ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن ویرایش تصاویر به اشتراک گذاری اینستاگرام instagram
نرم افزار و اپلیکیشن

برای نخستین بار بعد از دو سال اینستاگرام فیلترهای جدید اضافه کرد

شب گذشته اینستاگرام خبر داد که پنج فیلتر جدید برای اپلیکیشن محبوب به اشتراک گذاری عکس و ویدیوی خود اضافه کرده است. این اتفاق بعد از دو سال رخ می دهد و کمپانی ادعا می کند ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۲۶ آذر ۱۳۹۳  |  ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

شب گذشته اینستاگرام خبر داد که پنج فیلتر جدید برای اپلیکیشن محبوب به اشتراک گذاری عکس و ویدیوی خود اضافه کرده است. این اتفاق بعد از دو سال رخ می دهد و کمپانی ادعا می کند فیلترهای جدید، جزو بهترین های این اپلیکیشن خواهند بود.

فیلترهای مذکور Slumber، Creama،  Ludwig، Aden و Perpetua نام دارند و حالا در مجموع ۲۵ فیلتر در این اپلیکیشن وجود دارند که کابران می توانند در تصاویر و ویدیوهای خود از آنها استفاده کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Previews-show-you-what-your-pictures-will-look-like-in-advance-and-you-can-hide-certain-filters-that-you-never-use

در کنار فیلترهای جدید، اینستاگرام رابط کاربری را هم تغییر داده است. در هنگام ادیت کردن تصاویر، شما عکس خود را به صورت تار در مربع های کوچک می بینید تا از تغییراتی که فیلترها به روی آنها می گذارند مطلع شوید. بدین ترتیب نسبت به نتیجه نهایی یک دید کلی پیدا خواهید کرد.

Five-new-filters-for-Instagram-users

اما شاید یکی از بهترین امکاناتی که حال به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده، امکان پنهان کردن فیلترهای اضافه است. حالا شما می توانید فیلترهایی که از آنها هیچ استفاده ای نمی برید را پنهان کنید.

اینستاگرام در حال حاضر برای iOS به نسخه ۶.۴.۰ و برای اندروید به ۶.۱۲.۰ آپدیت شده که می توانید از اپ استور و گوگل پلی آنها را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • عــــــامـــــــــر

    فعلا از خود اینستاگرام هیچ استفاده ای ندارم چون افتضاحه اما 6tag هم کامل نیست خداییش اما خب چیکار کنم خدا کنه روزی مجبور نشید :)

  • taBta

    ماهنوز تو بتا هستیم :v
    دیجیاتو این شکلک :v هم بزار ..عشق منه

  • Radin

    سلام لطفا کمک کنید
    بودجه یک و نیم حتما اندریدی باشه
    اولویت
    باتری
    باتری
    صفحه نمایش پنج به بالا
    خودم بین اینا موندم
    Mate7,xperia z2,lg gflex
    برند اصلا برام مهم نیست، فقط و فقط باتری

    • Heisenberg

      با توجه به الویت هات زد ۲ بهترین گزینس جی ۲ هم خوبه تازه زد ۲ تخفیفم خورده
      http://www.digikala.com/Product/DKP-26603/Sony-Xperia-Z2/گوشي-موبايل-سوني-اکسپريا-زد-2http://www.digikala.com/Product/DKP-24687/LG-G2-32GB/گوشی-موبایل-ال-جی-جی-2-32-گیگابایت

    • ali.n

      با توجه به باتری که مدنظرته اول z2 و بعد از اون هم g2 گزینه خوبیه....

    • mazya

      سلام.فقط یه نگاه به هواوی ایکس وان بنداز قول میدم عاشقش بشی. نظرات مردمم بخونی میبینی که همه ازش راضین.قیمتشم زیر یه تومنه

  • mohammadzzz

    اولا بگم ک سایتتون و مخصمصا این برنامه خیلی عالیه و دمتون گرم من تمام خبراتون دنبال میکنم عالییین ولی اگه میشد تو برنامتون هر نفر حساب کاربری داشته باشه خیلی عالی میشد چون هر بار بخام کامنت بزارم ایمیل ک میخاد وارد کنی من از کامنت گذاشتن صرفه نظر میکنم و این برنامه نسخه ویندوزش نمیسازید؟و درباره وینفونا هم بیشتر خبر بزارید ممنون

  • محمد کاظمی

    من که ندارم...خوش به حال اینستاگرام دارا :)

  • Black_Roze

    اقا این ها رو ولش کن
    عشق است ایران و ایرانی
    برنده عکس سلفی ماکروسافت از ایرانه !

    http://winphone.ir/wp-content/uploads/2014/12/fotor_WP_20141121_008.jpg

    اونم با یک لومیا 0925

    • سهیل

      ینی تموم دانشمندای دنیا باید جمع بشن تا الگوریتم انتخاب مایکروسافت را کشف کنن :D

    • Divan Greedy

      اقا اخه این چیه که می گی مگه نمی دونی مایکروسافت به ایرانیا احترام نمی زاره، مگه نمی دونی هر چی رادیو چین بگه درسته/ محض اطلاع اونایی که منبع صحبتشون رادیو چین بود ، اخرین ویندوز ۱۰ قابلیت تقویم شمسی رو اورد

      • محمد کاظمی

        دیوان جون من ویندوز 8.1 نصب کردم محل کارم....جالبه..اما میخوام ویندوز 10 نصب کنم...نسخه آزمایشیش شنیدم 6 ماه هست نه 1 ماه..درسته؟میشه راهنمایی کنی؟و بگو برتریش نسبت به 8.1 چیه؟مرسی

        • Divan Greedy

          این ویدیو رو هم نگاه کن خوبه ، تغییرات ویندوز 10 برای کاربرای تجاری رو نشون می ده از همین جا هم می تونی دانلود کنی ،
          http://windows.microsoft.com/en-us/windows/preview
          اما چند روز پیش یه نسخه لو رفت که اگه نصبش کنی از چرخه اپدیت مایکروسافت کنار گذاشته می شی و مربوط می شه به کاربرای عادی و قراره بیشترش توی 27 January معرفی بشه، اگه دستگاهت تاچ نیست و نمی تونی منتظر وایسی نصبش کن

          • محمد کاظمی

            دمت گرم...تاچ نیست لب تاب..زدم واسه دانلود :D
            مرسی

          • Divan Greedy

            اینم عکس های مربوط به نسخه ای که لو رفت
            http://www.thecollectionbook.info/gallery/?f=/windows/nt%20kernel/windows%2010/10.0.9901.0/english/technical%20preview

        • Divan Greedy

          نسخه ازمایشی خیلی وقته بیرونه، اما چند روز پیش یه نسخه ازش توی اینترنت لو رفت که تغییرات کاربرای معمولی رو نشون می داد و کورتانا اومده بود اما کورتانا بعضی چیزا فعال نیستن ، لینک زیر تغییرات رو برای کاربرای تجاری نشون می ده که توسط خود مایکروسافت اومد بیرون چند ماه پیش، البته بعد از این چند تا اپدیت گرفت و چیزای دیگه بهش اضافه شد ، اما کلیت همینه
          http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2014/09/30/announcing-windows-10/

  • آیدین

    فیلتر پیشکش , الان یه ساله کاربرهای وینفون دارن از نسخه بتا استفاده میکنن ! داشتم کم کم به این فکر میکردم که تیم برنامه نویس اینستاگرام کلا طی یک حمله گسترده به سوی ابدیت شتافته :|/

    • sajad

      نه تنها نسخه بتاس بلکه هیچ آپدیتی هم طی حدود یک سال دریافت نکرده و در ورژن صفر به سر می بره

      • Divan Greedy

        اولن اپدیت نشدن اون نرم افزارا ربطی به مایکروسافت پیدا نمی کنه ، ربطش به شرکت هاست نه مایکروسافت ، در ضمن اون برنامه live screen توسط خود مایکروسافت ساخته شده نه یه برنامه نویس دیگه ، دلیل اپدیت نشدنش هم بر می گرده به ویندوز 10 ، مایکروسافت تمام اپدیت ها رو متوقف کرده تا بیشتر وقتشون رو صرف وین 10 بکنن، موزیک امتیازش 3.5 ، در ضمن مایکروسافت روش مانور نداد ، توی build در موردش صحبت کرد بعد به عنوان یه نرم افزار جدا دادش بیرون ، اگه 6tag بد بود ، امتیازش اینقدر بالا نمی رفت

        • sajad

          پس وقتی به قول تو اپدیت ها رو متوقف کرده ولی از نظر من اینه که پشتیبانی کاملی نمیکنه،چون این قضایا قبل وین ۱۰ هم وجود داشت،شرکت های دیگه هم دلیلی نمیبنن که نرم افزاراشون رو اپدیت کنن.
          تحقیق کن خود جو بیلفوره گفته که لایو اسکرین توسط rudy huyn نوشته شده :) اینم اصلا دلیل نمیشه که یه اپ پر باگ و ناقص تو استور همینجوری بمونه فرض بر اینکه وین ۱۰ میخواد بیاد.اصولش اینه که این نرم افزار رو کامل کنه بعد.
          امتیاز ویدیو رو هم نگاه کنی بد نیستا،اونم بعد کلی اپدیت تازه این شده وضعش،از یه غول نرم افزاری بعیده :))

      • Divan Greedy

        از ترول ورزیت لذت ببر / اشتباه تایپی همیشه وجود داره اونم به خاطر auto correction حالا دنبال چی می گردی ، خو ماله نوکیا باشه ، چه ربطی داره ؟؟؟ کلن گوکل چند تا اپلیکیشن داره که اینقدر جوش می زنی ، دنبال کدوم اپلیکیشن گوکلی ؟؟؟ جواب بده مسئله رو نپیچون ، موقعی که داری 100 تا اپلیکیشن رو تلفنت دانلود بکنی که بتونی یه ویدیو رو دانلود بکنی ، وینفون با یه دکمه راحت دانلود می کردن ، توی ios قبلن راحت می شد دانلود ، اما همین که گوگل اومد تمام برنامه های دانلود رو غیرفعال کرد /

        • sajad

          این چه غول نرم افزاریه که نمیتونه یه اپ ایکس باکس موزیک و ویدیو خودش رو سر و سامان بده؟ به قول خودت هم گواه حرفم امتیاز و فحش های استوره :)
          لایو اسکرینی هم که کلی روش مانور داد پر باگه البته برنامه نویسش رودی بوده اپدیت هم اماده کرده ولی مایکرو منتشرش نمیکنه،اینه معنی پشتیبانی!!.
          کلا بحث رو اشتباه فهمیدی من میگم چرا وقتی گوگل نرم افزارش رو منتشر نمیکنه واسه وینفون،چرا مایکرو باید حتی انحصاری هاشو هم برا اندروید منتشر کنه.اره خب صد در صد شرکت های مهم دیگه ای هم هستن که کوچکترین توجهی به وینفون ندارن متاسفانه.بعضی بازی ها هم فقط از سوی شرکت های بزرگ پورت شدن رو وینفون بدون هیچ بهینه سازی...
          این قصه سر دراز دارد

        • sajad

          خب ربطش اینه که ربطی به مایکروسافت پیدا نمیکنه.بحث من سر اینه که گوگل اصلا ویندوز فون رو سیستم عامل به حساب نمیاره.حالا هرچندتا نرم افزار که بخواد داشته باشه گ،هرنوع نرم افزاری هم که داشته.مهم اینه که کوچکترین توجهی به وینفون نداره.
          کلا اگه بخواد با منطق بی منطقی شما پیش بریم بحث به نتیجه ای نمیرسه.
          همش که نمیشه حرفت رو بخوای به کرسی بنشونی.بیخیال اصلا هرچی تو میگی درسته :) .بالاخره هرچی نباشه شما مهمون مایی تو این سایت ایرانی از مملکت غریب.

          • Divan Greedy

            حرف که منطقی باشه خودش به کرسی می شینه ، کلن کمم می یاری سریع حرف رو عوض می کنی ، شرکت های نرم افزاری مهم تر از گوکل خیلی وجود داره ، به گوگل می گن غول جستجو به مایکروسافت می گن غول نرم افزاری محض اطلاع

          • Divan Greedy

            بله شما هم اومدی یه اکانتی ساختی تا بتونی از موقعیت سو استفاده بکنی ، بعدش بی منطقی اینه که نمی دونی از گوگل چه نرم افزاری می خوای هی می یایی می گی فلان ، اول وضعیت خودتو روشن کن بعد بیا بگو ، گوگل مگه ea و rovio و ... که اپلیکیشناش تفاوت زیاد ایجاد کنه ، در ضمن من اخر متوجه نشدم ماله نوکیا باشه می خوای استفاده کنی دیگه چه ربطی داره ، نکنه سهام داری چیزی هستی که اینقدر ناشر برات مهمه ، مایکروسافت با halo ، age of empires و کورتانا زحمت هاشو برای وین فون کشیده

    • Divan Greedy

      با 6tag مشکل حل می شه، این فیلتر ها رو هم اضافه می کنه به زودی

      • sajad

        با ۶tag هم ویدیو های موجود تو گوشی رو نمیشه ارسال کرد،تبلیغات داره.بنده از نوع نمایش تصاویرش خوشم نمیاد :) فقط هم تو وینفون اینجوریه که از بس نرم افزارا کامل و عالیه و همراه با مابقی سیستم عامل ها اپدیت میگیرن که باید دنبال نرم افزار های client باشیم :|
        Kik هم داره به سومین سال اپدیت نشدنش نزدیک میشه :))

        • Divan Greedy

          قشنگ معلومه وین فون نداری اومدی از موقعیت استفاده کنی ، پسر خوب اگه اپ رسمی یوتیوب بیاد ، گوگل بقیه رو مجبور می کنه که امکان دانلود رو وردارن ، حالا من متوجه نمی شم از گوگل چی می خوای که هی می گی نرم افزار نمی ده ، یدونه جیمیل داره که بدرد اندرویید می خوره یدونه هم map داره که وین فون hare رو داره که می تونی ببینی اندروییدی ها از اومدن hear چه قدر خوشحال شدن ، مثلن کدوم اپلیکیشن کیفیتش از اندرویید پایین تره بگو تا ما هم بدونیم ؟؟؟

          • sajad

            اول اجازه بده بیاد بعد به فکر مجبور کردن باش :) مثل اینکه تو وینفون نداری که اسم here maps رو بلد نیستی درست بنویسی :)) اپ زیاده.مهم اینه که گوگل اصلا ویندوزفون رو به حساب نمیاره که براش اپ منتشر کنه.
            Here هم متعلق به نوکیاست و هیچ ربطی به مایکروسافت نداره :) اینو که باید بدونی دیگه.

        • Divan Greedy

          http://wmpoweruser.com/is-the-lack-of-official-apps-really-a-problem-official-android-apps-compared-to-unofficial-windows-phone-apps/ اینم یه نگاهی بکن ، قبلنم گفتم اگه قراره برنامه رسمی یوتیوب بیاد اما قابلیت دانلود نداشته باشه ، همون بهتر که نیاد

          • sajad

            اتفاقا بهتره بیاد البته با کیفیت خوب و اون موقع هرکی خواست از نسخه رسمی استفاده کنه هرکی هم نخواست از نسخه های دیگه استفاده کنه.
            گوگل هم که کلا ویندوزفون رو سیستم عامل حساب نمیکنه که بخواد براش اپ منتشر کنه ولی مایکروسافت حتی کیفیت نرم افزارهای اندرویدش ار وینفون بیشتره :)

        • Divan Greedy

          اولن جمع نبند، همه نرم افزارا ؟؟ bbm و telegram و WhatsApp به صورت مرتب دارن اپدیت می گیرن ، همه مردم دنیا از kik یا لاین استفاده نمی کنن / در ضمن با 6tag هم می شه ویدیو گرفت هم می شه عکس ها رو دسته بندی کرد بدون اجرای نرم افزار اضافه ، / بعد می تونی عکس ها رو هم خیلی راحت download بکنی ، حالا اگه خوشت نمی یاد مشکل شخصی خودته ، از امتیاز هاش تو store می شه گفت اکثریت خوششون می یاد ،

          • sajad

            همه ی مردم هم از این سه نرم افزاری که گفتی استفاده نمیکنن.مردم باید حق انتخاب داشته باشن که هر نرم افزاری رو دوست داشته باشن بتونن با کیفیت عالی رو گوشیشون داشته باشن.اره امتیازش بالاس چون انتخاب بین بد و بدتره و مردم چاره ای جز استفاده از اون و ذوق کردن به دلیل اینکه امکانات و کارایی بهتری نسبت به نسخه اصلی داره ندارن.
            در ضمن طبق استدلال شما که امتیاز استوز ملاکه پس مایکرو چه گندی تو نرم افزارهای ایکس باکس موزیک و ویدیو زده که اون شده نمره هاش.
            لایو اسکرینی رو هم که کلی روش مانور داد رو هم حاضر نیست اپدیت کنه دیگه چه انتظاری از مابقی نرم افزارهای شرکت های دیگه میره.جالبیش اینه که برنامه نویس نرم افزار اپدیت رو اماده کرده ولی مایکروسافت منتشرش نمیکنه :) که یک نرم افزار پر باگ و کم کیفیت دیگه اضافه بشه به استور.

مطالب پیشنهادی