اپراتور مخابراتی Minnesota اینترنتی با سرعت ۱۰ برابر فیبر گوگل عرضه خواهد کرد
برخی از ساکنین شهر مینیاپولیس واقع در امریکا به زودی اینترنتی بسیار پر سرعت در اختیار خواهند داشت که بنا به اطلاعیه های اپراتور توزیع کننده آن، Minnesota سرعتی معادل ۱۰ گیگابیت بر ثانیه دارد. ...
برخی از ساکنین شهر مینیاپولیس واقع در امریکا به زودی اینترنتی بسیار پر سرعت در اختیار خواهند داشت که بنا به اطلاعیه های اپراتور توزیع کننده آن، Minnesota سرعتی معادل ۱۰ گیگابیت بر ثانیه دارد.
این سرعت در اختیار تمام کاربران خانگی و کسب و کارهای کوچک قرار می گیرد و در حدود ۱۰ برابر بیشتر از سرعتی است که گوگل با سرویس فیبر خود عرضه می کند.
جو کالدول، مدیر عامل اپراتور مخابراتی Minnesota در بیانیه ای گفت که شهر مینیاپولیس اولین شهری در جهان است که کاربران دسترسی به اینترنتی فراتر از تصورشان دریافت می کنند. در حال حاضر این سرویس با قیمت ۴۰۰ دلار در ماه به کاربران عرضه می شود و همچنین ۹۹ دلار هم هزینه نصب و راه اندازی از کاربر دریافت می شود.
این ISP در حال حاضر ۳۰٫۰۰۰ کاربر در جنوب غربی مینیاپولیس در اختیار دارد که این کاربران تا به امروز اینترنت با سرعت یک گیگابیت بر ثانیه را با قیمت ۶۵ دلار در ماه دریافت می کردند. حالا این افراد می توانند با مراجعه به وب سایت این اپراتور درخواست سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه را ثبت نمایند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
نه سرعتش برای کاربر خونگیه نه قیمتش!
اینکه دیگه اینتر نت نی
مسخره بازیه!!!
فقط سامسونگ بقیه برند ها تعظیم کنند
برند اپل سمت چپ بنده باشه شاید واسه تبلیغ برنامه گلاب به روتون نیاز باشه استفاده شه
سرعت خیلی زیادیه
این جمله چند تا لایک داره
ریدم توسرعت اینترنت ایران
آیا تابحال هاردی تولید شده که ظرفیت پردازش این سرعت را داشته باشد؟
شاید آن 99 دلار هزینه یک هارد برای این سرعت باشد.
تو ایران که سرعت بیشتر از 10 مگابیت باشه هارد که هیچ مودم رگ هاش میگیره و از شدت خوشحالی منفجر میشه.
بچه های همسایه هم همینو میگفتن.و در جواب گفته بودن که با این سرعت شاید دیگه نیازی به ذخیره کردن نباشه.
يه سوال
اگر اينترنت سرعتش 10 گيگ باشه ، حداقل سرعت دانلودش 1 gig /s هستش
با اين اوصاف اگر بخواهيم يه فيلم با حجم 10 g دانلود كنيم بايد 10 ثانيه طول بكشه !
خب اين وسط سرعت توشتن اطلاعات روي هارد در بهترين حالت فكر نكنم از 50 mb/s بيشتر باشه !
الان يكي قضيه رو روشن كنه براي من
پاسخ شما رو به صورت کوتاه دادم مثل اینکه بازم زیاد بود و منتظر تایید اما کوتاه ترین حالت میشه
اینجا سیستم عامل هیبرید مثل ویندوز نقش ریل تایم رو بازی میکنه اگه البته رم شما کفاف 10 گیگا بیت (بیت نه بایت) نده
10 گیگا بیت که برای ذخیره نیازی به حالت ریل تایم نداره (البته باید محاسبه شه که فرمولهاش تو ذهنم نیست) فکر کنم نداره
اینجا سیستم عامل هیبرید مثل ویندوز (شاهکار) نقش ریل تایم رو بازی میکنه
البته ویندوز که هسته هیبرید داره به صورت ریل تایم برای نمایش در حافظه رندوم (چیزی شبه به صورت اسریم یا جریان) یا ذخیره در هارد رو بسته به انتخاب شما پیش رو داره که باتوجه به رم و سی پی یو زیادهم مشکل نیست برای مقایسه سیستم عامل کروم که هستهٔ مونولیتیک که در واقع فضای ابری به صورت ریل تایم و خود کورم در حالت سوپروایز عمل میکنه اما ویندوز تمامی این حالات به علاوه قابلیت دخیره بدون صف بندی رو داره
البته
10 گیگا بیت که برای دخیره نیازی به حالت ریل تایم نداره (البته باید محاسبه شه که فرمولهاش تو ذهنم نیست)
خودمونیم ها با این نت حجمی چیکار میشه کرد؟ نمیشه حتی به یه سرور ایرانی هم لاگین شد سریع ترافیک آدم تموم میشه تازه قراره گرونم بشه واویلا
به نظرم فکر خوبیه که قالب آیفون رو ازش یه گوشیه اندرویدی ساخت ولی نه کپی برداری غیر قانونی ولی بگذریم کار خیلی خوبی کردن باید یکی پوز این اپلیها رو بزنه
عامر مي دونم كه يكي از اكانت هاي فيكته - دست از اين كارا بردار - من حامي اندرويد نيستم -
اشتب شد
البته قیمتش خیلی بیشتر از گوگل فیبره. ولی سرعت ده برابریش شاید ارزشش رو داشته باشه...