فروش سخت دستگاه های ارزان قیمت اندروید وان در هند
تلفن های هوشمند ارزان قیمتی که از اندروید وان بهره می برند با تضمین ارائه ی بروزرسانی های دوره ای منظم، برای تولید دستگاه هایی ارزان تر با مشخصات بهتر عرضه می شوند. به ماه ...
تلفن های هوشمند ارزان قیمتی که از اندروید وان بهره می برند با تضمین ارائه ی بروزرسانی های دوره ای منظم، برای تولید دستگاه هایی ارزان تر با مشخصات بهتر عرضه می شوند.
به ماه جولای برگردیم که گوگل اعلام کرد Android One را طوری بهینه کرده که تولید کنندگان تلفن های همراه ارزان قیمت با مشخصات سخت افزاری پایه ای نیز بتوانند از این سیستم عامل با بروزرسانی منظم بهره ببرند. با این وجود، حضور رقبایی چون شیائومی و حتی موتورولا، باعث شده به دلیل ارائه ی تلفن های هوشمند با کیفیت و با مشخصات قوی و البته با قیمتی ارزان، بر میزان فروش دستگاه هایی که از اندروید وان بهره می برند تاثیر بگذارد.
اولین محصولاتی که از اندروید وان بهره بردند توسط شرکت هایی چون Micromax، Karbonn و Spice ساخته شدند و قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار داشتند و انتظار می رود تولیدکنندگان بیشتری به جمع این شرکت ها بپیوندند. این تلفن های هوشمند با محصرا از طریق فروشگاه های آنلاین عرضه شدند، و این همان استراتژی ای است که اخیرا در هند برای شرکت هایی چون شیائومی، موتورولا و ایسوس خوب جواب داده.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
بنا به گزارش Times of India هند تعداد ۴۸۰ هزار دستگاه تلفن هوشمند اندروید وان واردات داشته که در بازه ی زمانی مشابه شرکت موتورلا توانسه ۵۰۰ هزار دستگاه Moto E را در این کشور بفروش برساند. این شکست باعث می شود تولیدکنندگان دستگاه های اندروید وان، به فکر فروش معمولی و غیر آنلاین محصولات تولیدی خود باشند.
تحقیقات نشان داده که در هند ۸۸ درصد تلفن های هوشمند از طریق قروشگاه های معمولی بفروش رسیده اند، اما بسیاری از خرده فروشی ها و فروشگاه های یاد شده به دلیل سود کم دستگاه هایی که از اندروید وان بهره می برند از خیر فروش آنها می گذرند.
گوگل با ارائه ی به روز رسانی های منظم برای اندروید وان و به دنبال آن دستگاه های ارزان قیمتی که از این سیستم عامل بهره می برند، سعی در گسترش این پلتفرم داشته، اما بدون داشتن فروش مناسب و نیز پشتیبانی خرده فروشان، گسترش اندروید وان سخت خواهد شد. در آینده قرار است محصولات بیشتری با سیستم عامل اندروید وان به بازار عرضه شوند و در اینجاست که ایجاد شبکه ی توزیع و فروش مناسب و درس عبرت گرفتن از عرضه های قبلی، اهمیت می یابد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
Android one بهتره چرا ؟؟؟ چون اپدیت ها رو به صورت منظم می گیره
Hands on gear s / صفحه اش خاموش بود روشنم نمی شد / سایزش و بندش واسه من بزرگ بود
http://1drv.ms/1tbBW9p
چرا لینک برا من باز نمیشه ارور میده
خیلی واقعا بزرگه
بااین سایز حداقل من حاضر نیستم به هیچ وجه ببندم
خسته نباشی داداش ؛)
ادامه رقیب سازی خودگوگل برای خودش: سیلور در مقابل اندروید پرچمدارها و وان در مقابل اندروید میان رد و پایین رده ها.
واقعا استراتژی جالبی داره. فکر نمی کنم هیچ کمپانی دیگه ای همین سیستم را داشته باشه. البته وسعت و قدرت امپراتوری گوگل هم بهش اجازه این کارها را میده
با محصولات موتورولا و شیایومی کسی سراغ این نمیره که!باز بیست سی دلار بود یه چیزی
ولی صد دلار زیاده یکم میزاری روش موتورولا یا شیایومی میخری خیلی هم بهتره!
فکر نمی کنم ، شیامی تلفن های ارزونش رو 2 سال اپدیت کنه / اپدیت سری one مثل nexus می مونه
به نظر من همینکه شرکت های بزرگ نیومدن طرفش هم میشه دلیل فروش کم باشه چون خیلیا هستن که اسم یه گوشی براشون مهمه و اون مارک بالا براشون یه حس اعتماده ،
آره بابا، مثلا تو ایران، هر کی گوشیمو ( نکسوس5) میبینه میگه مدلش چیه؟ ( بخاطر شیک بودنش و تشخیص ندادن مدلش براشون جالبه و میپرسن ) بعدمیگم نکسوس ، میگن تازه امده؟ و من :| میگم نه گوشی تخصصی گوگله.
بچه های اینجا رو نبینید 98% مردم اصلا اطلاعات دقیقی ندارن حتی کسایی که ممکنه تو بخشی از دنیای دیجیتال دست داشته باشن، اونا هم خیلی از این چیزا بی اطلاع هستن، پسر عمم گوشی میفروشه ولی اطلاعات خبری و امکاناتی و feedback گوشی هاش نصف منم نیست، هر چی میدونه از گفته های مردم و تست خودش میدونه نه مثل منو بچه اهی اینجور جاها با اطلاع باشه. حالا دریاب
دقیقا دقیقا دقیقا!!!
اینجا نگاه میکنی همه ماشالله همه چی رو میدونن و اطلاعات لازم رو دارن.ولی بیرون ...
یکی از فامیلامون iPhone 5s گرفته.میگه یه ایفون پنج گرفتم.میگم بده ببینیم چطوره.هر چند قدیمیه.داده دستم.دیدم TouchID و فلاش دو تایی پشتش هست.رنگ هم که طلایی.میگم این پنج اسه.میگه پنجه.میگم بابا پنج اسه.میگه پنجه.فروشنده گفته اون دکمه ی پایینی دایره حتی یه بار بزنی خراب میشه.از Assasive Touch استفاده میکنه.میگم.هیچی دیگه.سه ساعت بهش همه چی رو توضیح دادم.بعد تازه فهمید چی خریده!
خدایا خودت کمک کن!
سیلور شکست خورد و این هم سرنوشت وان. گوگل جان در چه حالی؟ :)
سیلور ؟؟؟؟ چیه ؟؟؟ نکنه منظورت نکسوسه ، که فکر نمیکنم شکست خورده باشه ، فروش nexus 6 عالی بوده / داداش کامنتات با هم جور در نمی یان
اندروید سیلور:
http://digiato.com/article/2014/09/17/%D8%AA%D9%88%D9%82%D9%81-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%DB%8C%D9%84%D9%88%D8%B1-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-%D9%88-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%85/
این شایعه بود ، که قرار بود جای nexus رو بگیره که خود گوگل گفت nexus به کارش ادامه می ده / شایعه که شکست محصوب نمی شه
بیشتر از شایعه بود. خیلی ها بهش چشم امید داشتند که مشکلات اندروید را حل می کنه. از جمله خود من امیدوار بودم که با این پروژه، پراکندگی که یکی از مشکلات اندرویده کمرنگ بشه. پروژه خوبی هم بود اما همون چیزی که می خواست باهاش مبارزه کنه باعث نابودیش شده یعنی: پراکندگی