ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر اکسپریا E4 از سونی منتشر شد

به نظر می آید اکسپریا E3 از سونی که در ماه سپتامبر وارد بازار شد به زودی جانشینی تحت عنوان اکسپریا E4 خواهد داشت. وب سایت لهستانی Teleguru روز گذشته تصاویری منتسب به همین تلفن هوشمند ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲۲ آذر ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می آید اکسپریا E3 از سونی که در ماه سپتامبر وارد بازار شد به زودی جانشینی تحت عنوان اکسپریا E4 خواهد داشت. وب سایت لهستانی Teleguru روز گذشته تصاویری منتسب به همین تلفن هوشمند را منتشر کرده که محصول مورد بحث در آنها از نظر طراحی ظاهری با آنچه تا امروز از جانب سونی ارائه می شد دچار تفاوت هایی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موبایلی که در عکس های منتشر شده توسط Teleguru وجود دارد بر خلاف نسخه ی پیشین خود یعنی اکسپریا E3، دارای حاشیه های بسیار اندکی در اطراف نمایشگرش است و البته گوشه های آن نیز تا حدی گرد هستند. در محصول پیشین سونی از صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی با رزلوشن ۴۸۰ در ۵۸۴ پیکسل استفاده شده بود در حالی که در اکسپریا E4 این صفحه نمایش ۵ اینچی شده و رزلوشن آن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل خواهد بود.

همچنین بر اساس اطلاعات به بیرون درز یافته تلفن هوشمند مورد بحث دارای پردازنده چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی MT6582 از مدیاتک بوده و به ۱ گیگابایت حافظه ی رم به همراه اندروید کیت کت ۴.۴.۴ مجهز شده است.

اکسپریا E4 ی که در تصاویر وجود دارد، محصولی با پشتیبانی از یک سیم کارت بوده و شماره مدل E2105 به آن تعلق یافته، اما گمان می رود نوع دیگری از آن با شماره مدل E2115 نیز وجود داشته باشد که می تواند از دو سیم کارت پشتیبانی به عمل آورد.

احتمال می رود سونی اکسپریا E4 را در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ در شهر بارسلون معرفی کرده و سپس یک ماه بعد آن را به بازار عرضه نماید. این محصول احتمالاً قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار خواهد داشت و اندکی پس از ارائه نیز آپدیت اندروید آب نبات چوبی را دریافت خواهد کرد.

Sony-Xperia-E4

Sony-Xperia-E4 (2)

 

Sony-Xperia-E4 (3)

Sony-Xperia-E4 (4)

Sony-Xperia-E4 (5)

Sony-Xperia-E4 (6)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • mostafa

    یه نکته مهم که هست اینه عکسی که از گوشی هست و داره بنچ مارک رو نشون میده یه اسکرین شاته که تو گالری داره دیده میشه و بنظرم مشخصاتش دقیق نباشه

  • reza

    چه تصاویی درز کرده؟ الان همه موبایلهای هر برند 90% باهم تشابه دارند این اکسپریا هم شبیه دهها مدل گوشیه دیگه سونیه فقط یکم دوربین و مشخصات سخت افزاری بالا پایین میشه .دیگه درز اطلاعات چندان جلب توجه نمیکنه

  • شهریار

    طراحیش خوبه ، رابط کاربری هم صد در صد با اومدن اندروید ۵ عوض میشه . اینو با کمی فک کردن میشه فهمید . چرا دوستان انقد بی مورد نظر میدن من نمیفهمم

  • TROOL

    بینیم تو ایران چه قیمتی میشه
    200 دلار

  • bahram (در فراق زاخار)

    ای کاش مدیاتک نمیزد.

  • عــــــامـــــــــر

    دکمه پاور خیلی بیرون زده یا من اینجور میبینم ، شبیه عکس های لو رفته از زد ۴ و زد ۴ اولترا هستش و به نظر من خوشگله و حاشیه ها هم کلی کم شده ، هرچند کمی دیر بود اما عالی بود

  • x

    یه مقدار شبیه آیفون 4 شده !

  • pars

    هنوز E3 تازه تو بازار اومده , E4 میخواد بده بیرون !

  • armin_sedaghat

    من نمیدونم چرا همه گیر دادن به رابط کاربری سونی.اتفاقا یکی از شیکتریرن و رونترین و کاربردیترین رابط گاربری رو داره حتما باید جنگولک بازی در بیاره تا پسند شه؟

  • ali.n

    ظاهرش طراحی جدید و کم حاشیه ای از سونی هست و جالبه،، اما پردازنده ضعیف به نظر میاد با این بنچمارک و عجیبه که از e3 ضعیف تر باشه،،،،، سونی هم قرار بود میانرده نده دیگه ولی ظاهرا فعلاً تصمیمش قطعی نشده.

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی