ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سفر به دنیای حیوانات با ویدیوهای تبلیغاتی جدید سامسونگ برای گلکسی نوت ۴ ‍[تماشا کنید]

به نظر شما ملوس ترین حیوان روی زمین کدام موجود است؟ سامسونگ قصد دارد تا پاسخ این سؤال را در یکی از کمپین های تبلیغاتی جدیدش پیدا کند. در این کمپین سامسونگ ویدیوهایی را در ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۶ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر شما ملوس ترین حیوان روی زمین کدام موجود است؟ سامسونگ قصد دارد تا پاسخ این سؤال را در یکی از کمپین های تبلیغاتی جدیدش پیدا کند.

در این کمپین سامسونگ ویدیوهایی را در مورد حیوانات مختلف منتشر می کند و از کاربران می خواهد تا با هشتگ #CutestAnimal نظر خود را در رابطه با این موجودات در شبکه های اجتماعی اعلام نمایند.

اما این ماجرا چگونه به تبلیغات سامسونگ ارتباط پیدا می کند؟ کلیه فیلم های تهیه شده از حیوانات توسط گلکسی نوت ۴ شکار شده اند. در واقع سامسونگ در طول این مستند های چند دقیقه ای، حالت ها و قابلیت های مختلف دوربین آخرین نسل از فبلت خود را به نمایش می گذارد.

در ادامه مطلب می توانید ویدیو معرفی سمور رودخانه ای، پنگوئن آبی و کوئوکا را مشاهده نمایید. به نظر شما ملوس ترین حیوان کدام است؟

معرفی کمپین

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/What is the Cutest Animal in the GALAXY-.mp4"]

 

پنگوئن آبی

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Cutest Animal in the GALAXY - Blue Penguin.mp4"]

 

سمور رودخانه ای

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Cutest Animal in the GALAXY - River Otter.mp4"]

 

کوئوکا

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Cutest Animal in the GALAXY - Quokka.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • 1person

    تنها گوشی خوب سامسونگ همین سری نوتشه
    البته تبلت هاش هم خوبن

  • TROOL

    کلیپای خوبی بود مرسی

  • محمد کاظمی

    سامسونگ تمومش کن

  • فـرزاد

    حیوان مورد علاقه = سرندپیتی

  • Divan Greedy

    کسی متن فارسی مانفیست هکر یا بیانیه هکر رو داره ، همونی که توی کتاب نارنجی بود ؟؟؟

  • کارگردان

    گوشی تقریبا بی عیب و نقصیه... تنها چیزی که من انتظار دارم اینه که تا بشه و اندازش نصف بشه.... که داره روش کار میشه...
    البته من اینو ندارم و تبلت نوت دارم و حدود سه ساله که دیگه هیچ کاغذ و مدادی مصرف نکردم.... واقعا حس خوبی داره که به طبیعت کمک کنی... ای کاش دولت به جای این همه یارانه کاغذ دادن به دانش آموزان و دانشجوها کمک کنه که بتونن تبلت سری نوت بخرن...
    --------------------------------------------------------------
    در ضمن ممنون از همه... امتحان به خوبی تموم شد...

    • زاخار

      ایشالا با موفقیت ردش کرده باشی

      • کارگردان

        توووووووپ.... خداروشکر سوالارو میدیدم دستم خودش کدشو می نوشت.... اصلا یک حال و هوای معنوی داشت.... دی:
        ممنون

  • SAEED DASTMARD

    جانور مورد علاقم {{خرمالوی سفر کرده}} هست.

  • Divan Greedy

    یه سوال فنی ، دیروز moto x که بررسی ویدیویی شد علامت Verizon پشتش بود ، می خوام ببینم اکثر موبایل ها تو ایران این طورین یا این فرق می کرد و ... ؟؟؟

    • SAEED DASTMARD

      موتورولا به صورت غیر رسمی وارد ایران میشه نمایندگی رسمی نداره به خاطر همین هست که اون علامت رو دیدی بعضی ها اینجورین بعضی ها هم بدون علامت.

  • M.S.N

    حیونای استرالیایی خیلی عجیبن.
    اکثرا تو جاهای دیگه پیدا نمیشن.مثل کوئوکا.
    سامسونگ اگه مردی بیا از شیطان تاسمانی فیلم بگیر.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tasmanian_devil

    • TROOL

      وووووو این سگه یا موشه ؟

  • delta7

    :|

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی