حاشیه دربی ؛ پرسپولیس و استقلال در اختیار اپراتورهای موبایل
حواشی دربی تهران به عرصه شرکت های مخابراتی کشیده شد. پرسپولیس و استقلال به اپراتورهای موبایل واگذار می شوند. این خبری است که امروز در کل کل های هواداران، خبر سایت های ورزشی و مباحث فروم ...
حواشی دربی تهران به عرصه شرکت های مخابراتی کشیده شد. پرسپولیس و استقلال به اپراتورهای موبایل واگذار می شوند.
این خبری است که امروز در کل کل های هواداران، خبر سایت های ورزشی و مباحث فروم های مختلف دیده شد. تیتر «اپراتورهای تلفن همراه استقلال و پرسپولیس را میخرند» یکی از بمب های خبری این دیدار بزرگ تهران شد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
یکی از روزنامه ها در این باره نوشت: «از ما نشنیده بگیرید اما میگویند بهزودی مالکیت باشگاه پرسپولیس به یکی از مطرحترین اپراتورهای تلفن همراه ایران واگذار خواهد شد. گویا مذاکرات مهمی میان وزارت ورزش و مدیران این شرکت در حال انجام است و تا همین حالا طرفین بر سر بسیاری از مسائل به توافق رسیدهاند. برابر با شنیدههای ما، پرسپولیس به این اپراتور تلفن همراه واگذار خواهد شد و احتمال دارد شرکت رقیب یعنی یکی دیگر از اپراتورهای تلفن همراه، مالک استقلال شود.»
شاید شما نیز بخواهید بدانید که کدام اپراتور پرسپولیس را می خرد؟
اگه به کمی عقب تر بازگردیم، خبر انتشار سیم کارت پرسپولیس توسط همراه اول را به یاد می آوریم. این سیم کارت هنوز در سایت این اپراتور قرار دارد و به فروش می رسد.
ضمنا در نمایشگاه تلکام امسال نیز وحید صدوقی، مدیر عامل همراه اول، از عرضه سیم کارت پرسپولیس به عنوان یکی از کارهای مثبت این شرکت یاد کرد.
از آن طرف هم احتمال دارد ایرانسل که سال هاست علاقه خود به فوتبال و ورزش را نشان داده، به خرید باشگاه استقلال اقدام کند.
شاید برخی هواداران بعید بدانند که این شرکت های تلفن همراه بتواند سرخابی های پایتخت را اداره کنند. برای این دسته از طرفداران باید عرض شود بنا به آماری که ایرانسل هر ساله اعلام می کند، تا کنون درآمد دولت از این اپراتور در 8 سال گذشته حدود 17 هزار میلیارد تومان بوده. این در حالی است که همراه اول هم باید مبلغی این چنین به حساب دولت بریزد.
اما این مبلغ تنها حدود 30 تا 40 درصد درآمدهای این دو اپراتور است، البته اگر درآمد شرکت های تابعه را در نظر نگیریم. بنا بر آمار رسمی مبلغ قراردادهای این دو تیم چیزی حدود 20 میلیارد تومان و دیگر خرج ها نیز همین مبلغ است. یعنی هر کدام از این دو تیم محبوب پایتخت با سالانه 40 میلیاردتومان هزینه می توانند اداره شوند.
با کنار هم گذاشتن، درآمد همراه اول و ایرانسل و هزینه های پرسپولیس و استقلال خواهیم دید اداره این دو تیم برای اپراتورهای موبایل کشور کار چندان سختی نخواهد بود.
ضمن اینکه باید توجه داشت خرید این دو باشگاه توسط اپراتورهای تلفن همراه می تواند برای آنها افزایش درآمد و تبلیغات غیر مستقیم را در بر داشته باشد. این همان چیزی است که می تواند با زیرکی تمام این شرکت های مخابراتی را به افزایش درآمد سوق داده و از هزینه تبلیغاتشان نیز بکاهد.
باید منتظر ماند و دید، در دربی های آینده می توانیم شاهد جدال سرخابی ها با طعم اپراتورهای موبایل باشیم یا نه.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خدا کنه هرچه زودتر پرسپولیس و استقلال خصوصی بشن اوضاعشون بهتر بشه
ولی من دوس داشتم ایرانسل پرسپولیسی باشه :)
خیلی مسخرست.حالا از این به بعد هر سال موقع نقل و انتقالات تعرفه ها هم زیاد می کن،اگه اتفاق بیفته فقط به رایتل بسنده می کنم حتی با اوضاع این آنتن دهیش
هر کاری میخوان بکنن
فقط بلد باشن خوب بازی کنن کافیه
فقط تیم ملی ایران خخخخخخخخ
تو حسابش بکن حتی تو همین سایت دیجیاتو هم،
رنگ آبی -
و
رنگ قرمز +
هست! اصلا پرسپولیس عشقه عشق... خخخخ
یک مرد هیچ وقت هوادار تیم قرمز رنگ نمی شود....
جونم استقلال :)
امیدوارم هر چی شد به نفع این تیم باشه
این کارا طبیعین ، خود کوالکام اسمشو گذاشته روی یکی از ورزشگاه های NFL
سالانه ۴۰ میلیارد تومن رو ۲۲ نفر حروم میکنن و شبانه از گشنگی خیلیا مینالیم ، بی خاصیت ترین ورزش ایران فوتباله ، همین، بزارن رو والیبال و کشتی و وزنه برداری کلی سود داره ، ۴۰ میلیارد از بیت المال یعنی توهین به ۸۰ میلیون ایرانی با اون بازی چرندشون که الان ۳ ساله دارن مساوی میکنن ، بفروشنشون بره یه ملت راحت بشه
عامر جان حرفت درست نیست .
اگه همین دو باشگاه به بخش خصوصی داده بشن به هیچ وج به دولت نیاز ندارن .
که به نظر شما پول منو تو به اونا داده بشه پس شک نکن واسه دولت نفع داره که باشگاه ها رو به هیچ وج به بخش خصوصی نمیدن اگه سود براشون نبود این همه مدت مقاومت نمی کرد دولت .
ولی راجب بازی بازیکنان حرفت کاملا قابل قبول است .
اگه ندادنشون به بخش خصوصی چون هنوز پیشنهاد دندون گیری نشده وگرنه با سر میدادن بهشون
مثل اینکه خبر های فوتبالو دنبال نمیکنی تا بدونی قرار داد چشم گیر دادن یا نه . هر باری که دولت حرف واگزاری رو زد چندین سرمایه گزار کلفت پیشنهاد دادن و هیچ جوابی دولت نداد .
بهتر اول 1 نگاهی به قبل بندازی بعد بگی دولت داره پول منو تو رو میده .
تنها نتیجشم یه مشت کل کل مسخره سره استقلال و پرسپولیس ه :/
خود بازی های فوتبال ما همچین چنگی به دل نمی زنن ولی حواشی اون ها واسه ما خبرهایی جالب هستش
رنگ سازمانی همراه اول یه چیزی تو مایه های آبیه. باید تغییرش بده. کاربراش زیادن اما اصلا طرفدار نداره (نمی دونم این را می شه به پرسپولیس ربط داد یا نه). فعلا هم خر مراد را خوب سواره (پرسپولیس که اصلا اینطوری نیست).
و من الله توفیق :)