ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیا ۱۰۳۰ دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت [شایعه]

روز گذشته از تصاویر نمونه اولیه لو رفته لومیای بعدی مایکروسافت خبری را منتشر کردیم و امروز، شایعه ای مطرح شده که باور کردن آن آنچنان ساده نیست. به نظر می رسد جانشین لومیا ۱۰۲۰ ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۰ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

روز گذشته از تصاویر نمونه اولیه لو رفته لومیای بعدی مایکروسافت خبری را منتشر کردیم و امروز، شایعه ای مطرح شده که باور کردن آن آنچنان ساده نیست. به نظر می رسد جانشین لومیا ۱۰۲۰ احتمالا ۱۰۳۰ نام دارد و از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بنا به منابع نزدیک به وب سایت NokiaPowerUser، تلفن هوشمند بعدی مایکروسافت علاوه بر مواردی که روز گذشته عنوان کردیم، از یک لنز با رزولوشن بیشتر و حجیم تر از لومیا ۱۰۲۰ برخوردار است.

گفته شده که سنسور مربوطه توسط توشیبا ساخته می شود و طوری طراحی شده که نیازی به شاتر نداشته باشد و همچنین از فلش زنون بهره نمی برد. در عوض از نسل چهارم فلش های پالس کوتاه LED برخوردار است.

البته کاملا واضح است که نمی توان به این شایعات به طور کامل اعتماد کرد ولی آنچه که واضح است، ما تلفن هوشمند بعدی مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز موبایل را در مراسم کنفرانس جهانی موبایل، MWC 2015 که مارس سال آینده میلادی در بارسلون معرفی خواهد شد.

حدس شما در رابطه با این تلفن هوشمند چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • nassir

    اگه در حد دوربینهای dslr باشه بی نظیر میشه

  • omid

    اقا این گوشی صد در صد فلاش زنون داره
    سمت راست عکس رو اگه خوب نگاه کنین میبینیدش
    اگه درگاه کارت میکرو هم داشته باشه عالیه
    خدا کنه نواقصی های ۱۰۲۰ رو نداشته باشه

  • Mohammad_Moradi_1

    اتفاقا بر عکس چیزی که توی افزایش تراکم پیکسلی صفحه نمایش موبایل ها شاهدش هستیم (550PPI )
    افزایش مگا پیکسل تبلیغاتی نیست.( حد اقل تو نوکیا یا مایکروسافت )
    شمایی که چنین حرفی میزنی کافیه یه بار با این دوربین کار کنی
    مخصوصا وقتی کا بخوای عکست رو منتقل کنی روی کامپیوتر و باهاش کار حرفه ای کنی
    تازه متوجه میشی که چرا کسایی که 1020 یا 1520 یا 930 دارن انقدر از دوربین گوشیشون خوب میگن.
    :D

  • TROOL

    با وا 50 مگاپیکسل اصلن به چه درد میخوره

  • Ghazanfar Didindipour

    اوپـــــــس...!!!

    سرفیس پرو = تبلتی جایگزین لپتاپ شما
    لومیا 1030 = گوشی جایگزین دوربین شما :D

  • shayan_Q9

    وسوسه کنندس!

  • محمد

    به نظر من بجای افزایش مگاپیکسل باید اول روی لنز و سنسور کار کنن که کیفیت و شارپنس تصویر بالا بره و نویز تصویر به حداقل برسه بعد برن سراغ افزایش پیکسل
    یه عکس 8 مگا پیکسلی شارپ و با کیفیت خیلی بهتر از یه عکس چوخ مگاپیکسلی نویزی و بی کیفیت هستش البته منظورم این نیست که عکسای این موبایل و سایر پرچمدارها بده یا کیفیت نداره ولی هنوز خیلی فاصله تا SLR ها دارن به نظرم می تونن با لنز و سنسور های بهتر این فاصله رو کم کنن
    الان دوربین 10 مگاپیکسلی من که 7 سال پیش گرفتم هنوز خیلی بهتر از پرچمدارا عکس می گیره به صورت کاملا محسوس و ملموس

  • amir hosein

    چه دوربین خوبی حتی میشه باهاش مکالمه کرد!!
    واقعا این دوربین خیلی مگاپیکسلو می خواد چی کار؟؟

    • محمد|Dante

      حتما میشه با قلم نوت 4 مکالمه کرد !
      یا تاچ آیدی اپل ؟

  • مصطفی م

    نیازی به شاتر نداشته باشد؟!

    یا خدا :D

    به نظرم حذف شاتر برای یه دوربین حرفه ای کار اشتباهیه / امیدوارم درست نباشه این شایعه

    • فرشاد

      تو عکسها لو رفته نه فلاش زنون داره نه شاتر
      البته فلاش رو من الان بررسی هاشو دیدم بهتر شده
      اما شاتر رو ؟؟؟؟!!!!!
      باید دید ؟؟؟
      البته به قول Divan Greedy حتما بهتره !!!

  • علی امیری

    به نظرم با این کار بیشتر بازار دوربینای کامپکت ساده و حتی پیشرفته رو هدف قرار میده.دوربینای موبایلی که دیگه قدرت رقابت باهاشو ندارن.

    • فرشاد

      درسته باورش سخته اما بازار شبه DSLR رو نه خود DSLR هدف قرار داده تو تمام موارد به جز قیمت کامپکت ساده و حتی پیشرفته رو تو به راحتی پشت سر گداشته بررسی های لومیا 1020 و808 کاملا در دست رس

      • علی امیری

        در حال حاضر هیچ چیز جایگاه اونا رو تهدید نخواهد کرد.دیوایس حرفه ای مصرف کننده ی حرفه ای خودشو داره.

        • فرشاد

          دوست گلم دوست من اتلیه عکاسی و ... داره
          من بدون اینه یا DSLR رو نگفتم
          در ضمن این حرف من نیست یه سرچ بکن لومیا رو با DSLR
          خواهی فهمید مشتری داریم تا مشتری

          • شهریار

            لامصب تو که راست میگی

          • فرشاد

            تا اینجا گفتم اینم بگم
            شما تو عکس برداری پورتره فقظ کافی تو اتلیه باشی (پروژکتور و ....)
            به قول خودمانی عکس چرسو لنیت با لنز 300 mm هیچ تفاوتی با 1020 نداره حتی از نظر عمق تصویر 1020 .....

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی