سونی تولید تلفن های هوشمندش را کاهش می دهد
به نظر می رسد سامسونگ تنها شرکت مشهوری نیست که قصد دارد تولیدات کارخانه های ساخت تلفن هوشمندش را کاهش دهد. این به معنی کاهش کمّی تولیدات سونی در حوزه تلفن هوشمند طی سال های ...
به نظر می رسد سامسونگ تنها شرکت مشهوری نیست که قصد دارد تولیدات کارخانه های ساخت تلفن هوشمندش را کاهش دهد. این به معنی کاهش کمّی تولیدات سونی در حوزه تلفن هوشمند طی سال های آتی است.. سونی گفته که البته در ازای این حرکت، تصمیمات متقابلی جهت حضور فعال در بازار انجام خواهد داد.
دلیل اصلی این حرکت اما افزایش سود این شرکت است. با وجود پیش بینی ها این غول ژاپنی بیش از ۲٫۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ ضرر داد.
سونی البته قصد دارد با تغییر کاربری، کارخانه های مذکور را به تولید سنسورهای دوربین مخصوص برای تلفن های هوشمند اختصاص دهد. این شرکت یکی از تامین کنندگان بزرگ سنسورهای مخصوص دوربین تلفن های هوشمند برای بسیاری از شرکت های تولید کننده اسمارت فون است.
مدیر جدید بخش موبایل سونی در این باره می گوید: «ما به دنبال کاهش میزان عرضه یا کاهش سهم مان از بازار موبایل نیستیم، هدف تنها سود بهتر است.»
اما در نتیجه این تصمیم انتظار می رود میزان فروش تلفن های هوشمند سونی در سه سال آینده حدود ۳۰ درصد کاهش نشان دهد هر چند که با این تغییر جبهه، تخمین زده می شود که سونی سودی ۱۲٫۶ میلیارد دلاری را در این بازه به دست آورد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
سونی اول باید دست از این چرخه 6ماهه بر داره. بعد رابط کاربری رو حداقل از نظر گرافیکی تغییر بده. از 2011 داره از همین آیکون ها استفاده میکنه. قیمت میان رده هاش هم نسبت به امکاناتش به صرفه نیست. حاشیه های کنار صفحه هم توی میان رده ها بالاست.
امیدوارم این مشکلات رو رفع کنه
در ادامه نظر قبلیم
شرکت های چینی چون اساس کارشون تقلید هست هزینه ای صرف R&D نمیکنن
دارن فاتحه میخونن به اساس علم و تکنولوژی و مردم هم با خرید این جنس های مشابه بنجل دارن کمک میکنن به از بین رفتن شرکت هایی که خدمت های بزرگی کردن با بخش R&D خودشون مثل همین سونی
این چینی های بی کیفیت و بی اصل و نسب دارن از دم همه شرکتا رو داغون میکنن
اصن بحث فروش نیست ها مشکل اینه که این برند های بی ارزش چینی توی بخش تحقیق و توسعه اصلا خرج نمیکنن و هرچی دارن از کپی کردن و ایده گرفتن از بقیس...اینجوری شرکت هایی مثل سونی و سامسونگ و بقیه که خودشون پایه هستن دارن کم فروغ میشن
شما گوشی هایی مثل oneplus one و Redmi 1s رو میگی بی کیفیت ، اتفاقن این شرکت ها هزینه های زیادی واسه بخش ul و ... پرداخت می کنن ، مثلن موبایل زیر کجاش شبیه iPhone یا ...
http://www.mi.com/en/redmi1s
البته درست میگی شما و نباید جمع ببندیم،، از لحاظ کیفیت تا امتحان نکنم نميتونم چیزی بگم بعنوان مثال کیفیت ساخت محصولات هواوی رو کاملا قبول دارم، اما این شرکت ها تا بحال چیزی به تکنولوژی گوشی ها خودشون اضافه نکردن یعنی نه مثل سامسونگ سوپر امولد و ایسوسل توسعه میدن، نه مثل سونی ترایلومینوس، نه مثل نوکیا کلیربلک و....کپی کردن هاشون هم بده، همین هواوی کلی کپی از اپل و سونی و اچ تی سی کرده.
اگه منظورتون از اپلیکیشن های اپل همون 10 تا 12 برنامه صفحات اولش باشه که شیامی هم همون مقدار برنامه رو داره ، اگر منظورت رابط کاربری ، شیامی هم خودش رابط کاربریش رو توسعه داده
قطعاً منظورم ده دوازده تا آپ نیست بلکه سیستم عاملش هست
حرفت درست، البته ما تو ریز شرکت های شیامی نیستیم ، شاید خیلی از چیز ها رو خودشون تولید کنن ، اما با همین استفاده از شرکت های مختلف باعث سود رسوندن بهشون می شه، مثل استفاده از دوربین سونی باعث سود سونی می شه
در جواب به ریک ، هیچکس تاریخ دقیقشو نمی دونه اما تو کنفرانس build امسال از ویژیکی های دیگش واسه کاربرای عادی رونمایی می شه ، احتمالن یکی دوماه بعد از build نسخه اصلی بیاد ، شایدم زودتر / به راحتی می شه IE جدید رو دانلود کرد ، من visual رو نصب کردم ، رو 8 و 10 اما 7 رو نمی دونم ، بزار یه مقدار در موردش جستجو کنم ، خبرشو بهت می دم
مگه اپل صفحه نمایش رتینا رو خودش تولید کرد ، مگه حافظه های دستگاهش ماله خودشه ، مگه CPU به حز طراحیش ماله خودش ، این شرکت ها هم مثل اپل ، اگه اینا کپی محسوب می شه ، پس اپل هم کپی می کنه ، اپل سخت افزار رو طراحی می کنه ، شیامی و وان پلاس هم همین طور
البته دیوان جان درست میگی و استفاده از سخت افزار دیگران کپی نیست و منظور منم این نیست، بلکه ظاهر گوشی هایی مثل p7 یا میت جدید رو مد نظرمه
بله مگه من گفتم باید الا و بلا خودشون تولید کنم،، گفتم تاثیری در پیشرفت این سخت افزارها ندارن، اپل تاچ ایدی رو توسعه داده، حداقل اکوسیستم نرمافزاری فوق العاده خودش رو توسعه داده، اینکه شرکت های چینی از صفحه باکیفیت الجی یا سنسور دوربین سونی بهره ببرن عالیه،،، اما آیا میتونن براویا، یا کناک کد داشته باشن
سلام دیوان این ویندوز 10 نسخه اصلیش تاریخ دقیق ریلیزش کی هست؟یه سوال دیگه برای نصب ویژوال استدیو 2013 باید اینترنت اکسپلورر 10 یا 11 رو پی سی نصب باشه من ویندوزیم 7 هست اینارم از سایت مایکرو دان کردم ولی هر کار میکنم نصب نمیشن چیکار کنم؟
یه چیز کلی بهت میگم
تمام شرکت های چینی فقط دارن میخرن و مونتاژ میکنن
همه قطعات رو
از بالا تا پایین
این یعنی یه جی ال ایکس با ظاهری زیباتر
لانچر و طراحی گوشی چیزی نیست که بخش R&D بخواد
ایجاد بستر های نرم افزاری
ایجاد امکانات نرم افزاری جدید و خلاقانه
اینا توی تمام چینی ها نایابه و دارن با این رشد قارچ گونه خودشون اسیب میزنن به صنعت
عزیز یکم دیدت رو عمیق تر کن
کی از ظاهر حرف زد؟
لانچر ساختن که هزاران نفر توی دنیا دارن انجام میدن
طراحی گوشی هم اصن چیز خیلی سختی نیست
فناوری ها رو میگم
چیزایی که داخلش هست
کدوم برند چینی تونست یه چیزی شبیه مجموعه نرم افزار های جامع برند های مطرح بزنه؟
قابلیت های خاص نرم افزاری!
تلاش برای تکامل یک گوشی!
همه اونایی که گفتی در اصل سخت افزارشون همین سخت افزار پرچمدار های الانه دار لانچر و قاب جدید بدون حتی یه ویژگی خلاقانه
برند های مطرح دائما در حال اضافه کردن هستن به علم و این از هر چیز دیگه ای با ارزش تره
فکر کنم همین سایت خونده بودم سونی vaio رو فروخته ولی تو سایتش که مدل های لپ تاپ vaio هست ! داستانش چیه ؟ سونی هنوز لپ تاپ میزنه ؟
لپتاپ های وایو نه تو سایتش هست ، نه دیگه تو فروشگاهاش ، کدوم سایتش رفتی ؟؟؟
سایت خاورمیانه به ادرس
http://www.sony-mea.com/vaio-laptop/range/VAIO-Fit/579109
دلایل وجود چینی ها نظیر Lenovo و Xiaomi و HUAWEI و ZTE و سایر چینی ها با قیمت های پایین از طرفی و محصولاتی نظیر moto ی موتورولا و نکسوس و بعضی مدل های پرچمدار LG و سامسونگ با نوآوری های خاص و ... از طرفی دیگر هستش که البته بنظرم بازار گوشی هم تقریبا در حال اشباع شدنه و سازنده های اندرویدی هم زیادند و رقابت شدیده و یک عامل دیگه نداشتن رابط کاربری به جذابیت بعضی رقباست هرچند htc رابط کاربری جذابی داره ولی وضعیت بسیار بدی داره . امیدوارم شرکت استخوان دار و معتبری مثل سونی در قسمت گوشی موبایل به وضعیت خوبی برسه و بلایی شبیه VAIO سر قسمت موبایل سونی نیارن . البته تمام بخش های دیگه نظیر استودیو فیلم ها و لنز و کنسول بازی و ... وضعیت بسیار خوبی دارند و به شخصه بعید میدونم هر چقدر هم وضعیت موبایلش بد بشه , داستان VAIO پیش بیاد
سونی باید سیاست هاشو عوض میکرد.امیدوارم این کارش جواب بده
مرسی
هر کاری میخوای بکن فقط ازت میخوام به بازار برگردی.
حیف سونی نیست که باید برای خروج از ضرر دهی انقدر تلاش کنه.
صد حیف.
تازه خیلی از تلاش هاش هم بی نتیجه میمونه.
مایکروسافت به خاطر تعطیلات روز شکرگذاری 100 تا البوم موسیقی رو به صورت مجانی واسه دانلود گذاشته ، البوم های معروفی مثل recovery ، the heist و ... نرم افزار music deals رو نصب کنید تا بقیه رو هم ببینید ، منطقه رو هم روی امریکا باید باشه ، هم با وینفون می شه ، هم با ویندوز / اخرین البوم shady با قیمت 99 سنت
نرم افزار music deals واسه ویندوز فون
http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/music-deals/19c720ef-fe0a-41bc-b323-b5c1d2aa5e97
واسه ویندوز
http://apps.microsoft.com/windows/en-us/app/music-deals/dce9fff9-2b8b-4610-815c-12d109934cbc
دیوان من به خاطر حرفایی که قبلن زدم معذرت میخوام امیدوارم که دیگه پیش نیاد
داداش شما رو سر ما جا داری ، منم معذرت می خوام اگه چیز بدی گفتم / فدایی داری
:)
سونی گوشیایه خوبی میزنه من از زد3 خیلی خوشم اومد 1 ماه دیگه هم زد 4 میاد ! چقدر خوب !
به نظرم دلیلش این نیست که محصولات سونی و سامسونگ خوب نیستن ...کم کم داره بازار تلفن هوشمند به اشباع میرسه و رقابت های جدید مثل هجوم چینی ها به این کمپانی ها ضرر رسونده برای همین توجه زیادی به ابزار پوشیدنی دارن تا بتونن سود از دست رفترو جبران کنن
چه فایده رو ابزار پوشیدنی به سود دهی برسن بازم چینی ها وارد اون حوزه میشن همه رو به خاک خون می کشن.
چون تکنولوژی جدیدیه احتمالا برند های قدیمی تر و قوی تر موفق تر میتونن باشن چون بخش توسعه و تحقیقات قوی تری دارن
خوب منم همون تحقیق توصعه شرکت های بزرگ منظورم بود که چینی ها به راحتی کپی پست میکنن با قیمت منصفانه تر به بازار ارائه می کنند.