لومیا ۱۰۳۰ دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت [شایعه]
روز گذشته از تصاویر نمونه اولیه لو رفته لومیای بعدی مایکروسافت خبری را منتشر کردیم و امروز، شایعه ای مطرح شده که باور کردن آن آنچنان ساده نیست. به نظر می رسد جانشین لومیا ۱۰۲۰ ...
روز گذشته از تصاویر نمونه اولیه لو رفته لومیای بعدی مایکروسافت خبری را منتشر کردیم و امروز، شایعه ای مطرح شده که باور کردن آن آنچنان ساده نیست. به نظر می رسد جانشین لومیا ۱۰۲۰ احتمالا ۱۰۳۰ نام دارد و از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
بنا به منابع نزدیک به وب سایت NokiaPowerUser، تلفن هوشمند بعدی مایکروسافت علاوه بر مواردی که روز گذشته عنوان کردیم، از یک لنز با رزولوشن بیشتر و حجیم تر از لومیا ۱۰۲۰ برخوردار است.
گفته شده که سنسور مربوطه توسط توشیبا ساخته می شود و طوری طراحی شده که نیازی به شاتر نداشته باشد و همچنین از فلش زنون بهره نمی برد. در عوض از نسل چهارم فلش های پالس کوتاه LED برخوردار است.
البته کاملا واضح است که نمی توان به این شایعات به طور کامل اعتماد کرد ولی آنچه که واضح است، ما تلفن هوشمند بعدی مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز موبایل را در مراسم کنفرانس جهانی موبایل، MWC 2015 که مارس سال آینده میلادی در بارسلون معرفی خواهد شد.
حدس شما در رابطه با این تلفن هوشمند چیست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اگه در حد دوربینهای dslr باشه بی نظیر میشه
اقا این گوشی صد در صد فلاش زنون داره
سمت راست عکس رو اگه خوب نگاه کنین میبینیدش
اگه درگاه کارت میکرو هم داشته باشه عالیه
خدا کنه نواقصی های ۱۰۲۰ رو نداشته باشه
اتفاقا بر عکس چیزی که توی افزایش تراکم پیکسلی صفحه نمایش موبایل ها شاهدش هستیم (550PPI )
افزایش مگا پیکسل تبلیغاتی نیست.( حد اقل تو نوکیا یا مایکروسافت )
شمایی که چنین حرفی میزنی کافیه یه بار با این دوربین کار کنی
مخصوصا وقتی کا بخوای عکست رو منتقل کنی روی کامپیوتر و باهاش کار حرفه ای کنی
تازه متوجه میشی که چرا کسایی که 1020 یا 1520 یا 930 دارن انقدر از دوربین گوشیشون خوب میگن.
:D
با وا 50 مگاپیکسل اصلن به چه درد میخوره
اوپـــــــس...!!!
سرفیس پرو = تبلتی جایگزین لپتاپ شما
لومیا 1030 = گوشی جایگزین دوربین شما :D
وسوسه کنندس!
به نظر من بجای افزایش مگاپیکسل باید اول روی لنز و سنسور کار کنن که کیفیت و شارپنس تصویر بالا بره و نویز تصویر به حداقل برسه بعد برن سراغ افزایش پیکسل
یه عکس 8 مگا پیکسلی شارپ و با کیفیت خیلی بهتر از یه عکس چوخ مگاپیکسلی نویزی و بی کیفیت هستش البته منظورم این نیست که عکسای این موبایل و سایر پرچمدارها بده یا کیفیت نداره ولی هنوز خیلی فاصله تا SLR ها دارن به نظرم می تونن با لنز و سنسور های بهتر این فاصله رو کم کنن
الان دوربین 10 مگاپیکسلی من که 7 سال پیش گرفتم هنوز خیلی بهتر از پرچمدارا عکس می گیره به صورت کاملا محسوس و ملموس
چه دوربین خوبی حتی میشه باهاش مکالمه کرد!!
واقعا این دوربین خیلی مگاپیکسلو می خواد چی کار؟؟
حتما میشه با قلم نوت 4 مکالمه کرد !
یا تاچ آیدی اپل ؟
نیازی به شاتر نداشته باشد؟!
یا خدا :D
به نظرم حذف شاتر برای یه دوربین حرفه ای کار اشتباهیه / امیدوارم درست نباشه این شایعه
تو عکسها لو رفته نه فلاش زنون داره نه شاتر
البته فلاش رو من الان بررسی هاشو دیدم بهتر شده
اما شاتر رو ؟؟؟؟!!!!!
باید دید ؟؟؟
البته به قول Divan Greedy حتما بهتره !!!
به نظرم با این کار بیشتر بازار دوربینای کامپکت ساده و حتی پیشرفته رو هدف قرار میده.دوربینای موبایلی که دیگه قدرت رقابت باهاشو ندارن.
درسته باورش سخته اما بازار شبه DSLR رو نه خود DSLR هدف قرار داده تو تمام موارد به جز قیمت کامپکت ساده و حتی پیشرفته رو تو به راحتی پشت سر گداشته بررسی های لومیا 1020 و808 کاملا در دست رس
در حال حاضر هیچ چیز جایگاه اونا رو تهدید نخواهد کرد.دیوایس حرفه ای مصرف کننده ی حرفه ای خودشو داره.
دوست گلم دوست من اتلیه عکاسی و ... داره
من بدون اینه یا DSLR رو نگفتم
در ضمن این حرف من نیست یه سرچ بکن لومیا رو با DSLR
خواهی فهمید مشتری داریم تا مشتری
لامصب تو که راست میگی
تا اینجا گفتم اینم بگم
شما تو عکس برداری پورتره فقظ کافی تو اتلیه باشی (پروژکتور و ....)
به قول خودمانی عکس چرسو لنیت با لنز 300 mm هیچ تفاوتی با 1020 نداره حتی از نظر عمق تصویر 1020 .....