طعنه دوباره مایکروسافت به سیری در تبلیغ جدید کورتانا [تماشا کنید]
چند وقتی است که مایکروسافت در ویدئوهای تبلیغاتی خود به طور مستقیم با محصولات خود به جنگ با محصولات شرکت اپل می پردازد. همانطور که احتمالا می دانید چند وقت پیش نیز با ویدئویی سعی ...
چند وقتی است که مایکروسافت در ویدئوهای تبلیغاتی خود به طور مستقیم با محصولات خود به جنگ با محصولات شرکت اپل می پردازد. همانطور که احتمالا می دانید چند وقت پیش نیز با ویدئویی سعی در نشان دادن برتری های سرفیس پرو ۳ در مقابل مک بوک ایر داشت.
حال مایکروسافت باز هم با یک ویدئوی جدید که رنگ و بوی تعطیلات را به خود گرفته به مقابله ی مستقیم با اپل پرداخته که در آن با قرار دادن یک نوکیا لومیا ۸۳۰ در مقابل آیفون ۶ پلاس، می خواهد برتری های دستیار شخصی اش یعنی کورتانا را نسبت به سیری به رخ رقیب بکشد.
در این ویدئو برخی از قابلیت های منحصر به فرد کورتانا نشان داده می شود و دستیار صوتی مایکروسافت با پرسیدن سوالاتی عجیب، سیری را به چالش می کشد. دستیار صوتی شرکت اپل در جواب تمام این پرسش ها فقط یک پاسخ می دهد: I got bigger که به نوعی اشاره به بزرگ شدن آیفون ۶ پلاس است.
در اینکه کورتانا قابلیت های کاربردی بسیار خوبی دارد هیچ حرفی نیست. اما قطعا بخش تبلیغاتی شرکت مایکروسافت با ضعیف نشان دادن سیری در مقایسه با کورتانا سعی در بزرگتر نشان دادن ویژگی های خاص دستیار صوتی خود دارد تا بتواند نظر بینندگان را به هدف اصلی تبلیغات خود جلب کند.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Siri.vs.Cortana-Bigger.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من طرفدار Apple هستم...همیشه هم بودم...
اما همیشه حسرت Cortana رو در مقایسه با سیری خوردم.واقعا کورتانا محشره....
از تون صداش بگیر که خیلی نازه، تا هوشمند تر بودنش و واقعا از سیری بدم اومده در مقایسه با کورتانا....
اپل خیلی عقبه توی این موضوع!
لحن صدای کورتانا خیلی جذابه..بر عکس لحن صدای سیری مثل ماشین میمونه که یه مقدار تند ترش هم کرده.افتضاحه!
یاد گروت توی Guardians of the Galaxy افتادم
فقط میگفت I Am Groot
این مایکروسافت واقعا پر رو هست که این جور تبلیغ ها رو میده.
من هم با سرفیس هم مک بوک ایر هم کورتانا هم سیری کار کردم و واقعا پررویی میخواد اینجور تبلیغ دادن.
اون دفعه به کورتانا (البته به انگلیسی) گفتم: سلام سیری، جواب داد: علیک سلام
بعد به سیری گفتم: سلام کورتانا، جواب داد: فکر کنم دستیار صوتی اشتباه رو گرفتی!
کلا کورتانا اکثر سوال ها رو با سرچ تو وب جواب میده. سیری خیلی سوال ها رو بهتر میفهمه.
سرفس هم گرچه سرعت خوبی داره ولی اصلا هیچ فکری به حال لمسی بودنش نکردن، همون ویندوز هست که تاچ بهش اضافه شده و کار کردن باهاش خیلی سخته و اصلا تجربه لذت بخشی نیست. برعکسش آیپد که فوق العاده هست.
اپل نيازي به تبليغات اينچنيني نداره ، چيزي كه اكثر مردم استفاده ميكنن آيفونه و سيري!شما فقط يه نگاهي به آمار ترافيك وب آي.او.اس بكنيد متوجه ميشيد جريان چيه!
ويندوز فون فعلا در حد يك شوخيه نه بيشتر!
يه سري تو استو وينفون بريد و نظراتي كه براي ريويو برنامه ها هست نگاه كنيد اكثراً از كيفيت برنامه ها شكايت دارند!
ای بابا ای بابا...
آهای مایکروسافتی که برای تبلیغ کورتانای خودت، سیریه اپل رو مسخره می کنی، اینم جستجوی ویندوز 7 ت! (همین الان واسم اتفاق افتاد این قضیه)
پست قبلیم رو اصلاح می کنم. اون فایل اشتباهی که توی نتیجه ی جستجو نمایش داده شده بود، یکی از اعداد رزولوشن عدد 506 هست. واسه همین بوده که نشون داده شده!!! از مایکروسافت عذر خواهی می کنم :)
واسه همین کارای مایکروسافته که ازش خوشم نمیاد
فقط سیری
اینجا ایرانه ما که از هیچ کدوم نمی تونیم استفاده کنيم
برام خیلی جالبه که چرا اپل از تبلیغات مایکروسافت که پی در پی بر علیهش داره انجام میده سکوت کرده ، شاید میخواد بگه که براش مهم نیست یا اصلا حرفی برای گفتن نداره یا نمیدونم ...