ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی در حال برنامه ریزی برای تولید نسخه دوم Re Camera است

اگر خاطرتان باشد، اچ تی سی چندی پیش دوربینی را معرفی کرد که شکل و شمایل پریسکوپ مانند دارد و محصولی جذاب برای ثبت تصاویر لحظات هیجان انگیز شما محسوب می شود. این محصول برای ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱۲ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۶:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

اگر خاطرتان باشد، اچ تی سی چندی پیش دوربینی را معرفی کرد که شکل و شمایل پریسکوپ مانند دارد و محصولی جذاب برای ثبت تصاویر لحظات هیجان انگیز شما محسوب می شود.

این محصول برای رقابت با GoPro عرضه شده و از یک بدنه پلاستیکی برخوردار است که با فشردن و نگاه داشتن دکمه آن، می توانید اقدام به عکاسی و فیلم برداری بپردازید. حال به نظر می رسد تایوانی ها در حال برنامه ریزی برای ساخت نسخه دوم Re Camera هستند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این خبر را مدیر شمال آسیا HTC، جک تونگ، در مصاحبه ای با Focus Taiwan عنوان کرده و گفته که این شرکت در سال آینده دوربین مستقل بعدی خود را معرفی خواهد کرد. این تلاش در جهت ورود به حوزه های جدید انجام می شود و نشان از برنامه های اچ تی سی برای گسترش دایره محصولات خود دارد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت یا حتی جزئیات احتمالی این دوربین منتشر نشده. فروش نسخه اول Re Camera به قیمت ۲۰۰ دلار ماه گذشته در امریکا آغاز شد و از فردا در بازارهای تایوان به فروش می رسد.

به محض دریافت اخبار جدید در رابطه با این محصول اچ تی سی شما را مطلع خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • شهریار

    اچ تی سی باید مانور زیادی رو این جور مسایل بده . مثلا میتونه برای تبلیغ دوربینش یه مسابقه بین علاقه مندان برگذار کنه.
    پشتیبانی قوی و تولید لوازم جانبی از جمله راه حا های کلیدی هستش .
    فک کن اگه اپل همچین محصولی میزد ایا مثل اچ تی سی ساکت می نشست؟

  • Hamed

    آدم یاد دوربینای زیر دریایی ( پریسکوپ ) میفته با این ظاهرش! :D

  • TROOL

    نسخه دومش حتمن فلاش داشته باشه خیلی خوب میشه البته اصلن دوربین خوبی نمیشه چون معلوم نیست داری از کجا فیلمو عکس میگیری

  • عشق شیائومی

    یعنی واقعاً نمونه اولی موفق بوده که حالا میخواد نسخه بعدی رو بده بیرون؟
    خیلی عجیبه والا

  • SQUAD

    سلام به همه
    کسی یه پرینتر برای عکس سراغ نداره به من معرفی کنه که با مخزن باشه خودم الان اپسون ال800 دارم که هدش خراب شده هاج و واج موندم چی بخرم (عکاسی دارم واسه کار می خوام ) پیشاپیش از همه تشکر می کنم

    • علی امیری

      سلام.واقعیت چون خودم اطلاع زیادی ندارم , نمیتونم مدلی رو معرفی کنم ولی یه سر به دیجی کالا بزنید.اونجا مدل پرینتر خودتون هم هست با بقیه مقایسه کنید به طور حتم به نتایجی خواهید رسید.
      موفق باشید.

  • Hossein Za

    فکر کنم نسخه ی اولش موفق نبود!؟!؟!!
    یه خونده بودم اچ تی سی یک سیاست درستی داره اگر یه محصول استقبال نشد دست از ورژن بعدی می کِشه مثل وان مکس اما.....

  • bahram

    فک نکنم در مقابل GOPRO حرفی واسه گفتن داشته باشه و با این قیمت

    • SAEED DASTMARD

      این یه لوازم جانبی هست نه یه رقیب.

  • علی امیری

    دوستانی که از این محصول خوششون میاد,لطفا دلیل جذابیتش, برای خودشون رو بگن.

    • SAEED DASTMARD

      جذابیتش در مقابل go pro کم حجم بودن سبک بودن.

مطالب پیشنهادی