تصاویری از اندروید ۵.۰.۱ برای One M8 لو رفت [تماشا کنید]
تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند در حال آماده سازی به روز رسانی های نرم افزاری محصولات شان به آخرین نسخه اندروید هستند. اچ تی سی هم در ابتدای عرضه رسمی اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی، قول ...
تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند در حال آماده سازی به روز رسانی های نرم افزاری محصولات شان به آخرین نسخه اندروید هستند. اچ تی سی هم در ابتدای عرضه رسمی اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی، قول ۹۰ روزه برای انتشار به روز رسانی برای وان ام ۸ را داده است.
حال یک توسعه دهنده به نام LlabTooFeR به اندروید ۵.۰.۱ با رابط کاربری Sense 6.0 دست یافته و اقدام به انتشار چندین اسکرین شات و دو ویدیوی کوتاه نموده که در ادامه به آنها می پردازیم.
با دیجیاتو همراه باشید.
با وجود اینکه اچ تی سی همچنان از همان رابط کاربری با شکل و شمایل تکراری استفاده کرده، با این حال هنوز رد پای اندروید جدید را در آن می بینیم. صفحه خانگی، ویجت ها و BlinkFeed دست نخورده باقی مانده اما بخش نوتیفیکیشن ها به صورت متریال دیزاین در آمده است.
همچنین همانند اندروید خام گوگل، شما با دو بار سوایپ رو به پایین (یا سوایپ با دو انگشت) به بخش تنظیمات دسترسی خواهید داشت که طراحی تخت تری نسبت به قبل پیدا کرده است. همچنین تغییرات و بازطراحی های جدید در صفحه قفل هم دیده می شود.

همچنین امکاناتی همچون جستجو در تمام بخش های دستگاه، دسترسی همیشگی به نوار جستجوی گوگل، حالت ساده و غیره از مواردی هستند که در نسخه جدید اندروید اچ تی سی خواهیم دید.

در ذیل شما ۲ ویدیوی کوتاه از عملکرد اندروید نسخه ۵.۰.۱ در اچ تی سی وان ام ۸ را می توانید ببینید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Easy-Mode-HTC-One-M8-Android-5.0.1-Sense-6.0.mp4"]
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/New-Accessibility-Features-HTC-One-M8-Android-5.0.1-Sense-6.0.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



سلام من اندرویدمو ارتقا دادم ولی باز همون 4.4.4
سلام دوستان . کسی هست ک از گوشی htc one m8 بک آپ گرفته باشه؟
سلام..میخواستم بگم واقعا افتضاحه..پشیمونم اپدیت کردم..اصلا عصبیم کرده..میخواستم بدونم میتونم به ورژن قبلیش برگردونم؟
سلام دوستان
میخواستم بدونم اگه سنس ۷ بیاد برای وان m8 هم اپدیت رسمیش میاد یا باید اس اف کرد و بصورت کاستوم زد ؟!
ممنون
منتظریم!
فکر کنم وقتی واسه ابدیت بیاد خیلی بهتر از این باشه
چرا هیچ اثری از متریال دیزاین توش نیست؟
نه تو رنگ ها نه تو دکمه های بک و هوم و حتی باتری و آنتن!!!
واقعاً اندروید لالی پاپ به نظر به جز گوشی های خود گوگل رو بقیه صفایی نداره؛)
چرا دکمه های بک و هوم و ریسنت اپ، تغییری نکرده؟!!
به نظرم اون طرح نشونه اصلی اندورید 5 هستش.
رابط سنس رو خیلی دوس دارم یه حس خوفناک در کنار زیبایی خاصی به کسی که باهاش کار میکنه منتقل میکنه ، امیدوارم تو سنس 6 با اندروید 5 هم همون زیبایی و سادگی حفظ بشه
ما که1سالی داره میشه تقریبا ام8داریم ازش خسته نشدیم.به نظرم بهترین دیزاین در بین همهUIها رو داره
سنس7قطعا با ام9خواهد اومد و تغییرات گسترده خواهد داشت...و باز هم در بین رابط های جدید بهترین خواهد بود
در عین سرعت و سادگی ،زیبا و کار امده
من اولش به خاطر محیط رابط روی ام8 شک داشتم اما الان میبینم جزو نقاط قوتشه!
به شدت منتظر اپدیت هستم
Salam .
Mishe bem mail bezanid. Chand ta soal aza2n daram
سلام
من هم یه سالی هست که از سنس ۶ رو ام هشت استفاده می کنم، با اینکه سلیقه ام با رابط مدرن سنس جور در میاد ولی نباید از حق بگذریم که تاچ ویز روی محصولات نوت سامسونگ خیلی کامل و ساده و کاربردیه... و البته هردوی اینها در برابرios8 تازه کارند و واقعا رابط کاربری آیفون ها یه چیز دیگه است
سلام عزیز، راجع به گوشیت چند تا سوال داشتم .. میشه بهم ایمیل بزنی ؟
md4956@yahoo.com