تریلرهای مهم مراسم The Game Awards 2014 را در یکجا تماشا کنید
مراسم The Game Awards 2014 امروز صبح برگزار شد و بازی Dragon Age: Inquisition به عنوان برترین بازی سال 2014 انتخاب شد. اما به جز اهدای جوایز، قسمت مهم دیگر TGA، معرفی بازی های جدید ...
مراسم The Game Awards 2014 امروز صبح برگزار شد و بازی Dragon Age: Inquisition به عنوان برترین بازی سال 2014 انتخاب شد. اما به جز اهدای جوایز، قسمت مهم دیگر TGA، معرفی بازی های جدید و نمایش تریلر از دیگر بازی های مطرح است. در پست صبح تمام مراسم را جزء به جزء برای تان تشریح کردیم و حالا همانطور که وعده دادیم، مهم ترین تریلرها را در اختیارتان قرار می دهیم.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
Adrift
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Adrift-Trailer-PS4-Xbox-One.mp4"]
Before
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Before-Announcement-Trailer.mp4"]
Bloodborne
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Bloodborne-Gameplay-Trailer.mp4"]
Tacoma
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Fullbright-presents-Tacoma.mp4"]
Hazelight
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Hazelight-Teaser-Reveal-The-Game-Awards2014.mp4"]
Human Element
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Human-Element-Trailer.mp4"]
King's Quest
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/King's-Quest-Game-Awards-2014-Reveal-Trailer-PS4-PS3.mp4"]
Legend of Zelda Wii U
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Legend-of-Zelda-Wii-U-Gameplay-Demo.mp4"]
Metal Gear Online
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Metal-Gear-Online-Gameplay-Trailer.mp4"]
No Man's Sky
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/No-Man's-Sky-Gameplay-Trailer.mp4"]
The Order 1886
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The-Order-1886-Ship-Seize-Trailer.mp4"]
The Witcher 3 Wild Hunt
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The-Witcher-3-Wild-Hunt-Elder-Blood-Trailer.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
پس Half-Life 3؟ این valve دیگه داره شورش رو درمیاره. خب اگه بازی می سازی ادامه اش بده، نمیخوای ادامه بدی، از اول نساز خب!
به شدت منتظر اوردر ام وای میترکونه
پول نیست سیستم برای این بازی ها !:(
بازی هارو که دیدیم بغض کردم.......ایدوید رو که دیدم خون گریه کردم...... اپارات هم بد نیست بخدا.... :(
ایول
من ویدیوی وزنیاک رو دیدم اعصابم به هم ریخت فکر میکردم مشکل از اینترنت خودمه. الان اینجا متوجه شدم مشکل از فرستنده است.
من برعکس همه راحت دان میکنم و بعد می بینم هیچ وقت پخش آنلاین درس و حسابی ای ندیدم
ظاهرا پیوند دیجیاتو با سرویس ویدیو aivivid مثال لیلی و مجنونه
ژور الکی نزنین
بچه ها بیاینیه کمپین را بندازیم علیه aivivid
واقعا رو مخه :D
خیلی زود و سریع دانلود شدن کلیپها