ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کاربران دیجیاتو بهترین موبایل اندرویدی سال 2014 را انتخاب کردند: سونی اکسپریا زد 3

در شب یلدا طی یک نظرسنجی از شما درخواست کردیم تا بهترین موبایل اندرویدی سال 2014 را انتخاب کنید. از آن زمان تا کنون بیش از ۳.۶۰۰ رای در نظرسنجی به ثبت رسیده که بر ...

مانی قاسمی
مانی قاسمی منتشر شده در ۲ دی ۱۳۹۳  |  ۲۱:۰۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در شب یلدا طی یک نظرسنجی از شما درخواست کردیم تا بهترین موبایل اندرویدی سال 2014 را انتخاب کنید.

از آن زمان تا کنون بیش از ۳.۶۰۰ رای در نظرسنجی به ثبت رسیده که بر اساس آن ها، پرچمدار سونی در یک رقابت تنگاتنگ موفق شده فبلت اسطوره ای سامسونگ را به زانو درآورد و خود را در رتبه اول قرار دهد.

طبق رای کاربران دیجیاتو، سونی اکسپریا زد 3 توانست با اخذ ۲۸ درصد آرا، عنوان برترین موبایل اندرویدی سال 2014 را به خود اختصاص دهد. در این نظرسنجی گلکسی نوت ۴، با اختلافی ۲ درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت.

نتایج کامل نظرسنجی دیجیاتو به شرح زیر هستند:

۱. Sony Xperia Z3 - 28%

۲. Samsung Galaxy Note 4 - 26%

۳. HTC One M8 - 22%

۴. LG G3 - 9%

۵. LG Nexus 5 - 5%

۶. Samsung Galaxy S5 & Xperia Z3 Compact - 4%

۷. Samsung Galaxy Note Edge - 2%

۸. HTC Desire Eye - 1%

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (87 مورد)
  • شیما

    همه چیش عالیه ولی وقتی z4بیاد ارزون تر میشه خیلی فعلا خیلی گرونش کردن می ارزه اما دلیل اصلی اش تازه وارد بودنشه

  • ALIREZA-ss

    نامردیه.....آیا واقعا s5 باz3compact یکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • Danial

    حق به حق دار رسید

  • erfan

    من نمیدونم چجوری زد 3 اول شده!!!!!!!!!!!!!!!!! اینو بخونید تفاوتهای زد3 نسبت به زد2:اندازه:هیچی رزولوشن:هیچی دوربین:هیچی شکل ظاهری هم جلو هم پشت:هیچی باریکتر شدن جز تغییرات اساسی به حساب نمیاد مهمتر از همه CPU:اونم هیچ فرقی نکرده
    حالا تفاوتهای نوت4 نسبت به نوت3:اندازه: صفحه همونه فقط گوشی طویل تر و خوشدست تر شده رزولوشن:بسیار بیشتر و با کیفیت تر دوربین:قوی تر شکل ظاهری: جلو کم ولی پشت زیاد CPU:در نسخه اگزینوس (5433) نسبت به (5422) 64 بیتی حالا نسخه اسنپ (S805) نسبت به (S800) ولی این 64 بیتی نیست حالا برین فکر کنید اینا تغییرات یا اونا

  • مجید

    واقعا واسه همتون متاسفم
    سامسونگ و سونی باید برن جلو هوآوی لنگ بندازن. شماها دربندتعصبات کور و برندهای معروف گیر کرده اید!!!

  • Farbod

    كسي ميدونه نسخه ي يك سيم كارتش كي وارد ايران ميشه؟ منظورم z3 كامپكت نيست چون يك سيم كارته ست منظورم sony xperia z3 لطفا هر چه زودتر جواب بديت

  • Ali

    به نظره من تا وقتی که سونی رابط کاربریش رو درست نکنه به مفت نمی ارزه. واقعا بی روح و خسته کنندست

  • HamedMJ

    حق به حقدار رسید برترین پرجمدار 2014 (XPERIA Z3) واقعا لایقشه سونی

  • مهران

    با تمام احترامی که برای نظر دوستان قائلم باید بگم اینکه چه گوشیی خوبه یا بهتره بستگی به کاربردیه که یه کاربر از اون گوشی انتظار داره و اینکه میخواد چکار کنه با گوشیش چون اغلب قابلیتهای گوشیها با فرق میکنن. من به شخصه از G3 خیلی خیلی راضیم و واسه من بهترین گوشیه. چون هرچیزی که میخوام رو داره. بقیه گوشیا هم خوبن. بازم میگم این یه مسأله نسبیه نه مطلق

  • Vosough_Dashty

    خیلی جالبه آقاجان نظرسنجی شده میدونید که یعنی چی؟ خودم هم شرکت کردم پس این نظر ها دیگه چیه میدید اگر قبول ندارید میتونید گوشی مورد علاقتون رو بگیرید باحاش حال کنید به کسیم کاری نداشته باشید این نظر سنجی اسپم که نیست کاربر رای داده پس حالا این یا اون باید اول میشد این جکه ساله معنی نمیده این گوشی انتخاب شد نامه تمام!

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی