نسخه نهایی ویندوز ۱۰ در اواخر تابستان یا اوایل پاییز ۲۰۱۵ از راه می رسد
در ماه سپتامبر و زمانی که مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای اولین بار رونمایی کرد، این شرکت اعلام نمود که نسخه جدید سیستم عامل اش در اواخر سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد. رئیس اجرای مایکروسافت ...
در ماه سپتامبر و زمانی که مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای اولین بار رونمایی کرد، این شرکت اعلام نمود که نسخه جدید سیستم عامل اش در اواخر سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.
رئیس اجرای مایکروسافت آقای کوین ترنر (Kevin Turner) جزئیات بیشتری را در مورد این موضوع بیان نموده و گفته: «برنامه ما این است که در اوایل تابستان ۲۰۱۵ نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان (Developer Preview) آماده گردد، سپس در اواخر تابستان یا اوایل پاییز سال ۲۰۱۵ مایکروسافت نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را در دسترس همه کاربران قرار خواهد داد.»
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
البته تاریخ عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ امکان دارد باز هم تغییر کند اما شرکت یاد شده وعده داده هر تغییر زمانی را به کاربران اطلاع خواهد داد.
هنوز زمان زیادی از اعلام خبر تست داخلی ویندوز ۱۰ بر روی تلفن های هوشمند توسط مایکروسافت نگذشته، و مهمتر اینکه غول ردموندی دنیای نرم افزار، تایید کرده که همه تلفن های هوشمند لومیا که از ویندوزفون ۸ بهره میبرند به ویندوز ۱۰ بروزرسانی خواهند شد. احتمالا سایر دستگاه های غیر لومیایی نیز این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد، اما در حال حاضر نمیتوان با قطعیت در مورد این موضوع سخن گفت.
بر طبق اعلام ZDNet، شرکت مایکروسافت یک نسخه پیش نمایش داخلی از ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل را در اوایل ماه ژانویه ۲۰۱۵ به نمایش خواهد گذاشت. نسخه جدید سیستم عامل مورد بحث فقط مختص تلفن های هوشمند نبوده و بر روی تبلت های مبتنی بر پردازنده های ARM و اینتل نیز کار می کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کسایی که گوشی اندروییدی و...دارن برن هرسال یه گوشی جدید بگیرن تا بتونن اپدیتای جدیدی که میادو بگیرن.
بازم دم ماکروسافت گرممممم من زایه ترین لومیا رو دارم ماکروسافت هنوزم ازش پشتیبانی.برادران اندرویدی برن بخورن تو در و دیوار
بابا تمومش کنید این بحث رو بزارید اول بیاد بیرون بعد اینهمه راجع بهش حرررررررف بزنید.بهترنیست؟
ی سوال،این حقیقت داره که ویندوز open source قراره بشه؟؟؟؟
وای به حال لینوکس میشه که :(
جون مادرت زودتر بده،خسته شدم انقد تو کف ی سیستم عامل با پشتیبانی واقعی از 4k بودم.
امیدوارم ویندوز 10 سیستم عامل موفقی بشه چون این آخرین شانس مایکروسافت هست
سلام
نظر الکی ندین لطفا! برین یکم با سیستم عامل ها کارکنین تجربه 8سال کار با سیستم عامل های مایکروسافت رو دارم تا حالا یه مشکل جدی باهاشون نداشتم
تنوع نرم افزاری هم که تو سیستم عامل ویندوز از شرکتهای دیگه بیشتره.
بدون تعصب
ویندوز۱۰هم هیچی نیست مایکروسافت گند زده فقط مک او اس
دیوانه دره ای میخوای جواب بدی بیا گروهه لاینه دیجیاتو
دیوانه دره ای یه کاری کردی حرف منطقی هم میزنی بقیه قبول نمیکنن بسکه تعصب داری
دیوان دره ای احیاناً ساتیا نادلا تو تصمیماتش از شما اجازه نمیگیره؟