گوگل دفتر خود در روسیه را تعطیل می کند
طبق خبری که سایت The Information منتشر کرده گوگل به زودی دفتر مهندسی اش در روسیه را که ۵۰ کارمند دارد، تعطیل می کند. گوگل علت این تصمیم را اعلام نکرده اما احتمالا دلیل آن ...
طبق خبری که سایت The Information منتشر کرده گوگل به زودی دفتر مهندسی اش در روسیه را که ۵۰ کارمند دارد، تعطیل می کند. گوگل علت این تصمیم را اعلام نکرده اما احتمالا دلیل آن به محدودیت های جدید دولت روسیه در خصوص اینترنت مرتبط است.
روسیه اخیرا قانونی را به تصویب رسانده که بلاگرها را مجبور می کند در دولت ثبت نام کنند. به علاوه سایت ها نیز نیاز به گذراندن مراحلی برای دریافت مجوز جهت نگهداری اطلاعات شهروندان روسی در داخل مرزهای این کشور دارند.
همچنین دولت ولادمیر پوتین اخیرا به دفتر یک سرویس دهنده خدمات تجاری آنلاین یورش برده اند و این احتمالا وجود دارد که گوگل نیز هدفی احتمالی در آینده باشد.
گوگل البته اعلام کرده که مهندسین شاغل در این دفتر احتمالا به سایر دفاتر و شعبات این شرکت انتقال داده خواهند شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
گوگل که مشخصه زیر تسلط موساد و CIA است و روسیه هم که یه جورایی با آمریکا اختلاف سلیقه داره ، شاید منافعش به خطر افتاده ...
روسیه هم داره راه خوبی رو پیش میگیره .
روسیه هم داره به سرنوشت ایران دچار میشه! تحریم....
پوتین = رابین هود سر به راه شده
تعطيلي گوكل به خاطر yandex هست و تمام i
تعطيلي گوكل به خاطر yandex هست و تمام
از پوتین بعید بود انقد اهل رسانه رو از خودشون برونه ، قدرشو وقتی میدونن که از دستش بدن . دیگه ثبت نام کردن بلاگر چه صیغه ای هستش
دیدگاه شما باید توسط ادمین تایید شود !
واسه من خیلی وقته اینجوریه اون موقعی که جوون بودم این پیغام شروع شد الان پیر شدم هنوزم این پیغام برام میاد :-D
چرا همه دیدگاه های من میره واسه تایید؟
مال همه همینطوریه
اثرات با ایران گشتنه
اینجا همچی بهشون خوب یاد دادن فاتحه بخونن تو مملکت حالا دارن درس پس میدن
به زودی چند تا روح انی هم اعزام میکنیم بهشون یاد بدن چطور دنیای مردم رو به امید بهشت اخرت جهنم کنن
انگار یه ربات گذاشتن واسه تایید
حاجی میبینی چند بار یه کامنت رو فرستادم اشتباهی همشو لازم نبود تایید کنی ها :]
روسیه دفتر گوگل را در این کشور تعطیل کرد.
اثرات با ایران گشتنه
ایتجا همچی بهشون خوب یاد دادن فاتحه بخونن تو مملکت حالا دارن درس پس میدن
به زودی چند تا روح انی هم اعزام میکنیم بهشون یاد بدن چطور دنیای مردم رو به امید بهشت اخرت جهنم کنن