ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون
تکنولوژی

دوربین آیفون نسل بعدی از تکنولوژی لنز دو گانه بهره خواهد برد [شایعه]

شایعات خبر از این می دهند که دوربین نسل بعدی تلفن هوشمند آیفون احتمالاً بدل به یک محصول منحصر به فرد خواهد شد. جان گروبر (John Gruber) در پستی در وبلاگ خودش آورده است که ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۸ آبان ۱۳۹۳  |  ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شایعات خبر از این می دهند که دوربین نسل بعدی تلفن هوشمند آیفون احتمالاً بدل به یک محصول منحصر به فرد خواهد شد. جان گروبر (John Gruber) در پستی در وبلاگ خودش آورده است که برخی منابع به او اطلاع داده اند اپل در حال کار بر روی یک سیستم دوربین مجهز به لنز دوگانه است تا بتواند آن را در نسل بعدی آیفون که احتمالاً آیفون ۷ نامگذاری خواهد شد به کار گیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بروگر در همین رابطه نوشته است: "بر اساس آنچه من شنیده ام دوربین سال آینده آیفون می تواند بزرگترین جهش در تاریخ دوربین های ارائه شده بر روی تلفن های همراه باشد، نمی دانم می توان این مسئله را باور کرد یا خیر، ولی از منبعی شنیده ام که سیستم دو لنزی عجیبی که برای دوربین پشتی توسعه داده شده است می تواند تصاویری با کیفیت مشابه دوربین های DSLR را به ثبت برساند."

از شواهد بر می آید اپل در حال کار بر روی سیستم دو دوربینه یا به گفته ی بروگر دو لنزه ای مشابه دوربین دوگانه ی HTC است. برند تایوانی پیش از این در دوربین های یاد شده از سنسور عمقی استفاده کرده بود که به تصاویر ثبت شده توسط آن عمقی مانند عکس های گرفته شده با دروبین های DSLR را می بخشید. شاید منظور از گفته های گروبر هم اضافه شدن چنین تکنولوژی به دوربین تلفن هوشمند اپل ولی به صورت تکامل یافته تر و بهینه تر باشد.

به هر صورت و با توجه به اینکه آیفون ۶ به تازگی منتشر شده است باید حداقل یکسال منتظر بمانیم تا مشخص گردد ادعاهای مرتبط به به دوربین نسل بعدی این موبایل صحت دارند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • فـرزاد

    شـــــــــــــــــــــــایـــــعــــــه

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • BuBo

    دیجیاتو جان، هم Update OTA نکسوس 4 چند روز پیش امد هم OTA نکسوس 5 دیشب. یه خبر هم نذاشتی.

    حالا هر چند بار اپل و iOS آپدیت بدن خبر قرار میگیره.

    خب بد نیست اونا رو هم یه پوشش بدین به نظرتون؟ :/

    واس خودتون گفتماااا وگرنه صاحب دیوایس از همه زودتر متوجه میشه با پیغامی که گوشی بهش میده.

  • MAHDI MOSTAFAVI

    بچه ها سوال دارم.
    +z3 بخرم

    یا منتظر بمونم

    -nexus 6

    • عــــــامـــــــــر

      منتظر نکسوس 6 بمون

  • آقای آندره ای شوچنکو

    تجربه به من ثابت کرده این شایعه هایی که خیلی زود واسه نسل بعدی آیفون در میان چرت و پرت محضن!
    واسه همین خیلی جدی نمیگیرمشون
    مثل نمایشگر یاقوت کبود آیفون 6
    یا کیبرد مجازی آیفون 5 (این یکی دیگه خیلی خدا بود!)
    باید حداقل تا بهار صبر کرد اونوقت خبرهایی که از ساخت قطعات به بیرون درز میکنن رو میشه جدی گرفت

  • abolfazl_eslami

    خیلی اینکار بده تازه آیفون 6 اومده می خوان آیفون بعدی بزنن این همو شایعه بیش نیست

  • M.S.N

    تو طراحی آیفون جدید دوتا چیز باید حذف بشه.
    1_لنز برجسته ی دوربین
    2_خط های آنتن پشت آیفون جدیدا
    به نظرم اگر بالا و پایین آیفون صاف بشه جذاب تر بشه.مثل لومیا ها.

    • ali

      آقای M.S.N
      در حدی نیستی که بخوای روی طراحی های اپل عیب و ایراد بگیرید

      • M.S.N

        شما هم در حدی نیستید که برای شخصی حد تایین کنید.
        از اون جایی که انسان بی حد و مرزه هر کاری که بتونه میتونه انجام بده.
        شما هم دو نکته رو یادتون نره.
        1_وقتی کسی رو که نمیشناسید با احترام با اون شخص رفتار کنید.
        2_اگه من ایراد نزارم کی ایراد بزاره؟نکنه بعضی فن های متعصب اپل.
        دوست عزیز یک مقدار درست رفتار کنید و منطقی فکر کنید.

    • iPooya

      اتفاقا من خودم 6 دارم اون خط های سفید به نظرم خیلی هم خوشگل اش کرده ....
      اون دوربین هم برام مهم نیست تو باشه یا بیرون .... ولی اگه تو باشه مسلما بهتره...

    • SAEED DASTMARD

      باهات موافقم مثل وان ام 8 نه لومیا.

      • M.S.N

        دقیقا درست گفتی.
        وان ام8 انحنا هم داره ولی من صاف بیشتر دوست دارم.
        مثل 930

        • SAEED DASTMARD

          اگه وان ام 8 دستت گرفته باشی قدر اون قوسی رو که بهش دادن بیشتر میدونی گوشی قرص دستت میکنه حس عالی هم بهت القاءمیکنه البته بستگی به سلیقه هم داره سری لومیا بازم حس فوق العاده ای رو القاء می کنن.

          • M.S.N

            انحنای بالا رو میگم نه انحنای پشت رو.
            جایی که جک 3.5 و micro usb میخوره.

  • SAEED DASTMARD

    اگه بتونه شبیه به DSLR های ضعیفم بتونه ثبت لحظات کنه بهترین جهش برای آیفون هست اگه بخاد برای ثبت تصاویر عمیق یا 3 بعدی این کار رو انجام بده همون نده که سنگین تره.

  • Divan Greedy

    خب حالا به نظرتون درسته ، اگر همچین چیزی اتفاق افتاد ، htc بیاد مصاحبه کنه و کلی چیز به اپل بگه ؟؟؟؟ / در ضمن پتنتی هم که امضا شده اشاره به استفاده از پتنت های اپل رو به htc می ده ، یه چیز دو طرفه نیست ، اونم به این خاطر که htc وضع مالی خوبی نداره، به خاطر همین نمی تونه کلی پول داذگاه و وکیل و ... بده

    • abolfazl_eslami

      راستی دیوان جان مایکروسافت و رئال فقط برای سرفیس با هم قرارداد بستن همین

    • SAEED DASTMARD

      عزیزم چرا با خودت در گیری این هنوز یه شایعه هست در ضمن هنوز عرق آیفون های جدیدم خشک نشده که اپل بخاد جایگزین براش تدارک ببینه.

      • Divan Greedy

        داداش چته جو می گیرتت / نوشتم اگر همچین چیزی اتفاق افتاد ، نگفتم که الان ، اول کامل نظرمو بخون بعد بگو

        • SAEED DASTMARD

          آخه نظرت رو طوری دادی که این اتفاق قطعا قراره بیفته.

  • عــــــامـــــــــر

    انتظارات رو میبرن بالا بعد همه تو ذهنشون یه شرکت ماوریایی و یه گجت عالی میسازن با معرفیش تو واقعیت میخوره تو برجک همه ، باید ببینیم چه میکنه یک سال صبر لازمه

    • abolfazl_eslami

      داداش عامر من تو پست قبلی ازتون معذرت خواهی کردم برید ببینید

      • عــــــامـــــــــر

        قربونت داداش گلم ، اشکال نداره کلی گفتم من

      • عــــــامـــــــــر

        فدات داداشم اشکال نداره کلی گفتم
        ----------------------------------------------------------
        صفحه نمایش یه موبایل جدید ویندوزی لو رفتخ میگن شاید 1030 باشه

مطالب پیشنهادی