سامسونگ یکی از مهمترین فروشگاه های خود را در لندن تعطیل کرد
سامسونگ تصمیم گرفته یکی از فروشگاه های اصلی خود در لندن که از نوع Experience Store بود را تعطیل کند. در این گونه فروشگاه ها مشتریان می توانند ابتدا محصولات را بررسی کرده و سپس ...
سامسونگ تصمیم گرفته یکی از فروشگاه های اصلی خود در لندن که از نوع Experience Store بود را تعطیل کند. در این گونه فروشگاه ها مشتریان می توانند ابتدا محصولات را بررسی کرده و سپس نسبت به خرید آنها اقدام نمایند. در سراسر کشور انگلیس، فقط ۱۰ عدد از این دست وجود دارد.
یکی از آنها، فروشگاه Westfield در لندن است که میزبان محصولاتی چون تلفن هوشمند گلکسی اس ۳ و تبلت گلکسی نوت ۸ هم بوده است. جدا سازی بخش های مختلف فروشگاه از شب گذشته آغاز شده و این در حالی است که قبلا طی اطلاعیه ای خبر از بسته شدن فوری آن به مشتریان داده شده بود.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
شرکت سامسونگ اعلام کرده که تمام تلاش ممکن را برای کارمندان این فروشگاه در لندن -که اکنون بیکار شده اند- خواهد کرد تا بتوانند کار جدیدی داشته باشند و تاکید کرده که نسبت به سایر فروشگاه هایش که در انگلستان باقی مانده اند، متعهد خواهد بود.
سامسونگ طی سال های اخیر هزینه های تبلیغاتی فراوانی را متحمل شده. برخی از این هزینه ها صرف کمپین های تبلیغاتی و نیز تعدادی بسیار زیادی فروشگاه شده است. احتمالا کاهش فروش و سود این شرکت نسبت به برخی شرکت های جدیدتر مانند شیائومی یکی از دلایل بسته شدن فروشگاه مورد بحث است.
سامسونگ همچنین کسب و کار مرتبط به لپ تاپ های خود را در اروپا تعطیل کرده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
sami hala mimoondi che zood pa pish zadiii
پیام سامسونگ به مشتریاش : دیگه دیره واسه موندن/دارم از پیش تو میرم
غول تکنولوژی بی رحمه .دنبال قربانی میگرده .کشتن نوکیا بهش چسبید الان رو سامسونگ زوم کرده میخواد قورتش بده
اپل هنوز مشكلي نداره چون سيستم عامل و اصلش فرق ميكنه ولي خوب شركتايي كه با اندرويد كار ميكنن دير يا زود بحران رو حس ميكنن چون هر روز رقباشون با قيمت هاي كمتر و سخت افزار قوي تر دارن ميان جلو !
يادمون باشه جنس چيني هميشه هم بد نيست
همه میمیرن به جز اپل.
چه زود داره واسه سامی دیر می شه!!!
فقط نباید به شرکتای چینی گیر داد خود سامسونگم خوب کار نکرد مخصوصا روی اس5. باید روی اس6 سنگ تموم بذاره چون فروش سری اس همیشه از نوت که فبلته بیشتره
من یا تجربه افتضاحی که از اس4 داشتم یکم برام سخته دوباره به سامسونگ اعتماد کنم با اینکه اس3 خیلی خوب بود...
مثل اینکه نوت 4 هم معجزه نکرده.
دچار بحران منطقه یورو و پوند شده.
سامسونگ تو چرا >>>>>>>>>>> :-(