کاربران دیجیاتو بهترین موبایل اندرویدی سال 2014 را انتخاب کردند: سونی اکسپریا زد 3
در شب یلدا طی یک نظرسنجی از شما درخواست کردیم تا بهترین موبایل اندرویدی سال 2014 را انتخاب کنید. از آن زمان تا کنون بیش از ۳.۶۰۰ رای در نظرسنجی به ثبت رسیده که بر ...
در شب یلدا طی یک نظرسنجی از شما درخواست کردیم تا بهترین موبایل اندرویدی سال 2014 را انتخاب کنید.
از آن زمان تا کنون بیش از ۳.۶۰۰ رای در نظرسنجی به ثبت رسیده که بر اساس آن ها، پرچمدار سونی در یک رقابت تنگاتنگ موفق شده فبلت اسطوره ای سامسونگ را به زانو درآورد و خود را در رتبه اول قرار دهد.
طبق رای کاربران دیجیاتو، سونی اکسپریا زد 3 توانست با اخذ ۲۸ درصد آرا، عنوان برترین موبایل اندرویدی سال 2014 را به خود اختصاص دهد. در این نظرسنجی گلکسی نوت ۴، با اختلافی ۲ درصدی در جایگاه دوم قرار گرفت.
نتایج کامل نظرسنجی دیجیاتو به شرح زیر هستند:
۱. Sony Xperia Z3 - 28%
۲. Samsung Galaxy Note 4 - 26%
۳. HTC One M8 - 22%
۴. LG G3 - 9%
۵. LG Nexus 5 - 5%
۶. Samsung Galaxy S5 & Xperia Z3 Compact - 4%
۷. Samsung Galaxy Note Edge - 2%
۸. HTC Desire Eye - 1%
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
همه چیش عالیه ولی وقتی z4بیاد ارزون تر میشه خیلی فعلا خیلی گرونش کردن می ارزه اما دلیل اصلی اش تازه وارد بودنشه
نامردیه.....آیا واقعا s5 باz3compact یکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حق به حق دار رسید
من نمیدونم چجوری زد 3 اول شده!!!!!!!!!!!!!!!!! اینو بخونید تفاوتهای زد3 نسبت به زد2:اندازه:هیچی رزولوشن:هیچی دوربین:هیچی شکل ظاهری هم جلو هم پشت:هیچی باریکتر شدن جز تغییرات اساسی به حساب نمیاد مهمتر از همه CPU:اونم هیچ فرقی نکرده
حالا تفاوتهای نوت4 نسبت به نوت3:اندازه: صفحه همونه فقط گوشی طویل تر و خوشدست تر شده رزولوشن:بسیار بیشتر و با کیفیت تر دوربین:قوی تر شکل ظاهری: جلو کم ولی پشت زیاد CPU:در نسخه اگزینوس (5433) نسبت به (5422) 64 بیتی حالا نسخه اسنپ (S805) نسبت به (S800) ولی این 64 بیتی نیست حالا برین فکر کنید اینا تغییرات یا اونا
واقعا واسه همتون متاسفم
سامسونگ و سونی باید برن جلو هوآوی لنگ بندازن. شماها دربندتعصبات کور و برندهای معروف گیر کرده اید!!!
كسي ميدونه نسخه ي يك سيم كارتش كي وارد ايران ميشه؟ منظورم z3 كامپكت نيست چون يك سيم كارته ست منظورم sony xperia z3 لطفا هر چه زودتر جواب بديت
به نظره من تا وقتی که سونی رابط کاربریش رو درست نکنه به مفت نمی ارزه. واقعا بی روح و خسته کنندست
حق به حقدار رسید برترین پرجمدار 2014 (XPERIA Z3) واقعا لایقشه سونی
با تمام احترامی که برای نظر دوستان قائلم باید بگم اینکه چه گوشیی خوبه یا بهتره بستگی به کاربردیه که یه کاربر از اون گوشی انتظار داره و اینکه میخواد چکار کنه با گوشیش چون اغلب قابلیتهای گوشیها با فرق میکنن. من به شخصه از G3 خیلی خیلی راضیم و واسه من بهترین گوشیه. چون هرچیزی که میخوام رو داره. بقیه گوشیا هم خوبن. بازم میگم این یه مسأله نسبیه نه مطلق
خیلی جالبه آقاجان نظرسنجی شده میدونید که یعنی چی؟ خودم هم شرکت کردم پس این نظر ها دیگه چیه میدید اگر قبول ندارید میتونید گوشی مورد علاقتون رو بگیرید باحاش حال کنید به کسیم کاری نداشته باشید این نظر سنجی اسپم که نیست کاربر رای داده پس حالا این یا اون باید اول میشد این جکه ساله معنی نمیده این گوشی انتخاب شد نامه تمام!