ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

گران ترین خانه بورلی هیلز در ماینکرفت بازسازی شد

چند روز پیش خواندید که Markus Persson، خالق بازی فوق العاده موفق ماینکرفت، گران قیمت ترین خانه بورلی هیلز را خریداری کرده تا ایام استراحتش را در آن بگذراند. اما همانطور که انتظار می رفت ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۴ دی ۱۳۹۳  |  ۱۶:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

چند روز پیش خواندید که Markus Persson، خالق بازی فوق العاده موفق ماینکرفت، گران قیمت ترین خانه بورلی هیلز را خریداری کرده تا ایام استراحتش را در آن بگذراند.

اما همانطور که انتظار می رفت یکی از طرفداران پر و پا قرص ماینکرفت، ویدیوی منتشر شده از این خانه را تحلیل کرده و به طور کل آن را درون بازی پیاده سازی نموده. اگر او خالق ماینکرفت نیست، حداقل Markus Persson به او ابزار این را داده که گران قیمت ترین خانه ممکن را برای خود بسازد.

در ادامه مطلب می توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Notchs+LA+Mansions.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • jj

    خدایی بازی بیخودی هست این بازی

  • LG Forever

    هنوز نتونستم با ماینکرافت ارتباط برقرار کنم :-/

  • Apadana

    خونه یه طرف صدای آه دختره هم دو طرف!!!
    :l

  • Parsa_P

    یوتیوب یه سری فیلم هست از سازه های ماینکرافت
    اصلا چیزایی میسازند ادم میمونه
    یکی از بهتریناش به نظر من gandor هستش
    کل کوه را ساخته و روش شهرا پیاده کرده
    حتما بهترین سازه های ماینکرافتو ببینید یوتیوب

  • SAEED DASTMARD

    خوشا به سعادتش.

  • mehrdad

    من دو سه بار خواستم ماینکرافت بازی کنم ولی از بس بی خودو بی هدف و الکی بود پشیمون شدم.اخه اینم شد بازی!!! واسه خودت بشینی خونه سازی کنی...

    • امیرعلی

      وقتی خلاقیت نداری مشکل از خودته

    • SAEED DASTMARD

      خخخخخ

  • دانیال

    عجب بیکارایی هستن اینا!!!!!

    • SAEED DASTMARD

      اگه کار براشون سراغ داری بهشون بگو تا دست از این کاراشون بردارن.

  • bahram

    عجب خونه ای.عجب ماشینایی!!!!
    بعد یه سوال: اگه اینا دارن زندگی میکنن ما دقیقا داریم چی کار میکنیم؟! :(

    • Ale

      زندگی مارو ..!

    • dariush

      سوال های تاریخی می پرسیا!!!

    • SAEED DASTMARD

      ما که خیلی وقته رفتیم فنا.

  • New

    روزی حداقل یک خبر در مورد ماینکرافت !

مطالب پیشنهادی