تلفن هوشمند اقتصادی سامسونگ با سیستم عامل تایزن و برخی از قابلیت های کلیدی محصولات اندرویدی
کمی قبل تر در بین شایعات خبری از یک تلفن هوشمند اقتصادی جدید سامسونگ انتشار یافت که مبتنی بر سیستم عامل موبایل خود این شرکت یعنی تایزن بود. امروز وب سایت سامی موبایل توانسته است ...
کمی قبل تر در بین شایعات خبری از یک تلفن هوشمند اقتصادی جدید سامسونگ انتشار یافت که مبتنی بر سیستم عامل موبایل خود این شرکت یعنی تایزن بود. امروز وب سایت سامی موبایل توانسته است به تصاویری از رابط کاربری این محصول که فعلاً از آن با عنوان SM-Z130H یاد می شود دست یابد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
تلفن هوشمند مورد بحث قرار است به همراه سیستم عامل تایزن ۲.۳ که به نظر می آید رابط کاربری آن تا حد زیادی از تاچ ویز سامسونگ تبعیت کرده است عرضه گردد. همچنین گفته می شود این محصول به برخی از قابلیت های نرم افزاری کلیدی تلفن های اندرویدی کمپانی تولید کننده اش مانند مد Ultra Power Saving و Private مجهز باشد. علاوه بر این نیز اپ های ویژه ی شبکه های اجتماعی هم به صورت پیش فرض بر روی آن ارائه خواهند شد.
بر اساس شایعات پیشین SM-Z130H که نام رمز کایرن (KIRAN) برای آن برگزیده شده است به صفحه نمایش ۴ اینچی با رزلوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکلس مجهز شده و دوربین پشتی ۳.۲ مگایپکسلی، دوربین جلویی با رزلوشن VGA، پردازنده ی دو هسته ای SC7727S با توان پردازش ۱.۲ گیگاهرتز، ۵۱۲ مگابایت حافظه ی رم و پتشیبانی از دو سیم کارت از سایر مشخصه های آن هستند.
بر اساس شنیده ها سامسونگ قصد دارد تلفن هوشمند مورد بحث را ابتدا در هندوستان و در تقابل با محصولات اندروید وان گوگل ارائه نماید و شاید پس از آن این موبایل را به سایر بازارها نیز راهی کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.




الان دو سه روزه یک s5 سامسونگ گرفتم چهار هسته ای اسنپ دراگون وقتی دیدم خیلی از امکاناتs4رو نداره و زبان فارسی رو به صورت پیش فرض نداره نا امید شدم الان دارم با همون گالکسی گرند عزیز کامنت میزارم
من سامسونگ رو فقط به خاطر رابط کاربریش دوست دارم تاچ ویز بعد سخت افزار بعد طراحی که به نظر من خوش دست ترین گوشی سامسونگs4بوده
به نظر من سامی با تایزن به جایی نمیرسه
رمز کایرن (KIRAN)
k-kiran=iran
بعله همه جا ایران
مشخصات خیلی ضعیفی داره!
هه ! شركتي بي هويت كه با دزدي بالا اومد حالا ميخواد سيستم عامل بزنه .... متدهاي برنامه نويسي و نقض سيستم نشه صلوااات (نكنه رو هسته لينوكس باشه كه ابروي دنيس ريجي رو مي بره)
ببینید یه زمانی ایرانسل چرت تربن نام و خدمات رو داشت ، همه به یه چشم بد نگاش میکردن. قیمتش ارزون بود و انتن دهی بدی داشت . خلاصه خیلی منفور بود در بین موبایل بازای قدیمی که یه میلیون پول داده بودن. امروز نه تنها فروش ایرانسل بیشتره ، بلکه هر کسی که همراه اول داره در کنارش یدونه ایرانسل هم داره.
بخاطر قیمت رقابتی که داشت این اتفاق افتاد.
الان سامسونگ و گوگل هدفشون از ارائه این سیستم عامل های ساده اینه که مردم رو تشویق کنن تا بعنوان تلفن همراه ثانویه تلفنی رو بخرن که دارای سیستم عاملی مثل تایزن باشه و قیمتش هم ارزون باشه. همه ما یا اکثرمون گوشی دوم داریم.
چرا سیستم عاملی با رابط کاربری اسون رو انتخاب نکنیم؟
الان تنها چیزی که بازار بهش احتیاجی نداره همین او اس جدیده
وقتی مایکروسافت با اون طول عرضش نتونست ین فون رو رواج بده و هنوز که هنوزه 1درصد از بازار حاضر به پرداخت هزینه براش نیستن دیگه نتیجه این تایزن معلومه
البته این بیشتر جنگ زرگریه سامی با گوگله نه یه محصول بازاری
--
ای کاش اپل 5سی رو با قیمت 245دلار میداد بازار
اون وقت خیلی چیزا معلوم میشد!
ببین من فقط یک چیز بهتون می گم به اون اپل جونت بگو یک گوشی با سخت افزار لومیا 520 با ای او اس 8.1 بده بیرون بد روش 170 تا بازی و نرم افزار نصب کنه بعد اگه آتیش یا منفجر نشد بعد بیاد حرف بزنه آخه اگه گوشی منم اگه 8 تا چیپ گرافیکی داشت سرعت عملش بالا بود می بینم که آی او استون تو 4س هم که لگ داره خخخخ خدایا خودت ظهور کن
دوست گرامی حداقل میخواید تخریب کنید با اطلاعت بروز تخریب کنید. چون برچسب نادونی بهتون زده میشه.
سخت افزار گوشی لومیا 520 به مراتب از آیفون 4s هم در پردازنده مرکزی و هم در پردازنده گرافیکی قویتر هستش.
لومیا 520 محصول سال 2013 هستش آیفون 4s محصول سال 2011 .
دوست داشتید وارد جزییات میشم.
الان هم مشکلی نداره 4s تمام بازی ها و نرم افزار های اپ استور رو اجرا میکنه امروز هم برای کارایی بیشتر این گوشی آپدیت جدیدی اومد.
1100 هم گوشی فوق العاده سریع هستش .
نیاز نیست کسی ظهور کنه همین که شما دوستان رو میبینه فرار میکنه.
3 تا 4 درصد تلفن ها دست وین فون / وین فون تو خیلی از کشورها پلتفرم 2 مثلن المان/ تایزن بین اینتل و سامسونگ یه پروژه مشترکه /
واقعا ببخشید
نمیدونستم 3درصـــــــــــــــــد دسته وین فونه!!!
خیلی افتخار بزرگیه این آمار بعد از 3سال ورود به بازار
---
راستی چند درصد از این 3درصـــد پرچمداران وین فون هستند؟!
چند درصدش لومیا 520؟!
چند درصد از مردم حاضرند پول زیادی خرج وین فون کنند؟!
متاسفانه وین فون یک شکست خورده به تمامه معناست
حالا این تایزن فسقلی دیگه بماند!
یه موردی رو همینجوری یادم اومد بگم
هفته پیش رفیقم برام بازی اسفالت 8 رو ریخت تو گوشی {نصبش کرد برام }
باورم نمیشد این فسقلی 520 راحت اجراش کنه به تمام معنا کف کردم مشخصات 520 رو بخونین ناامید میشی ولی خیلی روون اجراش کرد
خخخخ ول کن دادا تو راست می گی ، تو همیشه راست میگی، فقط سعی کن وقتی می خوای یه موبایل یا ... دیگه ای بخری به امار فروشش نوجهی نداشته باشی ، مهم تکنولوژی پشتشه نه اسمش مهمه نه درصد فروشش نه ....
خو اخه چی می شد به جز تلفن یه تبلت می داد با تایزن / انصافن کسی تبلتی با سیستم عامل جدید نمی شناسه ، ابونتو تاچ یا .... یا بین web os اچ پی و blackberry os تبلت های hp کدومشون بهتره ، کسی تا حالا داشته یا .... / ایکوناش خیلی شبیه تاچ ویز
اقایون ببخشید بی ربط کامنت میزارم ولی وایبر برای وینفون آپدیت شد خیلی کامل شده مخصوصا سرعتش عالی شده
به قول برنا
بــــبــــیــــن , رو اعصابیا , نظر بی ربط نزار :-D
هر چی عشقته کامنت بزار :)
LOLLOLOLOLOLOLOLOL
داداش الان من چیزی ندیدم برام بیاد!کی برای شما اومده؟
داداش من همین الان آپدیت کردم همه اون مشکلات حل شده مخصوصا سرعتش ایندفعه باید گفت
وایبر مچکریم
عه عجیبه واسه من تو هیچ کدوم از دستگاهام نیومده -_-
ازروحانی تچکر کن اگه اون نبود که این اپدیت نمیومد
لابد الان برنا رفته دانشگاه یا .... / چه ربطی به روحانی و .... داره / لااقل اپدیت ها می یان و برنامه رو از قبل کامل می کنن , مثل بعضی از پلتفرم ها نیست که هنوز که هنوزه کلن 200 تا برنامه برای محیطش سازگار شده یا بعد از یه سال تازه 57 درصد دستگاه ها اپدیت شدن ، اونم با کلی مشکل و باگ و کندی تو 4s و ...
بادا هم سیستم عامل بدی نبود سامسونگ باید روی همون از چندسال پیش کار میکرد با این اینترفیس به نظر نمیرسه برنامه و استراتژی خوبی داشته باشن و فک کنم تایزن هم به سرنوشت بادا دچار بشه.