ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مانیتور منحنی SE790C را معرفی کرد

زمانی که به تکنولوژی نمایشگر بنگریم، نام سامسونگ در یکی از رده های بالای این تکنولوژی قرار دارد. این شرکت محصولات با کیفیت زیادی را به بازار عرضه کرده که در جدیدترین اقدام، مانیتور منحنی ...

حامد پورحسینی
حامد پورحسینی منتشر شده در ۱ دی ۱۳۹۳  |  ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

زمانی که به تکنولوژی نمایشگر بنگریم، نام سامسونگ در یکی از رده های بالای این تکنولوژی قرار دارد. این شرکت محصولات با کیفیت زیادی را به بازار عرضه کرده که در جدیدترین اقدام، مانیتور منحنی SE790C خود را معرفی کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تکنولوژی نمایشگرهای منحنی اولین بار در تلویزیون ها به صورت عمده دیده شد و به نظر می رسد کم کم در مانیتورها هم خواهیم دید. سامسونگ در SE790C انحنای بهینه شده، کیفیت تصویر بالا و همچنین قابلیت های مکمل را قرار داده که بتواند در رده خود بهترین عملکرد را به کاربران حین بازی یا کار ببخشد.

این مانیتور از نظر طراحی هم به گونه ای ساخته شده که کاربر بهترین بازدهی را از آن ببیند. SE790C دارای یک نمایشگر ۳۴ اینچی فوق گسترده ULTRA-WQHD است و همچنین از نسبت کنتراست بسیار خوبی بهره می برد. با این ابعاد شما تقریبا به همه امور خود از بازی گرفته تا فیلم و کار به خوبی خواهید پرداخت و از طراحی پیچیده و ارگونومیک آن لذت خواهید برد.

این محصول با در اختیار داشتن شعاع انحنای ۳۰۰۰ میلیمتر باعث می شود در مقایسه با مانیتورهای تخت، کاربر تجربه کاملا متفاوت زاویه دید را کسب کند. زوایای این مانیتور به دلیل نزدیک تر بودن به زاویه طبیعی دید انسان، کاربر را قادر می سازد تا تصویر را بدون اعوجاج و تغییر رنگ مشاهده کند. در نتیجه فشار کمتری به چشمان وارد می شود و فرد با راحتی بیشتری به مشاهده محتوا می پردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • SAEED DASTMARD

    مانیتور رو فقط الجی دوست دارم .

  • عــــــامـــــــــر

    به به لذت بردیم من مانیتورای الجی رو بیشتر دوست دارم اما هرچی رقیب بیشتر توی بازار باشه به نفع مشتری هستش

  • کاکتوس

    اولترا واید 34 اینچ خمیده؟! دهنم آب افتاد! :)

    فقط باید وصلش کنی به سرفیس و لذت برنامه نویسی رو تجربه کنی

  • ShayaN

    مانتیور 34 اینچ؟؟
    خب احتمالا اینم قراره کم کم جا بیفته، اما بازم فضای زیادی رو میگیره

  • فرشاد

    اگر از فرمول تی وی ها برای فاصله با مانتور استفاده کنیم که باید میز پی سی با صندلی هم از فرمول دوری و دوستی استفاده کرد

  • MojtabaSadeh

    خداییش سامسونگ ، توی مونیتور حرف اول تو دنیا می زنه.

    • kamyar

      شما قبل اینکه این حرفو بزنی، من پیشنهاد می کنم یه سر برو با مانیتور های asus،apple،dell کار کن بعد نظر بده

      • MojtabaSadeh

        دوست عزیز ، اتفاقا من با همه این برندها کار کردم،
        مونیتورهای سامسونگ ، در قیاس با اون ها ، کیفیت بالاتری رو داشت.
        در ضمن اینم هم بگم صفحه نمایش های رتینای اپل رو هم تا مدت زیادی همین سامسونگ تولید میکرد!

      • SAEED DASTMARD

        تا اونجا که من میدونم الجی بهترین مانیتورها رو داره.

مطالب پیشنهادی