ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ تی سی Hima احتمالا مقداری قطورتر از One M8 خواهد بود

ظاهرا این روزها یک پرچمدار جدید با صفحه نمایش و اندازه کوچکتر از نسخه قبلی پرچمدار به حساب نمی آید. و به نظر می رسد این قاعده در خصوص پرچمدار بعدی HTC یعنی Hima هم ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۲ دی ۱۳۹۳  |  ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ظاهرا این روزها یک پرچمدار جدید با صفحه نمایش و اندازه کوچکتر از نسخه قبلی پرچمدار به حساب نمی آید. و به نظر می رسد این قاعده در خصوص پرچمدار بعدی HTC یعنی Hima هم برقرار است.

طبق شایعاتی که به گوش می رسید به نظر می آمد HTC Hima مانند HTC One M8 از صفحه نمایشی ۵ اینچی و HD بهره می برد اما طبق توئیت های حساب کاربری Upleaks به نظر می رسد این مدل اندکی بزرگتر از HTC One M8 خواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

به نظر می رسد HTC Hima با ابعاد ۹٫۵۶×۶۹٫۴×۱۴۴٫۳ میلیمتر عرضه شود در حالی که ابعاد HTC One M8 برابر با ۹٫۳۵×۷۰٫۶×۱۴۶٫۳۶ میلیمتر بود. بنابراین ابعاد هر دو مشابه به نظر می رسد. با این وجود واضح است که با وجود ابعاد بزرگتر در طول و عرض HTC One M8، ضخامت پرچمدار تازه مقداری اندک از نسخه قبلی بیشتر است.

با وجود اندازه های نسبتا برابر Hima و One M8 به نظر می رسد در HTC Hima نیز مانند M8 از دو اسپیکر جلو بهره برده شده است.

اما در خصوص سخت افزار به شایعات از وجود یک پردازنده ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، سه گیگابایت رم و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپری به همراه یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی خبر می دهند.

به نظر می رسد HTC قصد دارد پرچمدار بعدی اش را تا ماه مارس (اسفندماه) عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Kiarash Manson

    ببینیم HTC چه میکنه. امیدوارم این یکی شاهکار بشه.

  • Yamaha

    سال دیگه هم سال سونی و z4 هست مثل امسال که ساله z3 بود.

    • MoHaMMad

      داداش خبر سونیه ؟
      اینجا اکسپریان نیست ، چشماتو وا کن

  • Sayonara

    اچ تی سی واقعا کمپانی خوبیه گوشیهای شکیل و خوبز میزنه از نظر سرعتم گوشیهاش خوبن فقط کاشکی قیمتاش یه خورده پایین تر بود

  • SAEED DASTMARD

    من منتظر ام 9 جی 4 هستم به شدت.

    • Kiomars shady

      جى٤ نگو بلا بگو
      لامصب من از الان عاشقش شدم

  • Fantastic Boy

    خوشگل باشه ، ضخیم تر هم بود ، بود
    الان من انتظار اخبار و شایعات دوتا گوشی رو میکشم LG G4
    htc hima or m9!!!

  • Reza

    من با اینکه ایفون دارم ولی به نظرم htc one m8خوشکلتره

  • حسين

    طراحی منحنی پشتش زیاد باعث نشده که توی همین مدل هم زیاد قطرش به چشم بیاد. این افزایش قطر هم امیدوارم به خاطر دوربین قوی تر یا باتری قوی تر باشه . هرچند که خیلی تفاوت زیادی ندارن . اگر صفحه همین 5 اینچ باشه و ابعاد یکم کم شده باشه شاید نشون دهنده کم شدن حاشیه های دور صفحه باشه البته نه اونطوری که فکرشو میکنیم و فقط یکم کمتر . شایدم طول اسپیکر ها کم شده . امیدوارم یک محصول عالی بزنه . این M8 واقعا عالی بود ولی اگر دوربین بهتری داشت و حاشیه هاش کمتر بود عالی بود .

  • bahram

    اچ تی سی دل منو برده :(
    :htc:

  • Ali Z.S

    همه نازک تر میکنن! htc برعکس شده!
    کلا htc و lg به باریک بودن اعتقادی ندارند!

  • borna_talebi

    امیدوارم باریک تر باشه اما در کل بخاطر طراحی خمیده پشتش ضخامتش به چشم نمیاد. فقط این قسمت جلوش که روش نوشته htc حذف بشه.

    • حمیـــد (نیم کیلوباش)

      سلام . ببخشید برنا جان که در پاسخ به کامنت شما این مطلبو مینویسم ....

      توی سایت فون ارنا یه مطلب جالب در مورد Z3 دیدم به نظرم رسید که این مطلبو از سایت دیجیاتو گذاشتن او نجا ....
      لطفا ببینید و نظرتون رو بگید . ممنون
      .

      http://www.phonearena.com/news/The-Sony-Xperia-Z3-survives-several-crash-landings-in-this-drop-test-before-shattering_id64058

      .
      .
      فک کنم اون دست مانی قاسمی باشه ...

      • Kiomars shady

        دادا بله با افتخار تمام ويديو دراپ سايتو اونجا هم گذاشتن
        پرچم بالاس ناسا شاكيه بدجور
        نميزاريم ماهو ببينن

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی