«معتاد به تکنولوژی» برنده بهترین عکس سال National Geography شد
تصویر دختری که در قطار شلوغی به نمایشگر موبایل خود خیره شده، برنده جایزه مسابقات عکاسی National Geographic در سال 2014 شد. بیش از 9200 عکس از 150 کشور مختلف برای این مسابقات ارسال شده بودند ...
تصویر دختری که در قطار شلوغی به نمایشگر موبایل خود خیره شده، برنده جایزه مسابقات عکاسی National Geographic در سال 2014 شد. بیش از 9200 عکس از 150 کشور مختلف برای این مسابقات ارسال شده بودند که همه آن ها در سه بخش طبیعت، مردم و مکان ها دسته بندی شدند.
برایان ین، برنده امسال می گوید: "وقتی به عکس نگاه می کنم احساس تناقض می کند. از یک سو، هدیه آزادی بخش تکنولوژی و از سوی دیگر اینکه مردم اصلا سعی نمی کنند با یکدیگر تعامل داشته باشند، به خاطر اینکه مجبور نیستند."
در ادامه مطلب چند تصویر برگزیده امسال را مشاهده می کنید که برخی در شاخه خود رتبه اول و برخی دیگر جزو نامزدها بوده اند.
کدام یک مورد علاقه شماست؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.












متاسفانه واقعیت تلخ زندگی امروزی را نشان می دهد
زمانی که راوابط انسانی رو به افول هست و به جای آنها روابط تکنولوژی و صفر و یکی جایگزین می شود ، روابطی که عاری از هر گونه احساس پاک انسانی می باشد
می ترسم روابط بین انسانها مشابه روابط روباتها بی روح و بی جان شود
هر چند علائم آن آشکار شده است
ایده جالبی رو انتخاب کرده بود به نظر من ک حقش بود اول بشه ، اما تو اون شلوغی عجب عکس باحالی انداخته
واقعا چه بلایی داره سرمون نیاد!؟!؟!؟!!!!!!!!
كردم به لاينو وايبرو.. معتاد مشين ما به ديجياتو:/
چه جالب! مطلب دراپ تست زد 3 دیجیاتو رو فون آرنا گذاشته.
http://www.phonearena.com/news/The-Sony-Xperia-Z3-survives-several-crash-landings-in-this-drop-tests-before-shattering_id64058
تبریک
دقیقا ! خیلی جالبه !
تبریک میگم دیجیاتو :)
اتفاقا مضنون فوق العاده اي داره خيلي از نامرد هاي ديگه فقط زيبا هستن و مضنون خاصي ندارن.
هر کدوم از این عکسا یک فلسفه ای پشتشه و همشون قشنگن از نظر من ولی معتاد به تکنولوژی الان چالش جدی تری برای دنیا به حساب میاد و طبیعیه که به بهونه پیش کشیدن این بحث هم که شده این عکسو انتخاب بکنن....
پس اون عکاسه هم معتاد عکاسی بوده!!!
عکسای جالبین اون عکس اولیه تو مترو خیلی با حاله
عکس برنده واقعا یکی از تلخ ترین واقعیاتو نشون میده
تو فامیل ما اکثر جوونا تو اینقدر غرق در شبکه های اجتماعی شدن که زندگی تو شبکه رو واقعیت و زندگی تو واقعیتو مجازی میدونن!
بیشتر شبیه زامبی های داخل بازی شدن یعنی مرده ی متحرک
الان دختر خالم به خاطر صرف زیاد عمرش رو همین شبکه ها کبدش کمکار شده!اینم تازه اولشه کو تا افسردگی و ...!
تکنولوژی هر چقدر پیشرفت کنه مثل اینکه یه چاقو رو داری تیز ترش میکنی با کوچکترین اشتباه شکاف عمیق و عمیقتری روی انسان ایجاد میکنه
واقعا هدف خلقت انسان چی بوده؟
تازه اگه بهشون بگی من به خاطر مضراتش استفاده نمی کنم میدونی بهت چی میگن؟:عقب افتاده ای............!!!