مایکروسافت دعوتنامه های رویداد معرفی رسمی ویندوز ۱۰ را ارسال کرد
مایکروسافت دعوتنامه های رویداد مربوط به ویندوز ۱۰ را که ۲۱ ژانویه در دفتر مرکزی این شرکت در ردموند برگزار خواهد شد، ارسال کرده است. در این دعوتنامه که برای اصحاب رسانه ارسال شده آمده: ...
مایکروسافت دعوتنامه های رویداد مربوط به ویندوز ۱۰ را که ۲۱ ژانویه در دفتر مرکزی این شرکت در ردموند برگزار خواهد شد، ارسال کرده است.
در این دعوتنامه که برای اصحاب رسانه ارسال شده آمده: «با ما ملحق شوید تا از فصل بعدی ویندوز ۱۰ بشنوید.» این مراسم ساعت ۹ صبح ۲۱ ژانویه به وقت محلی برگزار می شود.
اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت حدود دو ماه پیش از نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ پرده برداری کرد و سپس نسخه ای از آن را به عموم عرضه کرد. در این نسخه تازه امکانات تازه ای اضافه شده و برخی قابلیت های جدید دیده می شوند. کلید استارت دوباره به این ویندوز بازگشته و منوی آن نیز از کاشی های ویندوز پشتیبانی می کنند. در این به روز رسانی همچنین از برخی قابلیت ها مانند امکان Mission Control که در مک وجود دارد الهام گرفته شده است.
برای آگاهی از جزئیات بیشتر در خصوص این نسخه از ویندوز و همچنین دانلود و آزمایش یک نسخه از آن به این مطلب مراجعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظر من اينه كه سيستم عامل ها زياد با هم تفاوت ندارن هر چي ميخواد باشه مك باشه ويندوز باشه و... تفاوت ها شون فقط تو اينه كه يه شركت بتونه توسعه دهند ي بيشتري جذب كنه اون وقت كار برا مجبورن اون رو انتخاب كنن و گرنه يه سيستم عامل كه يه برنامه رو نداره دليل بر ناتواني نداشتن اون برنامه نيست ، دليل اينه كه توسعه دهندش نمي خواد يا نمي تونه (چون خرجش يا دانش كد نويسش رو نداره) براي اون سيستم عامل برنامشو بده ، همين . همشون يكين فقط تو اين بين يه ذره رابط كاربري هاشون متفاوته . و يه انتقاد بكنم از ويندوز فون مايكروسافت بار ها گفتم اينبارم ميگم اصلا رابط كاربريش انساني نيست ، اي او اس و اندرويد كاملا رابط كاربريشون ساده و با طراحي آيكون هاي رنگي و شكل دار هستش چيزي كه كاشي ها مايكروسافت نداره به خاطر همينه انتخاب منو تو ويندوزفون انقدر براي اونايي كه تازه دارن باهاش كار مي كنن سخته . بعدا براشون سخت تر هم ميشه اگه قبلا با اي او اس يا اندرويد كار كرده باشن. من خودم يه شش ماهي با ويندوز فون بودم كاري به سرعت گوشي ندارم خدايي خوب بود ولي رابط كاربريش صد در صد شكست خوردس ، درسته بايد منحصر به فرد باشه اما كارايي نبايد فدا شه ، كه شده .
"یک نکته جا ماند اگر به قول شما هر کرنل دیگه بهتراز ویندوز چرا ۳۰۰ پتنت از همین به قول شما سیستم ۹۰دهه الان توی اندروید که اگر همون ها نبودن …."
وقتی میگم اطلاعات نداری همینه دیگه!
اندروید چه ربطی به کرنل داره اصلا؟؟؟ نه کو خودت یه ذره فکر کن به حرفی که زدی :D
300 پتنت مسخره ی مایکروسافت توی اندروید چه ربطی به کرنل داره آخه؟؟
اگر همون ها نبودن؟؟؟ خب نباشن. مگه مهمه؟؟
شما اول برو فرق پتنت رو با کرنل و سیستم عامل و جاوا و ران تایم و اندروید و NT و ویندوز و مایکروسافت و لینوکس و بناید گنو و .... تشخیص بده، بعد بیا با من بحث کن. باشه؟؟
"شما هنوز فرق منوی استارت کلاسیک با مدرن ویو رو از سیستم عامل تشخیص ندادی"
نکنه شما تشخیص دادی؟؟؟ خخخخخ
فکر کنم شما از اون دسته آدمایی هستی که باور داری ویندوز10 مترو نیست؟؟ و سعی شده روی دسکتاپ کار بشه؟؟ اگه جواب مثبته که من دیگه میمیرم از خنده. :D
والا امثال شما هنوز فرق بین دسکتاپ و مترو رو هنوز متوجه نشدن و هنوز نمی دونن ویندوز 10 چه ویندوز مزخرفی هست بر اساس یوزرفرندلی. یبار باهاش کار کنی متوجه میشی من چی میگم.
اونوخ داری به من میگی فرق منوی استارت کلاسیک رو با مدرن ویو نمی تونم تشخیص بدم؟؟ خخخخ
خداوکیلی همیشه اسباب خنده ی مارو فراهم میکنید شما فن بوی های مایکروسافت.
موضوع تمام این بحث ها میدونی از کجا ناشی میشه؟؟ از اون جایی که طرف من وقتی با من بحث میکنه اطلاعاتش خیلی ناقصه ولی خب فکر می کنه عقل کله دنیاس. برای همین میگم اعتماد به نفستون خیلی بالاس.
یعنی برای من ثابت شده (چند سال هست) هر کی که داره فقط از یه چیز طرفداری میکنه این یعنی با بقیه ی چیزها هیچ تجربه ای نداره. صرفا یه چیزی شنیده و تکرار می کنه.
شما هر وخ با تمام سیستم عامل های دنیا کار کردی. اونم نه یک روز دو روز. چند سال با هر کدومشون کار کردی، اونوخ متوجه میشی چی به چیه. کی به کیه. تا زمانی که اسیر و بنده ی یه شرکتی و توی اکوسیستم انحصاری گیر افتادی و نمی تونی بیرون بیایی و تجربه ی همه چیز رو داشته باشی، خواهشا بحث نکن که طرف مقابل فکرای بد به سرش نزنه :D
"بقیه شرکتهای بزرگ نرم افزاری و حتی گوگل دارن از ویندوز استفاده می کنند هم برای تولید نرافزاراشون هم …..
شاید اونام بی سوادن شما خوبی گلم"
آخی!! شما هم باورت شد چون ادوبی و گوگل دارن از ویندوز استفاده میکنن یعنی ویندوز بهتره؟؟ ادوبی و گوگل خر کی ان اصلا؟؟ مگه شما به خاطر دیگران زندگی می کنی؟؟
ادوبی؟؟ ادوبی همونیه که از بس نرم افزار هاش باگ و بک دور دارن و از بس که جاسوسی می کنه داره تمام نرم افزار هاش رو از روی لینوکس بر می داره. چرا؟؟ چون دستش داره رو میشه. خیلی هم جالبه که نرم افزار های اپن سورس ادوبی توی لینوکس هستن. چون سورسشون بازه و نمی تونه کثافط کاری کنه. اگه بخواد دست از پا خطا کنه همه متوجه میشن.
گوگل هم دست کمی از مایکروسافت نداره. اونم انحصار طلبه. اونم جاسوسه.
اندروید کاملا اپن سورس نیست. حتی آزادی که بالاتر از همه شونه برای اندروید و ویندوز و مک و ... گنگه اصلا. همچین واژه ای اصلا براشون قابل درک نیست.
اونا بی سواد نیستن. اونا اتفاقا اونقدر زرنگن که شما کاربرای ساده رو گیر آوردن و دارن از شماها سوءاستفاده میکنن و پول در میارن شماها هم انگار نه انگار. اصلا نمی فهمید دور و برتون چه اتفاقایی داره می افته. اینکه میگم اپن مایند بشین واسه همینه.
حیف که دیجیاتو سانسور کردنش افتضاش و تایید کردنش هم هرکی به هرکیه. وگرنه جواب تک تک کامنتاتون رو دادم. نیازی به ثبت نام توی سایت نمی بینم. چون اینجا هم مثل باقی سایت ها پر شده از آدمای بی اطلاع و کم اطلاع (واژه ی بی سواد یا کم سواد مناسب نیست) که فضای مجازی ایران رو بدست گرفتن. دریغ از یه ذره تجربه و اخلاق حرفه ای و ...
خدا کنه یه سایت بوجود بیاد که کاربراش همگی تجربه ی کافی توی این مسائل داشته باشن و قرار نباشه این بحث های بچگونه پیش بیاد.
البته ماها برای حرف زدن انجمن داریم و اونجا همگی مثل همن و راحت حرف همدیگر رو میفهمن. ولی خب این سایت ها نمی تونه نیاز آدمایی مثل ما رو تامین کنه.
"ویندوز داره پا میزاره جا پای بقیه سیستم عاملا ؟؟ پس چرا اون بقیه نمیان بالا چرا نمیتونن کمی از بازار رو بگیرن چرا هیچکس جرات نمیکنه روی لپتاپش غیر از ویندوز چیز دیگه بزاره"
یعنی خودت به این موضوع فکر نکردی که چرا؟؟
ویندوز سیستم عاملی بوده که از قدیم برای سرگرمی و بازی ساخته شده. هدفش کلاه گذاشتن سر کاربر ساده بوده و سود برای مایکروسافت
اینکه خیلیا رو لپ تاپشون غیر از ویندوز چیز دیگه ای نمیریزن، چون بلد نیستن غیر از ویندوز با چیز دیگه ای کار کنن.
مگه کار کردن با هر سیستم عامل کشکه؟؟ اون ویندوز ساده بوده و راحت همه یاد گرفتن. ولی نمیدونستم سادگی و راحتی دلیل بر بهتر بودن یک سیستم عامله!! خخخخ
برو چند سال با تمام سیستم عامل های دنیا به صورت حرفه ای کار کن بعد بیا جواب همون جمله ای رو که نقل کردم برات (خودت نوشتی) رو بده. ببینم چه می کنی!!
خوب ما هم این تغییرات رو به فن مایکرویی ها تبریک میگیم.
نظرات دوستان هم قابل احترامه.
ولی چند مورد رو متذکر بشم:
مایکروسافت داره خودشو تباه میکنه برای عقب نماندن.
از چه لحاظ؟
اومد ویندوز هشت مزخرف رو زد و دید داره سقوط میکنه سریع هشت ویک زد،بعدشم اومد به جای پشتیبانی از سیستم فعلیش رفت رو وین ۱۰.
این اتفاق نه برای استفاده کننده خوبه نه برای سازندگان نرم افزار.
باید سیستمش رو جامع کنه به جای پرش های بلند بلند و بی اساس یه فکر اساسی بکنه.
اوه مای گاد ویندوز پادشاه سیستم عامل ها ...........................
به غير از گپي از مكينتاش چيز ديگه اي هم داره؟.
ما که دعوتی نیستیم ماکرو جون. یه زنگم که میزدی ما راضی بودیم.