ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«معتاد به تکنولوژی» برنده بهترین عکس سال National Geography شد

تصویر دختری که در قطار شلوغی به نمایشگر موبایل خود خیره شده، برنده جایزه مسابقات عکاسی National Geographic در سال 2014 شد. بیش از 9200 عکس از 150 کشور مختلف برای این مسابقات ارسال شده بودند ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۲ دی ۱۳۹۳  |  ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تصویر دختری که در قطار شلوغی به نمایشگر موبایل خود خیره شده، برنده جایزه مسابقات عکاسی National Geographic در سال 2014 شد. بیش از 9200 عکس از 150 کشور مختلف برای این مسابقات ارسال شده بودند که همه آن ها در سه بخش طبیعت، مردم و مکان ها دسته بندی شدند.

برایان ین، برنده امسال می گوید: "وقتی به عکس نگاه می کنم احساس تناقض می کند. از یک سو، هدیه آزادی بخش تکنولوژی و از سوی دیگر اینکه مردم اصلا سعی نمی کنند با یکدیگر تعامل داشته باشند، به خاطر اینکه مجبور نیستند."

در ادامه مطلب چند تصویر برگزیده امسال را مشاهده می کنید که برخی در شاخه خود رتبه اول و برخی دیگر جزو نامزدها بوده اند.

_79851697_nature7natgeo

_79852013_1people

_79852015_3_people

_79853429_4people

_79851696_nature1natgeo

_79851698_nature2natgeo

_79851699_nature3natgeo

_79851933_nature6natgeo

_79852009_nature5natgeo

_79853437_3places

_79853431_1places

_79853433_2places

کدام یک مورد علاقه شماست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Ala_Sabzpoosh

    متاسفانه واقعیت تلخ زندگی امروزی را نشان می دهد
    زمانی که راوابط انسانی رو به افول هست و به جای آنها روابط تکنولوژی و صفر و یکی جایگزین می شود ، روابطی که عاری از هر گونه احساس پاک انسانی می باشد
    می ترسم روابط بین انسانها مشابه روابط روباتها بی روح و بی جان شود
    هر چند علائم آن آشکار شده است

  • عــــــامـــــــــر

    ایده جالبی رو انتخاب کرده بود به نظر من ک حقش بود اول بشه ، اما تو اون شلوغی عجب عکس باحالی انداخته

  • atrin_salehi

    واقعا چه بلایی داره سرمون نیاد!؟!؟!؟!!!!!!!!

  • Mr e

    كردم به لاينو وايبرو.. معتاد مشين ما به ديجياتو:/

  • hamid3h

    چه جالب! مطلب دراپ تست زد 3 دیجیاتو رو فون آرنا گذاشته.
    http://www.phonearena.com/news/The-Sony-Xperia-Z3-survives-several-crash-landings-in-this-drop-tests-before-shattering_id64058
    تبریک

    • zapi

      دقیقا ! خیلی جالبه !
      تبریک میگم دیجیاتو :)

  • امیرحسین

    اتفاقا مضنون فوق العاده اي داره خيلي از نامرد هاي ديگه فقط زيبا هستن و مضنون خاصي ندارن.

  • کارگردان

    هر کدوم از این عکسا یک فلسفه ای پشتشه و همشون قشنگن از نظر من ولی معتاد به تکنولوژی الان چالش جدی تری برای دنیا به حساب میاد و طبیعیه که به بهونه پیش کشیدن این بحث هم که شده این عکسو انتخاب بکنن....

  • مجتبی

    پس اون عکاسه هم معتاد عکاسی بوده!!!

  • Sayonara

    عکسای جالبین اون عکس اولیه تو مترو خیلی با حاله

  • amir hosein

    عکس برنده واقعا یکی از تلخ ترین واقعیاتو نشون میده
    تو فامیل ما اکثر جوونا تو اینقدر غرق در شبکه های اجتماعی شدن که زندگی تو شبکه رو واقعیت و زندگی تو واقعیتو مجازی میدونن!
    بیشتر شبیه زامبی های داخل بازی شدن یعنی مرده ی متحرک
    الان دختر خالم به خاطر صرف زیاد عمرش رو همین شبکه ها کبدش کمکار شده!اینم تازه اولشه کو تا افسردگی و ...!
    تکنولوژی هر چقدر پیشرفت کنه مثل اینکه یه چاقو رو داری تیز ترش میکنی با کوچکترین اشتباه شکاف عمیق و عمیقتری روی انسان ایجاد میکنه
    واقعا هدف خلقت انسان چی بوده؟

    • Dr.ImaN

      تازه اگه بهشون بگی من به خاطر مضراتش استفاده نمی کنم میدونی بهت چی میگن؟:عقب افتاده ای............!!!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی