گزارش: پورت نسخه پی سی GTA V توسط تیم سازنده مکس پین 3 انجام خواهد شد
Grand Theft Auto V سال گذشته برای پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 و همین ماه پیش برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر شد. نسخه پی سی GTA V قرار بود در ماه ...
Grand Theft Auto V سال گذشته برای پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 و همین ماه پیش برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر شد. نسخه پی سی GTA V قرار بود در ماه نوامبر و همزمان با نشر بازی روی کنسول های نسل هشتم به بازار بیاید اما به دلایلی با تاخیر مواجه گشت و به اواخر ژانویه 2015 موکول شد.
اما خبر خوشی که اخیرا منتشر شده نشان می دهد که پورت این نسخه احتمالا برخلاق GTA IV برای پی سی فوق العاده خواهد بود.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
منابعی گزارش داده اند که پورت نسخه پی سی بازی GTA V در استودیویی که مسئولیت ساخت مکس پین 3 را به عهده داشت پیگیری می شود. اگر این خبر صحت داشته باشد پی سی گیمرهایی که مدت هاست در انتظار این بازی هستند می توانند با خیال آسوده تا موعد انتشار به انتظار بنشینند.
منبع وبسایت Alt-Tab، از توسعه دهندگان داخلی استودیو راک استار بوده که روی GTA Online برای کنسول های نسل هشتم کار کرده است. وی می گوید وظیفه توسعه نسخه پی سی بازی به عهده همان تیمی است که پورت خوبی از مکس پین 3 ارائه دادند.
وی ادعا کرده که نسخه پی سی روی 60 فریم به راحتی اجرا شده اما مشخصات سخت افزاری در دسترس نیست.
نسخه پی سی مکس پین 3 برخلاف GTA IV فوق العاده بهینه بود و گزینه های بسیاری برای شخصی سازی تنظیمات ارائه شده بود. اگر اطلاعات دقیق باشند و این تیم بار دیگر توانایی خود را ثابت کند، تنها نگرانی پی سی گیمرها بابت این بازی برطرف خواهد شد.
GTA 5 در تاریخ 27 ژانویه برابر با 7 بهمن برای پی سی عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اخه تو که انقدر ادعات میشه .تازه به دوران رسیده
4k هم قابل مقایسه با نسخه پی سی نیست.
کنسول شما اگه مال 3 سال دیگه هم باشه باز به رزولیشن پی سی نمیرسه
والا من الان پول یه کنسول کامل جنابعالی رو بابت خرید یه کارت گرافیک نمیکردم
این gta v جدید برای xbox360 نیست
اینکه خیلی خوبه مثل Max Payne 3 که پورت خیلی خوبی برای PC داشت GTA V هم همینطور میشه.
دوستان امروز به معشوقم رسیدم . یه MSI GTX 970 GAMING 4GB گرفتم . جاتون خالی. روحم تو اسمون داره پر میکشه
جای ما هم بازی کن
این خبر اشتباه داره.
بازی مکس پین 3 به طور موازی با نسخه های کنسولی ساخته شده بود و پورت نبود.
دلیل این حرفم هم صحبت و پاسخ راکستار در سایت رسمی بازی مکس پین 3 به کاربران (قبل از انتشار بازی) بود که اونجا پاسخ دادن که بازی پورت نیست.
هوووورا
ایول ! چه خوب !
زودتر بیاد و یه بازی دیگه به بازی هایی که نمیتونیم اجراش کنیم اضافه بشه ...
زندگی بهتر از این نمیشه !
۷ بهمن برای پی سی عرضه خواهد شد.
اخیش انتظار من الان به پایان رسید چون دیگه عقب نمی افته
شاهکار میشه مخصوصا دید اول شخص ..................
بی صبرانه منتظرش هستیم. خوبی که داره اینه که بعد از امتحانات ترم میاد و حداقل وقت میشه بخونیم(گرچه من نمیخونم! :)))) )