اپراتور نیروگاه هسته ای کره جنوبی هک شد
براساس گزارشات، هکرها به سیستم های کامپیوتری اپراتور نیروگاه هسته ای کره جنوبی نفوذ کرده و موجب از بین رفتن بخشی از اطلاعات مربوط به این سیستم ها شده اند، با این حال طبق اعلام مسئولین ...
براساس گزارشات، هکرها به سیستم های کامپیوتری اپراتور نیروگاه هسته ای کره جنوبی نفوذ کرده و موجب از بین رفتن بخشی از اطلاعات مربوط به این سیستم ها شده اند، با این حال طبق اعلام مسئولین این نیروگاه، آسیبی به رآکتورهای آن وارد نشده است.
شرکت Korea Hydro and Nuclear Power که در واقع اپراتور این نیروگاه هسته ای است «عواملی که می خواهند باعث پاره ای ناآرامی های مدنی شوند» را مسئول این حملات دانسته با این حال کمپانی مذکور اعلام کرده است که هیچگونه خطری رآکتورهای هسته ای کره جنوبی را تهدید نمی کند.
در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.
گفته می شود که «از کار انداختن یک نیروگاه هسته ای از طریق حمله هکرها به صورت 100 درصد غیر ممکن است زیرا سیستم پایش و کنترل این نیروگاه ها کاملا بسته بوده و به صورت مستقل عمل می کند».
یک معترض ضد-هسته ای مسئولیت این حملات را در توییتر بر عهده گرفته و خواستار بسته شدن رآکتورهای فرسوده هسته ای کره شده و حتی تهدید کرده که در غیر اینصورت اقدام به انتشار اسناد مربوط به آنها خواهد کرد، با این حال راهی برای تایید گفته های این فرد وجود ندارد.
این اتفاق در اثنای حملات ادامه دار هکرها به سونی و انتشار اخبار مربوط به در اختیار گرفتن توانمندی های جنگ سایبری توسط کره شمالی صورت می گیرد که گفته می شود در یک وزارتخانه سری این کشور با نام دایره 121 در حال پیگیری است.
یکی از مخالفان کره شمالی با ابراز نگرانی از خطرات این حمله اظهار داشت که هدف نهایی این کشور از استراتژی سایبری اش آن است که به زیرساخت های ملی کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا حمله کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
اطلاعات نيروگاه اتمي سوني نيست كه بشه باش شوخي كرد !!! به قولي خيلي خطر داره حسن ! هر چند نميتونن كنترل كنن ولي همين اطلاعات هم بسيار بسيار ميتونه تأثير گذار باشه توي همه چي !
كره در برابر كره !! از مدت ها پيش بوده الان يواشكي تر شده !! چه شود
برای اولین باره میبینم عــــــــــامــــــــر منفی گرفته !
نکنه جنگ جهانی سوم همون جنگ سایبری و نرمه
:D
بوی کره شمالی رو حس نمیکنید ؟
يكي داره اين وسط موش ميدوونه...
عاقا من مسيئوليتشو به گردن ميگيرم :)) بيا منو بخور كرّه
جنگ سایبری داره راه میفته یواش یواش
آسیا نره هوا! :|
از تمامی کاربرهای دیجیاتو خواهش میکنم برای اینکه اجازه ندیم حقوق اجتماعی مون پایمال بشه و جلوگیری از سواستفاده ی اپراتور های از از مردم با قیمت گذاری ۲برابری تعرفه ها با تحریم استفاده از اینترنت همراه ایرانسل به جمع دیگر کاربرانی که با این کار در تلاش برای احیای حقوق حقه ی خودشون هستند بپیوندید.
این رو بدونید تا زمانی که خود ما برای خودمون احترامی قایل نباشیم دیگران برای ما هیچ احترامی قایل نخواهند شد.
لطفا همه کمک کنند و با به اشتراک گذاری این صفحات سهم خودشون در آگاه سازی کاربران ادا کنند.
https://www.facebook.com/Boycottirancell/
https://twitter.com/BoycottIrancell
http://instagram.com/p/w6P-8IBiG5/
Instagram: BoycottIrancell
#BoycottIrancell
کار کره شمالیه
جونه من ؟؟!!!!! شک نکن نمیگفتی نمیفهمیدیم
آره تازه هکراشون هک کردن یاد گرفتن دارن عقده ای بازی درمیارن.
یه مرد این ایرانسل رو هک کنه :D
نامرد خیلی گرونه
کسی منو نمیتونه هک کنه
نیروگاه من دستیه , کامپیوتری نیست
ناکس خیلی گرون کرده.
اون انقدر سیستماش پیچیدست که کسی نمیتونه هکش کنه
نوچ بر عکس تمام کانفبگ هاشون مشکل داره نزدیک دو سال پیش یه روتر سیسکو گرفته بودن چون کسی کانفیگ درستش رو بلد نبود برای فروش گذاشتن البته تو زمان تحریم بود کارشناس از ....نمی امد کانفیگ کنه الان رو نمی دونم ؟؟!!!
این وضع ....
هک هم کردیم بعدش .........