به نظر می آید اکسپریا E3 از سونی که در ماه سپتامبر وارد بازار شد به زودی جانشینی تحت عنوان اکسپریا E4 خواهد داشت. وب سایت لهستانی Teleguru روز گذشته تصاویری منتسب به همین تلفن هوشمند را منتشر کرده که محصول مورد بحث در آنها از نظر طراحی ظاهری با آنچه تا امروز از جانب سونی ارائه می شد دچار تفاوت هایی است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
موبایلی که در عکس های منتشر شده توسط Teleguru وجود دارد بر خلاف نسخه ی پیشین خود یعنی اکسپریا E3، دارای حاشیه های بسیار اندکی در اطراف نمایشگرش است و البته گوشه های آن نیز تا حدی گرد هستند. در محصول پیشین سونی از صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی با رزلوشن ۴۸۰ در ۵۸۴ پیکسل استفاده شده بود در حالی که در اکسپریا E4 این صفحه نمایش ۵ اینچی شده و رزلوشن آن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل خواهد بود.
همچنین بر اساس اطلاعات به بیرون درز یافته تلفن هوشمند مورد بحث دارای پردازنده چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی MT6582 از مدیاتک بوده و به ۱ گیگابایت حافظه ی رم به همراه اندروید کیت کت ۴.۴.۴ مجهز شده است.
اکسپریا E4 ی که در تصاویر وجود دارد، محصولی با پشتیبانی از یک سیم کارت بوده و شماره مدل E2105 به آن تعلق یافته، اما گمان می رود نوع دیگری از آن با شماره مدل E2115 نیز وجود داشته باشد که می تواند از دو سیم کارت پشتیبانی به عمل آورد.
احتمال می رود سونی اکسپریا E4 را در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۱۵ در شهر بارسلون معرفی کرده و سپس یک ماه بعد آن را به بازار عرضه نماید. این محصول احتمالاً قیمتی در حدود ۲۰۰ دلار خواهد داشت و اندکی پس از ارائه نیز آپدیت اندروید آب نبات چوبی را دریافت خواهد کرد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.






یه نکته مهم که هست اینه عکسی که از گوشی هست و داره بنچ مارک رو نشون میده یه اسکرین شاته که تو گالری داره دیده میشه و بنظرم مشخصاتش دقیق نباشه
چه تصاویی درز کرده؟ الان همه موبایلهای هر برند 90% باهم تشابه دارند این اکسپریا هم شبیه دهها مدل گوشیه دیگه سونیه فقط یکم دوربین و مشخصات سخت افزاری بالا پایین میشه .دیگه درز اطلاعات چندان جلب توجه نمیکنه
طراحیش خوبه ، رابط کاربری هم صد در صد با اومدن اندروید ۵ عوض میشه . اینو با کمی فک کردن میشه فهمید . چرا دوستان انقد بی مورد نظر میدن من نمیفهمم
بینیم تو ایران چه قیمتی میشه
200 دلار
ای کاش مدیاتک نمیزد.
دکمه پاور خیلی بیرون زده یا من اینجور میبینم ، شبیه عکس های لو رفته از زد ۴ و زد ۴ اولترا هستش و به نظر من خوشگله و حاشیه ها هم کلی کم شده ، هرچند کمی دیر بود اما عالی بود
یه مقدار شبیه آیفون 4 شده !
هنوز E3 تازه تو بازار اومده , E4 میخواد بده بیرون !
من نمیدونم چرا همه گیر دادن به رابط کاربری سونی.اتفاقا یکی از شیکتریرن و رونترین و کاربردیترین رابط گاربری رو داره حتما باید جنگولک بازی در بیاره تا پسند شه؟
ظاهرش طراحی جدید و کم حاشیه ای از سونی هست و جالبه،، اما پردازنده ضعیف به نظر میاد با این بنچمارک و عجیبه که از e3 ضعیف تر باشه،،،،، سونی هم قرار بود میانرده نده دیگه ولی ظاهرا فعلاً تصمیمش قطعی نشده.