ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مک بوک ایر ۱۲ اینچی و ساعت هوشمند اپل در اوایل سال ۲۰۱۵ وارد خط تولید انبوه می شوند

طبق خبری که Digitimes منتشر کرده، اپل برنامه دارد تا مک بوک ایر ۱۲ اینچی و ساعت هوشمندش را اوایل سال آتی میلادی برای تولید انبوه به خطوط شرکای خود برساند. منابع تامین قطعه اپل ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱ دی ۱۳۹۳  |  ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

طبق خبری که Digitimes منتشر کرده، اپل برنامه دارد تا مک بوک ایر ۱۲ اینچی و ساعت هوشمندش را اوایل سال آتی میلادی برای تولید انبوه به خطوط شرکای خود برساند.

منابع تامین قطعه اپل گزارش کرده اند که مک بوک ایر ۱۲ اینچی اپل از پردازنده های Broadwell اینتل و یک طراح بسیار باریک تازه بهره می برد. انتظار می رود تولید این مک بوک ایر جدید به چند سازنده محدود ارجاع داده شود.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

طبق گزارشاتی که پیش از این منتشر شده بود اطلاعات و شایعات نشان می دهد اپل در پی توسعه لپ تاپی ۱۲ اینچی در رده مک بوک ایر است که با طراحی و امکانات خاص و بدون فن خنک کننده به تولید و عرضه برسد.

در ماه نوامبر اینتل از نسل جدید پردازنده های کم مصرف Broadwell Core M خود رونمایی کرد که به نظر می رسد توسط اپل در این مک بوک های جدید مورد استفاده قرار گیرند.

در کنار ظاهر جدید، طراحی باریک و پردازنده تازه در این مدل، اپل همچنین در نظر دارد مدل ۱۲ اینچی مک بوک ایرش را در سه رنگ نقره ای، طلایی و خاکستری تولید کند و احتمالا این محصول تا اواسط ۲۰۱۵ به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • احمد

    مک ایر طلایی؟!
    همیشه به مک طلایی فکر میکردم
    منتظرم بی صبرانه

  • Vahidjj_Afshar

    man fek mikonam in hamoon tabi bashe ke mighoftan roosh mac has ,va man omidvaram inchenin chizi tolid kone ta pooz in samsung va macrosaft ba in surface haye birikhtesh be zamin bemale .
    hame applehash eshalaaaa

  • Vahidjj_Afshar

    oonai ke mighin fek mikonim folan chiz nafrookhte ba in harfa be shouor khodetoon darin tohin mikonin.

  • جزقاله

    بي صبرانه منتظر ساعتش خواهم نشست
    البته نيومده نميشه نظر داد !
    در مورد مك بوك اير هم كه ديگه همه چي روشنه ! البته انتخاب بين سرفس و اين يه چيز كاملا مربوط به سليقه هستش ! رقابت جالب خواهد بود !

  • opda511

    رقابت سرفیس پرو ۴ با این دیدنیه...

  • (رضا پناه)

    سلام برو بچ -

    اميدوارم اي واچ در مورد باتريش تلاش هاي اپل نتيجه داده باشه . چون واقعا مدت زمان ١روز كمه .
    اما در مورد ايپد پلاس كه به نظر ميرسه همون مك اير با طراحي جديد باشه . اميدوارم عمر ١٢ ساعته باتري اير بازهم بهبود پيدا كنه . اما شايعات مربوط به ديجي تايمز كمي با سايرين متفاوته كه اكثر سايت ها به اين نظرند كه اپل پردازنده A9 رو در ايپد پلاس ميزاره درحالي كه ديجي تايمز برودول . در واقع بين اينكه محصول جايگزين اير فعلي كلاس لب تاب باشه يا تبلت تعريف شه بايد منتظر موندبايد منتظر موند و دقيقا اين ايپد maxi(اولين شايعه) دقيقا چه محصوليه !!

    • Hossein Za

      به به آقا رضا کجایی شما دلمون خیلی براتون تنگ شده بود.

  • محمد رضا

    هر دو فروش خوبی را خواهند داشت
    محصولاتی کاملا شیک

  • سید محمد امین

    مکش بیاد cpuش چطوریه؟
    قیمت چی؟
    می ارزه خرید؟

    • Hossein Za

      یه لایک مفت برا آواتارت خیلی با این رام حال می کنم...

  • Sayonara

    پردازنده های broadwell ببینیم چه در چنته دارند فک کنم بترکونه یعنی امیدوارم

    • Sayonara

      آمده‌ام، آمدم ای شاه پناهم بده خط امانی زگناهم بده ای حرمت ملجا درماندگان دور مران از در و راهم بده ای حرمت ملجا درماندگان دور مران از در و راهم بده لایق وصل تو که من نیستم لایق وصل تو که من نیستم اذن به یک لحظه نگاهم بده رضاجان
      شهادت امام رضا رو هم تسلیت میگم بچه ها

  • abolfazl_eslami

    فکر نمی کنم ساعتش بتونه فروش خوبی داشته باشه مک بوک هاشم باید یکم حاشیه هاش کم بشه لمسی بشه

    • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

      راحت باش همه دوستان شمارو ميشناسن بگو بايد سرفس بشه...
      از نظر شما دوستان ٦ هم نميتونست فروش خوبي داشته باشه و هنوزم اعتقاد داريد موفق نبوده خخخ

      • abolfazl_eslami

        نه کی گفته من اعتقاد به ایفون 6 دارم ولی دلیل دارم که می گم ساعتش فروش خوبی نداره اول از همه محدودیتش بیشتر از ساعت های دیگس بعدش گرونتر هستش ولی باز هم می گم توهم لوکس بودن اپل باعث فروش خوبش میشه

        • طــــــــــــــــــــــــــــوسي

          توهم؟!؟
          بهت توصيه ميكنم محصولات اپلو از نزديك ببيني
          نگو كه خودم داشتم و اين حرفا كه باور نميكنم ...يه اپل ايديم بخر :))
          هرچي هي فن بازي دراوردي هيچي نگفتم اما يادت باشه به كل طرفداراي اپل توهين كردي تو يكي از كامنتات
          جواب كامنتمم نده بحث بات فايده نداره منم حوصله ندارم

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی