احتمالا فبلت LG G Pro 3 در کار نخواهد بود؛ LG G4 برای ال جی مهمتر است
به فوریه سال جاری میلادی و فوریه سال پیش برگردید. ال جی از خط تولیدی که برای تولید فبلت های G Pro راه اندازی کرده بود LG Optimus G Pro و LG G Pro 2 ...
به فوریه سال جاری میلادی و فوریه سال پیش برگردید. ال جی از خط تولیدی که برای تولید فبلت های G Pro راه اندازی کرده بود LG Optimus G Pro و LG G Pro 2 را به بازار عرضه کرد. و هر دو این مدل ها در یک تاریخ یعنی ۱۲ فوریه رونمایی شدند.
طبق این الگو، پیش بینی میشد که ال جی سومین پرچمدار خود در رده فبلت ها را نیز در همین تاریخ و در سال ۲۰۱۵ رونمایی کند، اما اخیرا شایعاتی مبنی بر تغییر کاربری خط تولید سری G Pro به گوش می رسد که احتمال عدم تولید و عرضه G Pro 3 را قوت می دهد.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
به نظر می رسد شرکت کره ای ال جی قصد دارد به جای تولید یک فبلت دیگر از این سری، در سال ۲۰۱۵ روی پرچمدار بعدی اش تمرکز کند که به احتمال بسیار زیاد LG G4 نام خواهد داشت.
از آنجا که مدل اصلی G3 یک تلفن هوشمند ۵٫۵ اینچی بود و از لحاظ اندازه تفاوت چندانی با G Pro 2 با نمایشگر ۵٫۹ اینچی اش ندارد، پرچمدار بعدی نیز به اندازه کافی بزرگ خواهد بود. به همین دلیل ال جی احتمالا به ساخت یک مدل که به وضوح در دسته فبلت ها قرار می گیرد، تمایلی ندارد و ترجیحش تمرکز بر G4 است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوستان چند نفرتون با جی پرو2 کار کردید که میگید خوب نیست؟ی چیز خنده دار اینکه با نوت 3 مقایساهش میکنن برید مقایسه هاشو بخونید نوت رو شکست میده براحتی تو دوربین صدا صفحه نمایش خواهشا از رو تعصب حرف نزنید
البته بگم جی پرو خودش گوشی عالی بود (در زمان قبل)
ولی لطفا اگه چیزی نمیدکنین در مورد سری جی پرو صحبت نکنین چون چیزی در مورد مشخصات جی پرو 3 گفته نشد ولی خوب جی 4 خوبه
!!LG GOOD LUCK!!
جی3 ترکوند جی 4 چه شود
الجی تو فبلت ها انگار خیلی موفق نبود ، بررسی جی پرو 1 تو نارنجی و جی پرو 2 رو هم هیچ کجا ندیدم ، به نظر من خوشگل بود و با اون حاشیه کم میتونست عالی باشه اما خب با توجه به سایز پرچمدارای الجی دیگه فکر نکنم نیاز به فبلت باشه همه همو غمشو بزاره روی جی 4 میتونه خیلی خیلی بهتر باشه و هروقت آمادگیشو داشت وارد بازار فبلت بشه
به نظر من هم الجی بهتره بیشتر روی G4 فوکوس کنه
جی3 محبوب قلب ها بود جی 4 هم همین طور میشه.
یکی از بابرنامه ترین شرکت های تولید گوشی همین ال جی هست پیشرفت خوبی دارن
LG G3 خداییش عالی بود و من دوسش دارم...G4 حتما عالی تر میشه
LG قعلا خوبه یکم باید رو کیفیت بدنه کار کنه و طراحیشو رو به تکامل برسونه ..................
فقط امیدوارم پلاستیک طرح چرم یا فلز یا سنگ یا.... نباشه جنسش