تحلیل: اکس باکس وان برنده جمعه سیاه بود
بر اساس تحلیل و گزارش های InfoScout، کنسول بازی اکس باکس وان با اختلاف فراوان، برنده ی معاملات روز جمعه سیاه در بازار آمریکای شمالی شده است. در وبلاگ اینفو اسکات آمده که اکس باکس ...
بر اساس تحلیل و گزارش های InfoScout، کنسول بازی اکس باکس وان با اختلاف فراوان، برنده ی معاملات روز جمعه سیاه در بازار آمریکای شمالی شده است.
در وبلاگ اینفو اسکات آمده که اکس باکس وان با 53 درصد و پلی استیشن 4 با 31 درصد، بیشترین سهم کنسول فروخته شده در این روز را کسب کرده اند.
در ادامه بیشتر می خوانیم.
دو کنسول نسل جدید تقریبا 84 درصد کل فروش بازار سخت افزارهای بازی را به خود اختصاص داده اند در حالی که اکس باکس 360 با 9 درصد، نینتندو Wii U با 6 درصد و پلی استیشن 3 با 1 درصد در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.
در مجموع مایکروسافت با 62 درصد از کل سهم بازار، جایگاه اول را در جدول به خود اختصاص داده در حالی که سونی با 32 درصد، تقریبا 50 درصد کمتر از مایکروسافت فروش داشته.
InfoScout این اطلاعات را بر اساس رسید 180 هزار خریداری که خریدشان را از فروشگاه های تارگت، والمارت، بِست بای، گیم استاپ و ... انجام داده اند به دست آورده. تمام شرکت کنندگان در این جامعه آماری، از رسید خود با تلفن همراه شان عکس گرفته و برای InfoScout ارسال کرده اند.
66 درصد از شرکت کنندگان می گویند کنسول را برای فرزندان شان تهیه کرده اند که البته این درصد روی هر کنسول متفاوت است. تنها 8 درصد از خریداران اظهار کردند که کنسول Wii U را برای خودشان خریده اند و باقی (92 درصد) می گویند هدف از خرید کنسول، هدیه به فرزندان یا استفاده خانوادگی بوده. این مسئله گواه خانوادگی بودن کنسول Wii U است.
66 درصد از اکس باکس وان ها و 50 درصد از پلی استیشن 4 ها به قصد هدیه دادن خریداری شده اند.
در قیاس با گزارش سال گذشته InfoScout، اکس باکس 360 با افت شدیدی از 30 درصد به 9 درصد مواجه شد در حالی که اکس باکس وان از 31 به 53 رسیده است. Wii U بدون تغییر در جایگاه خود روی رقم 6 باقی ماند و پلی استیشن 4 هم با افزایش 16 درصدی، به عدد 31 رسید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ایکس باکس وان کنسول بسیار ضعیفی در برابر ps4 .کافیه برید خودتون تحقیق کنید و سخت افزار بین این دو کنسول رو مقایسه کنید.ببینید عقل سالم چی حکم میکنه؟
نمیدونم چرا هر وقت نظر میدم میرم تو لیست تایید!!!!
آره بابا جان ایکس باکس وان خیلی بهتر.رم ddr3 قدرتش از gddr8 ps4 بیشتر؟!!!فروش 10 میلیونی اونم با کلی تخفیف و کلی انحصاری و خودکشی کردن از فروش 14 میلیونی ps4 اونم زمانی که هنوز انحصاری های اصلی نیومده بیشتر؟!!
قدرت گرافیکش یا همون gpu دقیقا نصف ps4.
سخت افزار ps4 دو برابر قوی تر از ایکس باکس و اینکه ps4 در روز اول در آمریکا 1 میلیون فروخت در صورتی که ایکس باکس بعد از دو هفته تونست یک میلیون بفروشه.
حالا طرف به چه دلیلی باید بره ایکس باکس بخره وقتی قیمتش مساوی با ps4 اما سخت افزارش نصف قدرت ps4 رو هم نداره.
خیلی خوب میفروشه
همش بخاطر این بازی Skyrim که رایگان رو xbox one ارائه میده.
لامصب مثل GTA4 اون زمونا خیلی خفنه :D
the last of us برایه من کافیه تا انتخاب کنم کنسولمو
توی ایران فقط هک بشه!
بازی های خیلی گرونه بازی خوبم زیاد هست، ولی ، پول بازی هاش زیاده! :(
اینجا عضو شو خیلی خوبه من خودم هفته ای دوتا بازی میگیرم
http://newgenclub.com/
مرسی از خبرتون
يكى لطفا همه ى برترى هاى اكسباكس نسبت به پلى استيشن رو بگه لطفا. تروخدا جواب بدين.
اگه تنها فرقی که میداشتن دستهشون بود، بازم ایکسباکس بهتر بود
تجربه ی کاربری بهتر!!!
تلویزیونو هوشمند میکنه!!!
براش هیلو ۵ میاد!!!!
کینکت داره که از اینده اومده!!
و مهمتر از همه اینکه کنسول آینده هست این دستگاه!!!!
دیگه چی میخوای؟ تازه ده میلیون تا هم به بازار عرضه کرده 6.2 میلیون فروخته!
این دستگاه خیلی بهتره از ps4 فقط نمیدونم چرا مردم(حتی اکثر اونایی ک 360 داشتن)هی میرن سمت ی PlayStation !!فک کنم بخاطر بازاریابی بد مایکروسافت باشه!
بزر گترین مزیت xbox نصبت به Ps4 اینه که برای کمپانی مایکروسافت هست و مایکروسافت هم یه فن قوی به اسم Divan Greedy توی دیجیاتو داره که اگه وجودشو داری بیا اینجا بگو بالا چشم ساتیا نادلا ابروعه .. تا تیکه پارت کنه با گارانتی سه ساله و تعویض یکساله
خیلی لایک
اقا يكى همه ى برترى هاى اكسباكس وان نسبت به پلى استيشن رو براى من بگه. تروخدا لطفا