ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این طرفدار بی نظیر، از ۱۴ سالگی کامپیوتر های اپل را جمع آوری کرده است

زمانی که Mark Peck، یکی از طرفداران سرسخت اپل و محصولاتش، ۱۴ ساله بود، جمع آوری کامپیوتر های ساخت این شرکت را آغاز کرد. جهت شریک شدن این مجموعه ی بی نظیر با تمام دنیا، وی ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۱۶ آذر ۱۳۹۳  |  ۲۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زمانی که Mark Peck، یکی از طرفداران سرسخت اپل و محصولاتش، ۱۴ ساله بود، جمع آوری کامپیوتر های ساخت این شرکت را آغاز کرد.

جهت شریک شدن این مجموعه ی بی نظیر با تمام دنیا، وی وبسایتی با نام The Apple Museum راه اندازی کرد. از موارد استثنایی موجود در این کلکسیون، می توان به یک نسخه از مکینتاش اولیه با امضای استیو جابز و استیو وزنیاک اشاره کرد.

Peck در ایمیلی به نشریه Business Insider گفت: من بخش عمده این مجموعه را، از طریق افراد و فروشندگانی که قصد خلاصی از آن ها را داشتند، به صورت رایگان یا با قیمتی خیلی پایین به دست آوردم.

برای مشاهده این مجموعه ی قیمتی، می توانید به وبسایت The Apple Museum مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • علیـــــــــــــرضا

    به نظرم به نوعی تبلیغ میتونه باشه الکیه الکی ? ?

  • shayan_Q9

    خیلی هم خوب

  • Ala_Sabzpoosh

    ایده بسیار جالبی هست
    اما تصورش رو بکنید اگر ما میخواستیم اینها رو تو خونمون جمع کنیم
    پدر و مادرهامان چکار می کردند .
    اول پدر می گفت پسر بجای این کارها برو یه کار آبرومندانه بکن
    مادرمون هم ، سر سال به بهونه خونه تکونی همه کامپیوترها رو می انداخت سطل اشغال ، یا فوقش میداد به آقا نمکی بجاش چندتا ظرف پلاستیکی می گرفت
    :)

  • saeed_ebrahimi

    به این میگن آینده نگری.

  • bahram (در فراق زاخار)

    کار خیلی خوبی کرده.دمش هم گرم
    ـــــــــــــــــــــــــــــــ
    ما که امروز کلن تو صف تایید موندیم ولی بازم دیجیاتو رو عشقه

  • شهریار

    فک نکنم حتی خود استیو هم همچین تعصبی رو محصولاتشون داشته بوده باشه

    • bahram (در فراق زاخار)

      فک کنم جمله بندیت ایراد داره!

  • سیب کوچولو

    دوستان 3تا از مشکلات رو حل کردم http://14kala.com
    وقتی میری روی نوع کالا واسه خودش هی باز و بسته میشه(حل شد)
    سه رقم جدا کردن اعداد در صفحه اول
    سرعت مربوط به تصاویر که خیلی اول بزرگ نشون میاد

    • ali.n

      داداش "ایکسپریا "جالب نیست "اکسپریا "درسته... اون اسلاید ها اگه مثل مال دیجیکالا نبود و متفاوت بود به نظرم بهتر بود.. تو فایرفاکس نسخه موبایل خیلی ناجوره سایت و ثبات نداره (حتما برای دستکتاپ و موبایل کاملاً بهینه کن ظاهر و سایز بندی ها رو).... این اسمش هم به نظرم اگه همین اول بیشتر روش بررسی کنی بهتر باشه، یعنی متفاوت باشه با تلفظ راحت تر،،، سایه دیگری نباشه،، به نظرم همین واژه "کالا "دیجی کالا رو تداعی میکنه... موفق باشی

  • چاقالوی همبرگر خور

    قدرت مك ها ى ما رو ميروسونه تجربه اى خاص نه به درد نخور مثل ويندوز
    راستي ديجى فروش آيفون جديد به بالاى ٧٠ ميليون رسيد شما كه جفنگيات جا به جا شدن سلفى را پوشش داديد اينم پوشش بديد

    • mohammadmj

      قدرت مک ها ى ما رو میروسونه تجربه اى خاص نه به درد نخور مثل ویندوز


      این جملت موجی از خنده و شادی رو تو خانواده بوجود آورد .....
      ممنون

    • برّه

      مرسی همبورگرخوار.

      • چاقالوی همبرگر خور

        وظيفست

  • کیپ کالم

    عجب آدم بیکاری بوده

    • bahram (در فراق زاخار)

      اگه اینا رو به طرفدارا و عاشقان اپل بفروشه میلیاردر میشه!
      و به نظرم آدم بی کاری نبوده. به قول ترول آینده نگر بوده :)

  • دانیال

    عجب طرفدار پولدار و بیکاری بوده!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی