فیل اسپنسر: ویندوز ۱۰ علاقه مندان بازی با کامپیوترهای شخصی را از یاد نبرده است
پس از معارفه ویندوز ۱۰ در ماه سپتامبر فیل اسپنسر، مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت، به علاقه مندان این پلتفرم وعده داد که کامپیوترهای شخصی از یاد آنها نرفته و این محصولات در دنیای بازی کماکان ...
پس از معارفه ویندوز ۱۰ در ماه سپتامبر فیل اسپنسر، مدیر بخش گیمینگ مایکروسافت، به علاقه مندان این پلتفرم وعده داد که کامپیوترهای شخصی از یاد آنها نرفته و این محصولات در دنیای بازی کماکان جایگاه ویژه ای دارند. اکنون و با گذشت چندین ماه، اسپنسر مجدداً اشاره کرده که به زودی به وعده هایش عمل خواهد نمود و هواداران مطلع خواهند شد که حرف های پیشین او چه معنی داشته است.
اسپنسر در همین راستا در توییتی در اشتراک توییتر خود گفته:"همه ی تمرکز من بر رویداد مرتبط به ویندوز ۱۰ که قرار است در ماه ژانویه برگزار گردد معطوف شده و به زودی زمان آن می رسد تا از تجربه ی بازی در ویندوز جدید صحبت نماییم".
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
مایکروسافت وقتی برای اولین بار ویندوز ۱۰ را معرفی کرد از آن به عنوان پلتفرمی واحد و یکپارچه برای کلیه ی محصولات این کمپانی سخن به میان آورد، هر چند که در رابطه با نحوه ی محقق شدن این موضوع و نحوه ی ارائه و عملکرد این سیستم عامل بر روی کنسولی مانند Xbox One توضیحی داده نشد، اما حالا و بر اساس گفته های اسپنسر ظاهراً قرار است به زودی پاسخ این معما را دریابیم و البته شاید نسخه ی جدید سیستم عامل دسکتاپ ردموندی ها نیز برای اهالی پی سی که به ویدئو گیم ها علاقه مندند ابتکارات تازه ای به همراه داشته باشد.
اسپنسر در توییت خود اشاره ای مستقیم به رویدادی که قرار است در ۲۱ ژانویه برگزار شود داشته و قبلاً نیز در اظهار نظری گفته بود: "ارائه ی یک تجربه ی گیمینگ خوب در ویندوز می تواند یکی از عوامل اصلی موفقیت این سیستم عامل باشد و بخشی از وظایف او به عنوان مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت بازگرداندن تمرکز بر موضوع گیمینگ، در نسخه ی دسکتاپ ویندوز است."
وی در مصاحبه ای در ماه اکتبر نیز ذکر کرده بود: "در گذشته ما بحث گیمینگ در نسخه دسکتاپ ویندوز را بسیار جدی می گرفتیم، ولی با عرضه ی ایکس باکس می توان گفت تا حدی حواسمان از این موضوع پرت شد. اما اکنون همگی قصد داریم با تمام قوا بر این بحث یاد شده تمرکز کرده و از پی سی ها نیز دقیقاً مانند کنسول ایکس باکس در زمینه ی ویدئو گیم پشتیبانی به عمل آوریم. زیرا می دانم مشتریان مایکروسافت و حتی دوستانم همگی از ایکس باکس لذت می برند ولی بازی کردن با پی سی نیز برای آنها جذاب و دوست داشتنی است."
باید منتظر ماند و دید نتایج گفته های اسپنسر چه خواهد بود و مایکروسافت در روز ۲۱ ژانویه سال آینده چه حرف های تازه ای در زمینه ی گیمینگ بر روی کامپیوترهای شخصی دارد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
دوست دارم کمی بیشتر صبر کنم و بیشتر با همین 8.1 لعنتی که با بازیا مشکل داره سر کنم تا اینکه یه ویندوز 10 بده بیرون عین 8 و 8.1 باشه تو اجرای بازی ها...
بیشتر صبر میکنیم اما ویندوز بی عیب و ایراد میخوایم..
عجب ویندوزیه:-P
خوب شد :D
حاظرم شرط ببندم گیک های ایران از همههههههه دنیا بیشتر مشتاق نسخه جدید ویندوزاند قبول دارین همه گی؟میترسم اخرش سرپل صراط بیلگیتس از ورود همه ایرانیا ممانعت ب عمل اورد خخخخ
به شدت منتظر ویندوز 10 هستم.
ویندوز 10 می تونه دوباره مایکی را شماره 1 دنیا بکنه.
همینکه DX12 رو در دست دارید کافیه ........................
اقایون تمامی تغییراتی که انجام شدرو می تونید تو این فایل ببینید ببخشید انگلیسیم ضعیفه دیگه
https://onedrive.live.com/redir?resid=4E4EAC1AB00F04EA!40055&authkey=!AAG39dJPJikXFPY&ithint=file%2cpdf
کلا مایکروسافت یه کمپانی دیگه شده .خیلی خیلی عالی شده و و خوب نیاز های مردم رو داره می فهمه و بهشون جامه عمل می پوشونه
اغا اومدم تو سایتت خیلی باحال بود دمت گرم ادامه بده
واقعن خدمتی که برای خنده و شادی این ملت باشه از حج رفتن واجب تره {فتوای TROOL اعظم }
در کل خیلی حال داد اونشب این فک و دلم درد گرفته بود از خنده واسه اون مطالب ترولی
دمت گرم
ما کوچیکتیم ترول جان .چشم سعی می کنیم بهتر بشیم.خیلی خوشحالم که شاد شدید
یه چیز راجب به قابلیت های ویندوز 10 تا الان ، برای 1000 میم بار / تو کنفرانس قبلی که معرفی شد قابلیت هاش مربوط می شد به شرکت های تجاری و .... کنفرانس 27 January مربوط می شه به کاربرای عادی و ویندوز فون و گیمر ها و .... / ویندوز 10 کنفرانس اول که مربوط می شد به شرکت های تجاری فقط 10 درصد ویندوز 10 رو تشکیل می دادن
فعلا اساسی در حال انتظاریم :-)