آمازون به عرصه تحویل فوری غذا نیز وارد می شود
تحویل غذا تجارتی است که شرکت های زیادی به صورت محلی یا حتی منطقه ای در کشورهای مختلف مشغول به آن هستند. اما در روزهای گذشته آمازون نیز اعلام کرده که قصد دارد با عرضه ...
تحویل غذا تجارتی است که شرکت های زیادی به صورت محلی یا حتی منطقه ای در کشورهای مختلف مشغول به آن هستند. اما در روزهای گذشته آمازون نیز اعلام کرده که قصد دارد با عرضه این سرویس، بخش جدیدی را در به امکانات و خدماتش اضافه کند. خدماتی که زیرمجموعه بخش Amazon Local در این سایت به حساب می آیند.
این سرویس تازه هم اکنون در سایت آمازون و همینطور اپلیکیشن اندروید و iOS آن وجود دارد. هر کسی می تواند سرویس مذکور را در محلی که این خدمات ارائه می شود دریافت کند. با مراجعه به بخش مذکور و وارد کردن آدرس، لیستی از رستوران هایی که از این خدمات بهره می برند ظاهر می شود. پس از انتخاب غذای مورد نظر امکان پرداخت نیز از طریق حساب کاربری آمازون وجود خواهد داشت.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
چنین خدماتی از پرسودترین سرویس ها به حساب می آیند و آمازون با آگاهی از این مساله اقدام به ورود به این عرصه کرده است. در کشور ما نیز خدمات مشابهی در زمینه عرضه محصولات رستوران ها و حتی میوه در حال راه اندازی است که امکان سفارش و دریافت فوری غذا را برای کاربران ساده تر کرده است. در صورت ارائه این سرویس در مناطق بیشتر، افراد بیشتری می توانند از این خدمات بهره برده و علاوه بر افزایش ایجاد شغل، هزینه های بالای حمل و نقل و خرید حضوری از میان برداشته می شود.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اگه دیجیکالا این کارها رو کنه خیلی خوب میشه :))
امیدوارم یه رقیب واسه دیجیکالا پیدا شه :)))
اینم یک نمونه داخلی
http://cafebazaar.ir/d/s/com.atd.atawich/?l=fa&hd=1
اپلیکیش هست، تو سایتهای اینترنتی غذا برای تهران دیدم، البته خدماتشون مثل آمازون باشه یا نه،خدا میدونه
هر موقع صحبت از این چیزا میشه (غذای اینترنتی،محصول اینترنتی آمازون)کلا اصلا حوصله ی خوندنم از بین میره چون یه چیز محاله...
قیمتاش هم صعودیه....من فکر کنم جا نمیفته.....
پیشنهاد من برای یه صبح جمعه با کمی مزه تکنولوژی! :D
www.kalapch.com
انگار كار نمي كنند ديگه
چون ٢ هفته است سفارش ميدم نميارن ولي٣-٤ بار ازش خريد كردم
آورین :D
اما یکم گرونه!!!!!
"یک مغز + یک بناگوش + آب گوشت با آب قلم
سرویس یک نفره + نان سنگک + آبلیمو + چای + بسته بندی – ۲۰۰۰۰۰ ریال"!!!!
کلپچی محل ما همه رو با نصف قیمت میده(البته باید بهداشتی بودن بزاری کنار) :D
خدایا کاش اونور زندگی میکردم :'(
پای این جور خدمات برسه تهران! اون موقع است که من خورشید را فقط در زمان زلزله،سیل،جنگ،...!خواهم دید!
به این می گن:......!(زشته جلو جمع که نمی شه گفت!)
خیلی هم عالی به امید موفقیت بیشتر آمازون و آمازون وطنی(دیجیکالا)
خیلی هم عالی به نظر من تو شرکت های کالا و پست آمازون و ebay حرف اولو می زنن ولی دلیلشو نمی فهمم که چرا این شرکت باید بیاد گوشی بزنه به نظر من این جور شرکت ها باید تو تخصص خودشون موفق بشن
یه قیمه بیزحمت سیبشو خیلی خلالی کنید دوس دارم اخه ، لامصب فرداست که از آمازون دست و پا و کلیه سفارش بدیم