ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی کار بر روی بخشی اختصاصی برای تولید و عرضه OLEDها را آغاز می کند

ال جی مشغول باز نگری بر روی بازار فروش OLEDهای خود است و در همین زمینه قصد دارد بخشی اختصاصی را برای تمرکز روی این محصول تشکیل دهد. وظیفه این بخش تجاری سازی بهتر و ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۷ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ال جی مشغول باز نگری بر روی بازار فروش OLEDهای خود است و در همین زمینه قصد دارد بخشی اختصاصی را برای تمرکز روی این محصول تشکیل دهد. وظیفه این بخش تجاری سازی بهتر و بازاریابی برای عرضه تلویزیون های OLED به بازار خواهد بود.

این غول کره ای قصد دارد که به گزینه اصلی خریداران OLED ها تبدیل شود. این در حالی است که سامسونگ معتقد است فروش این مدل ها رو به کاهش است و به همین دلیل مشغول کار بر روی تلویزیون های QD LCD برای عرضه آنها در سال آتی میلادی است. اما همزمان ال جی برای عرضه تلویزیون های OLED بیشتر در سال ۲۰۱۵ به بازار، برنامه ریزی می کند.

این بخش تازه در LG با مدیریت Yeo Sang-deog (مدیر بخش فنی ال جی) اداره خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تمامی محصولات و پروژه هایی که به نحوی به OLED مرتبط هستند، در زیر چتر این بخش تازه به کار خود ادامه می دهند. به علاوه، بخشی نیز برای مدیریت خریداران OLED نیز تشکیل خواهد شد.

یکی از سخنگویان ال جی در این رابطه می گوید: ما قصد داریم با ایجاد بخشی تازه، بین تمام بخش هایی که به OLED مربوط هستند ایجاد همکاری کرده و همه را در یک دپارتمان یکپارچه سازیم.

ال جی همچنین در ماه جاری با عرضه محصولی تازه که چهار پنل OLED را در کنار یکدیگر قرار می دهد سعی در کاهش قیمت تمام شده تلویزیون های عریض خود کرده تا برای مشتریان جذابیت ویژه به وجود آورد. در حال حاضر مدل ۵۵ اینچی تلویزیون های OLED ال جی نزدیک به ۲۸۰۰ دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • hoorad

    خدایی کره‌ای‌ها بازار تلویزیون را به طور کامل از آن خوشون کردن

  • TROOL

    چه عکسای جذابی واسه اسکرین صفحه گذاشتن

  • reza_zarchi

    LG صد در صد بازار OLED ها رو توی دست خودش میگیره چون تا الان که سامسونگ حرکت جدی ای در این راه انجام نداده. حتی بیشتر تلویزیون های خمیده ای که از سامسونگ دیدم، از پنل OLED استفاده نمی کردن...

  • Ale

    ببخشید دوستان میخواستم بدونم این OLED به فارسی اُلِد خونده میشه یا اُ اِل ایی دی ؟! اگر اُلِد هست چرا زمانی که LED بود اون رو لِد نمیگفتن و میگفتن ال ایی دی؟ و اگر اُ اِل ایی دی هست چرا تبلیغ رسمی ال جی یا سامسونگ(نمیدونم کدوم) توی تلویزیون ایران میگه اُلِد؟!

    • آریا

      او ال ای دی درسته
      مخفف ها رو جدا نمیخونن. مثلن usa رو یوسا نمیگن یا مثلن fbi

    • kamyab98

      فکر نمی کنم فرقی کنه الد میگن چون راحت تره البته واسه LED هم من لد شنیده بودم ولی تو ایران زیاد استفاده نمی کنن

  • Hamed

    ممنون دیجیاتو ! خیلی خوب بود :)

مطالب پیشنهادی