ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند ZTE Q7؛ یک محصول چینی دیگر با ظاهری شبیه آیفون ۶ پلاس

زمان زیادی از معرفی Sisley S90 لنوو نمی گذرد که دیگر کمپانی چینی یعنی ZTE نیز تلاش خودش برای ارائه ی تلفن هوشمندی تحت عنوان Q7 که همانند موبایل لنوو ظاهری به شدت شبیه آیفون ۶ ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۱۸ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زمان زیادی از معرفی Sisley S90 لنوو نمی گذرد که دیگر کمپانی چینی یعنی ZTE نیز تلاش خودش برای ارائه ی تلفن هوشمندی تحت عنوان Q7 که همانند موبایل لنوو ظاهری به شدت شبیه آیفون ۶ دارد را آغاز کرده است.

تلفن هوشمند مورد بحث که سعی دارد از نظر شکل و شمایل به شدت شبیه آیفون ۶ پلاس باشد ابعادی تقریباً مشابه با محصول اپل را نیز دارا است (اندازه های Q7 عبارتند از ۱۵۷ در ۷۸ در ۷.۹ میلی متر و اندازه های آیفون ۶ پلاس عبارتند از ۱۵۸ در ۷۷.۸ در ۷.۱ میلی متر). علاوه بر این ZTE در فبلت جدیدش دقیقاً مشابه محصولی که از آن کپی برداری کرده از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ استفاده برده است.

از سایر مشخصه های Q7‌ می توان به پردازنده ی هشت هسته ای ۱.۵ گیگاهرتزی (تولید شده توسط مدیاتک)، پشتیبانی از ارتباط مبتنی بر LTE، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش دو گانه LED، دوربین جلویی ۳ مگاپیکسلی، دو گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل افزایش و اندروید کیت کت ۴.۴.۴ اشاره کرد.

اطلاعات مرتبط به موبایل مذکور توسط سازمان استانداردسازی ابزارهای مخابراتی در چین به بیرون درز پیدا کرده است و در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر بیشتر و دقیق تری از آن را مشاهده کنید.

The-ZTE-Q7 (1)

The-ZTE-Q7 (2)

The-ZTE-Q7 (3)

The-ZTE-Q7

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • مهدی

    من میگم سامسونگ بهترین گوشی تو دنیا اگه فکر میکنین دروغ میگم برین گلگسی نوت 4 رو بگیرین یه تکنولوژی داره که نگو.خدا وکیلی من از همه ایفون ها خوشم نمیومد

  • bahram (در فراق زاخار)

    آخه چی میشه گفت به این کپی کارای چینی!!

  • یک دوصت

    یه سوال برا من پیش اومده چرا اپل از سامسونگ شکایت کرد از اینا نمیکنه ؟ اهان متوجه شدم پول تو شکایت از سامسونگ بوده درسته درسته.

  • Ala_Sabzpoosh

    آقا این چینیها دیگه دارن منو می کشن ، می ترسم یه روزی بیاد قیافه آدمها رو هم کپی کنن

    امان از کپی اماااااااااااااان
    :(

  • TROOL

    چینی اند دیگه

  • 7.62mm

    نه آقا قبول نیست دوربینش بیرون نزده!

  • شهریار

    خدا وکیلی خود اپل طراحی جدیدش مفت نمیارزه اخه کپیش دیگه به چه دردی میخوره؟

  • 1person

    بابا یکم خلاقیت به خرج بدین
    اخه چه کاری این همه کپی

  • محمد کاظمی

    چیزی ندارم بگم :|

  • parsa

    شاید طراحیشون مشابه باشه.
    اما این کجا اون کجا...

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی