ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Huawei Honor 6 Plus با دوربین دوگانه ۱۶ دسامبر از راه میرسد

مدتی است که میدانیم شرکت هوآوی در حال آماده سازی یک پرچمدار جدید است که از دوربین دوگانه بهره می برد و نام آن به احتمال زیاد Honor 6 Plus خواهد بود. خبری در اکانت ...

مجتبی بوالحسنی
مجتبی بوالحسنی منتشر شده در ۲۱ آذر ۱۳۹۳  |  ۱۵:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مدتی است که میدانیم شرکت هوآوی در حال آماده سازی یک پرچمدار جدید است که از دوربین دوگانه بهره می برد و نام آن به احتمال زیاد Honor 6 Plus خواهد بود. خبری در اکانت Weibo که یک شبکه اجتماعی بزرگ چینی است منتشر شده که اعلام داشته این محصول در ۱۶ دسامبر معرفی خواهد شد.

تصویر منتشر شده اطلاعات چندانی در مورد تاریخ نشان نمیدهد، و بنظر میرسد هوآوی قصد دارد Apple iPhone 6 Plus را در ذهن کاربر تداعی نماید، چرا که هر دو دستگاه از نام و اندازه مشابهی بهره میبرند. در مطلبی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر گشته، قیمت دستگاه مورد بحث ۳۲۳ دلار اعلام شده، که در کشور چین از قیمت یک آیفون ۶ پلاس ارزانتر است.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

huawei-honor-6-plus-teaser

در مورد سخت افزار هم باید بگوییم محصول یاد شده از صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره میبرد که تراکم ۴۰۱ پیکسل بر هر اینچ را ارائه میدهد. پردازنده اصلی این دستگاه احتمالا چیپ Kirin 925 است که ساخت شرکت هوآوی بوده و شامل ۸ هسته با معماری ARM می شود.

Honor 6 Plus از ۳ گیگابایت حافظه رم بهره میبرد و مجهز به یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپرساعتی است. و البته این دستگاه یک دوربین دوگانه ۸ مگاپیکسلی نیز دارد که پیش از این تصاویر مربوط به آن را در دیجیاتو مشاهده کرده اید.

بسته به اینکه چقدر از Huawei Honor 6 خوشتان بیاید می توان انتظارات بیشتری از نسخه Plus آن داشت. خوشبختانه این اتفاق تقریبا افتاده و هوآوی اطمینان دارد که می تواند با این محصول فروش بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • A.R.T

    -سلام! دیروز ی 6 پلاس خریدم!
    -آیفون؟! O.o
    -نه بابا هواوی! پشتش دوتا دوربین داره!
    - ...

  • امیرپارسا

    این چینی مینی ها بویی از اصل و نسب نبردن
    ..
    سهامداران وینفون کجااند امروز؟!
    امروز زیر هیچ پستی واسه مایکی سرخپوش تبلغ نکردن
    نگرانشون ام بوخودا

  • سوتابایت

    این هواوی طراح بشو نیست!! همتای هموطنش طراحیش خوبه به لطف الهام ولی هواوی!!
    سر این دو تا پوستر که رسما آب تو یه وضعیتیه!!!
    این دوربین دوگانه به گفته خود آقای قاسمی مارکیتینگه!! نه ببخشید بازاریابی!!!! (کافه فناوری)!!!!

  • jimli

    منم رفتم توی لیست سیاه انگار
    خدایا به کدامین گناه آخه؟!!

    • TROOL

      نرفتی تو لیست {واسه همه همینجوریه} دارن سایتو تمیز میکنن

      • ayat

        اوناییو تمیز کنن که چرت میگن و بی ادبی میکنن.من که دیگه log in نمی کنم.فقط کسی سوالی بپرسه که 100% جوابشو بدونم به عنوان میهمان ج میدم.
        تو ایران همه چی همینه.اولش خوبه اما تا جا بیوفته یادشون میره کی بودن چی بودن یا چه جوری بزرگ شدن.دیگه عادت کردیم.
        ههه خوب نیس ادم جنسشو عوض کنه ;-)

    • TROOL

      به قول بچه های درنقش , دارن کامنتای فیک رو پاک میکنن

  • Kiomars shady

    اسم چيپ!اسم خودش!بيخيال. :/
    هانر شيش پلاس!ايفون شيش پلاس!بيخيال اقا بيخيال :/

    • برّه

      تو مگه کونکور نداری؟

      • Kiomars shady

        اين اون نظراشه گفتم كمر نميزاره نگاه پنج تا كلمه هم نيستا :D
        چرا ولى از رو نميرم :/

        • TROOL

          جلویه درس خوندن وایسا مقاوت کن :-D

  • SAEED DASTMARD

    6 پلاس !!!!!!! جسارت در این حد.

  • jimli

    کلا هواوی تعریف کردن نداره
    ولی من سری honor اش رو دوست دارم چون اولا گوشیه خودمه و دوما نسبت به هواوی های دیگه که شبیه دمیپایی پلاستیکی اند اینا یکمی خوش ساخت ترن

  • TROOL

    تویه عکس موبایل اخری یه دسته سیب رو انگار بستن به طناب

    • برّه

      به این نتیجه رسیدم که نقش تو در این سایت چیزی فراتر از یک تروله.

      • TROOL

        این من TROOL با اون Troll ترولی که میگن فرق میکنه

    • SAEED DASTMARD

      6 تا سیب هستند = 6 پلاس

  •  Omid.NL

    حتی اسمشونم دیگه از اپل تقلید می‌کنن ،

    بابا یکم خودتون باشین آخه

مطالب پیشنهادی