ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تلفن هوشمند Ascend GX1 از هوآوی رسما معرفی شد

تلفن هوشمند Ascend GX1 که هفته ی گذشته بخشی از اطلاعات فنیش توسط سازمان TENNA به بیرون درز پیدا کرده بود امروز رسماً از جانب هوآوی معرفی شد. GX1 فعلاً در چین عرضه می شود ...

رضا مقدری
رضا مقدری منتشر شده در ۲ دی ۱۳۹۳  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تلفن هوشمند Ascend GX1 که هفته ی گذشته بخشی از اطلاعات فنیش توسط سازمان TENNA به بیرون درز پیدا کرده بود امروز رسماً از جانب هوآوی معرفی شد. GX1 فعلاً در چین عرضه می شود و قیمتی ۲۵۵ دلاری دارد و انتظار می رود در آینده ای بسیار نزدیک کمپانی تولید کننده آن را به بازارهای جهانی نیز ارائه نماید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

موبایل مورد بحث دارای صفحه نمایش ۶ اینچی از نوع IPS و با رزلوشن ۷۲۰P است. نکته در اینجاست که محصول جدید هوآوی دارای نسبت بدنه به نمایشگر ۸۰.۵٪ درصدیست و از این جهت تا حدی مشابه مدل پرچمدار Ascend Mate 7 به حساب می آید.

از دیگر مشخصات فنی GX1 می توان به مواردی مانند اندروید ۴.۴ کیت کت، پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت پردازش ۱.۲ گیگارهرتز، پشتیبانی از LTE، NFC و دو سیم کارت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش LED، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی قابل افزایش ۸ گیگابایتی و یک گیگابایت حافظه ی رم اشاره کرد.

محصول مورد بحث دارای ابعاد ۱۶۱ در ۸۴.۵ در ۹.۲ میلی متری بوده، وزنی برابر با ۱۷۳ گرم دارد و در آن یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی هم به کار گرفته شده است. در حال حاضر کاربران هوآوی در کشور چین می توانند GX1 را از طریق وب سایت این شرکت و تنها در رنگ سفید تهیه نمایند ولی همانطور که قبلاً نیز اشاره شد موبایل مذکور به احتمال قوی به زودی در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • امیرم... میفهمی؟؟؟ امیر...

    بارم هواوی...
    عکس بیشتری نیست ازش؟

  • mimjim

    بی ربط ه، ولی واتسپ وایبر و اینستا شما هم قطع شده ایا؟

    • sepehr

      آره ماله منم ب جز ای مسیج بقیه قطعن

  • حمید

    http://itresan.com/?mref=ihamid2020

  • عبدالله

    صفحه گوشی 6 اینچی دیگه باید حداقل فول اچ دی باشه

  • عــــــامـــــــــر

    چقدر شبیه گوشی های سامسونگه ، شرکتا یه خلاقیت هم به رج نمیدن لذت ببریم

  • ساخت اپلیکیشن اندروید فقط با 80 هزار تومان

    ای کاش گالری عکس هاشو هم میذاشتید

  • سیب کوچولو

    از دیگر مشخصات اصلی این گوشی حذف حاشیه کناره نمایشگر است که در مطلب بالا ذکر نشده

  • یک دوصت

    اقا چرا ترول نیسیت یه نظر بده ببینیم هستی یا نه

  • یک دوصت

    همه تلفن ها یجور شدن شرکت ها بجز بالا بردن پردازنده،صفحه نمایش،ابعاد،دوربین کار دیگه ای نمی کنن یادمه قدیم یه گوشی جدید میومد همه تو کف بودن یادش بخیر زمانی که قاتل ایفون معرفی شد(5800)

    • mehrdad

      موافقم
      دیگه هیچ چیز جدیدی نداریم غیر افزایش قدرت که اصلا به تمام این قدرت کاربر نیاز پیدا نمیکنه

  • a.mohammadi

    شاید نامربوط باشه اما چون دوس دارم دوستان در جریان تغییرات اینترنت ایرانسل باشن این عکس رو قرار میدم-
    سرعت دانلود ایرانسل-بابلسر

    • mehrdad

      با این قیمت بدرد ... میخوره
      خب سرعت زیاد وقتی نتونی استفاده کنی به چه درد میخوره
      وقتی واسه 5 گیگ 40 هزارتومن بگیره سرعتش 100 مگ هم باشه به چه دردی میخوره
      همه دنیا سیم کارت قراردادی میدن با گوشی مکالمه و دیتا رایگان
      ما هر روز کیفیت پاین تر قیمت بالاتر
      این سرعتی که الان شما دارین استفاده میکنین یک صدم 3G واقعی نیست
      و از این هم کمتر میشه وقتی راه اندازی سراسری بشه

    • یک دوصت

      ولی کلا ADM خیلی ردیف بود وقتی اندروید داشتم،هنوز هم همونطوره؟
      تو ویندوز فون از UC DOWNLOADER استفاده میکنم تو سرعت دانلود ADM رو میخوره اما تو امکانات دیگه...

      • a.mohammadi

        الانم به خوبی کار میکنه

    • یک دوصت

      من با همراه اول 3g بابل 1.653 هم دانلود داشتم البته اون روز های اول الا همین حدود های عکس شما میگرده.

      • a.mohammadi

        دوست عزیز اگه به ساعت نگاه کنی متوجه میشی سرعت دانلود در پیک مصرف اینقدره صبح ساعت 7سرعت بالای یه مگ میشه

      • a.mohammadi

        در جریان باشید بابل طرف باغ فردوس ایرانسل 4g وصل شده اگه امکانشو دارید سیم کارتتو عوض کن حالشو ببر

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی