ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

50 میلیون تلفن لومیا فعال شده است

مایکروسافت اخیرا همایشی در آلمان برگزار کرده و در طول این مراسم اعلام نموده که 50 میلیون تلفن لومیا اکتیو شده اند و 560 هزار نفر در حال توسعه برنامه برای ویندوزفون هستند. هم اکنون 320 ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲۸ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۸:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت اخیرا همایشی در آلمان برگزار کرده و در طول این مراسم اعلام نموده که 50 میلیون تلفن لومیا اکتیو شده اند و 560 هزار نفر در حال توسعه برنامه برای ویندوزفون هستند. هم اکنون 320 هزار اپلیکیشن روی ویندوزفون استور قرار گرفته که این تعداد در دسامبر سال گذشته 200 هزار عدد و دسامبر سال 2012 هم 120 هزار اپلیکیشن بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با دیجیاتو همراه باشید.

آیا ویندوزفون استور به پای اپ استور یا گوگل پلی می رسد؟ شاید زود باشد در مورد آن صحبت کنیم. اپل با اپ استور حالا بازاری که زمانی متعلق به اندروید بود را قبضه کرده. در مارس سال 2010، اپ استور بیش از 170 هزار اپلیکیشن داشت و همزمان این رقم برای اندروید 30 هزار اپلیکیشن بود.

این مقیاس 5.5 به 1 حالا از بین رفته و هر دو فروشگاه بیش از یک میلیون اپ روی خود دارند. مهم ترین موضوع در این بین، تعداد دستگاه های به فروش رفته است. برنامه نویس ها علاقه بسیاری برای کار روی سیستم عامل هایی دارند که مخاطبین بیشتری دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط AdDeplex، سازمان تبلیغاتی ویندوزفون، 90 درصد تلفن هایی که از این سیستم عامل بهره می برند، لومیا ها هستند؛ که این مسئله به راحتی بیان می کند مجموعا 55 میلیون دستگاه ویندوزفونی در سراسر جهان به فروش رفته است.

مایکروسافت با برند لومیا، حالا 90 درصد اکوسیستم ویندوزفون را در اختیار دارد و خوب می داند که چگونه روی سیستم عامل خود مدیریت داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • parazit

    ویندوز هنوز کامل نشده مشکلاتی مانند ضعف در شبکه های اجتمایی . بلوتوسش مثل اندروید کامل نیست . فایل منیجر حرفه ای نداره . نداشتن پلیر خوب . کابل otg ساپرت نمیکنه . دسکتاب پنجره ای و خسته کننده اون . در صد سهامش در جهان . و باید همیشه گوش به زنگ و منتظر اپدیت های اون بشی ببینم محدودیت های اون حل بشه یا نه . ..و اما مزایای اون روان بودن ان . فروشگاه سالم نرم افزاری . بهتر شدن اون در اینده با اپدیت های 1001 شب اون . :) و از دادن مرحومه مغفوره نوکیا :( . اصلا دوستان هر گوشی که دوست دارین و با اون راحتین بخرین چون که گذشته ها گذشت و اینده معلوم نیست که بیاید .

  • saeed_ebrahimi

    ویندوز فون پیشرفتشو قطعا مدیون نوکیاست. کاشکی نوکیا مجدا با ویندوزفون برگرده.

  • mofasser

    در اینده خبرهای بیشتری از مایکروسافت خواهیم شنید و این برای مصرف کننده خیلی خوبه و این موضوع زمانی جذاب تر میشه که سهم سیستم عامل مایکروسافت بسیار نزدیک به 2 سیستم عامل دیگر بشه

  • علیرضا

    سلام به همه، خواستم ببینم اخرین اپدیتی که واسه لومیا ۸۳۰ اومده چیه؟ من خریدم Denim بود

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • سینا

    ۲ ماهه دارم پولام رو جمع میکنم که بیام جز این پنجاه میلیون و لومیا ۷۲۰ بخرم :-)

  • امیر پارسا

    از October 2011 تا امروز(دقیقا 3 ســـــــــــــال)50 میلیون لومیا واقعا جای تقدیر و تشکر داره!
    راستی چقدر از این رقم بالارده و پرچمدار هست؟!!
    ---
    دوستان وین فونی یه نرم افزار مثله ایر درید(ارسال و مدیریت فایل با وای فای) توی اندروید معرفی کنید که با 525 بد جور به مشکل خوردم

  • LG Forever

    کلا گوشیای ویندوزی تو این 2 3 سال خیلی پیشرفت داشتن

  • iHeCi

    سلام
    من خیلی وقته عضوم ولی کم نظر میدم و الان یه انتقاد دارم !
    چند وقتیه که برای مطالب خیلی کوتاه هم این رو بخش رو میبینیم که : " در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. "
    واقعا لازمه ؟!!!!

    مایی که با موبایل میایم واقعا اذیت میشیم برای اینکار

    مثلا کل متن ۲۰۰ کلمس ، ۹۰ تاش رو تو صفحه ی اصلی میزارید و ۱۱۰ تا بقیه که هیچ چیز مهمیم توش نیست و عکسی هم نداره ، میزارید تو ادامه ی مطلب !
    ادم بدبین میشه به سایت و فکر میکنه که این کار برای بالا بردن بازدید سایت هستش
    اگر ممکن رسیدگی کنید :)

  • شهریار

    همیشه دلم میخواست ویندوز فون داشته باشم اما یه سری محدودیت ها مانع میشدن ازش. این محدودیت ها روز به روز داره کمتر میشه و ویندوز فون در کنار برند لومیا ارزش خاصی پیدا میکنه

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی