برای ساکت کردن بچه اینو میخرن که بازم همین مشکلاتو داره

  • کارگردان

    البته بنظرم گجت های پوشیدنی بزودی نیاز ما رو به حمل یک مکعب 100 گرمی از بین خواهند برد..... کلا خیلی خوبه... البته ممکنه باعث تغییر نوع زندگی بشه... باید ببینیم چی میشه... ببخشید... باید سعی کنیم آینده رو بسازیم نه فقط بشنیم و ببینیم چی میشه...
    البته همین جوری میگم.... خوش باشید

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی