حتی با وجود اینکه پتنت های اولیه سامسونگ پیش از عرضه ی و معرفی نوت اج در رابطه با این تلفن هوشمند لو رفته بود وقتی کره ای ها آن را در کنار نوت ۴ به صورت رسمی معرفی کردند باز هم همگان از دیدن این محصول متفاوت شگفت زده گشتند.
در حالیکه نوت اج تنها از یک سمت نمایشگر دچار خمیدگی است اخیراً پوستری منتسب به رقیب چینی سامسونگ یعنی شیائومی منتشر شده که در آن موبایلی با عنوان شیائومی Arch به نمایش در آمده و نمایشگر این تلفن هوشمند بر خلاف اج از هر دو طرف دارای خمیدگی است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
بر مبنای پوستر مذکور در لبه های خمیده ی محصول مورد بحث کاربران به نوتیفیکیشن ها، کنترلر ها و البته اطلاعات زنده ی مرتبط به بازار بورس و رویدادهای ورزشی دسترسی خواهند داشت. همچنین در این پوستر ذکر گشته که Arch اولین موبایل در سراسر جهان با دو نمایشگر خمیده در طرفین صفحه نمایش اصلی محسوب خواهد شد.
اگر این تلفن هوشمند به نظرتان به شدت جذاب آمده و قصد دارید از الان برای تهیه اش برنامه ریزی کنید باید بگوییم هیچ چیزی هنوز در مورد Arch قطعی نیست و فعلا می توان به عنوان یک طرح مفهومی غیر رسمی به آن نکاه کرد ولی با توجه به سابقه ی شیائومی در ایده گرفتن از محصولات سایر برندهای موفق ابداً بعید نیست آنها نوت اج را الگو قرار داده و چنین محصولی را در دست تهیه داشته باشند.
همچنین نوت اج یکی از محصولات مهم و البته گران قیمت کمپانی تولید کننده اش به حساب می آید ولی در صورتیکه چینی ها دست به تولید نمونه ای مشابه بزنند به یقین سعی خواهند کرد تا قیمت دستاورد خود را نسبت به سایر گزینه های موجود در بازار پایین تر نگه دارند و همین امر می تواند چالش جدیدی در زمینه ی بازار فروش را پیش روی سامسونگ قرار دهد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
ببین چه شرکت بدبختی هست که داره از سامسونگ کپی برداری میکنه
راستی در مورد این گوشی هم عامر رو قبول دارم اگه یک طرف باشه چیزی و دو طرف خمیده باشه وقتی تو دستت میگیریش که هی دستت به اشتباه به صفحه اش میخوره و آدم رو کلافه میکنه!فرض کن مشغول پیام دادن هستی هی دستت به لبهاش بخوره و هی بره به یک اپلیکیشن دیگه!
آقا این همه برند چینی امده و من فقط اسمارت و هواوی رو تو مغازه ها دیدم
راستی کسی از خوب بودن یا بد بودن برند smart خبر داره؟
یک مدل به اسم x9320 teslaداره که امکانات توپی داره مثل دوربین 16 مگاپیکسلی و صفحه فول اچ دی 5 اینچی و سی پی یو هشت هسته ی و قیمتش هم حدود 900 تومانه! ولی من هیچ جا مطلبی در مورد این برند ندیدم
فک کنم اینطوری دیگه کار کردن باهاش خیلی سخت بشه!
تا حالا کسی با گوشیای شیائومی کار کرده؟کیفیتش چه طوریاس؟؟
یه خورده نواوری و خلاقیت تو این شرکتا نیس
من وجود شرکتایی مثل شیائومی و دیگر چینی هارو دوست دارم که باشن چون باعث میشن 1- شرکت های بزرگ قیمتاشونو متعادل کنن 2- باعث میشن که شرکتای بزرگ در گذاشتن امکانات تو گوشیاشون خساست نکنن و همیشه یه خطر بیخ گوشوش باشه که اگه خوب خدمات ندن قافیه را میبازن 3- شرکتای بزرک جهت جلوگیری از نابود شدنشان مجبورن هر روز یک خلاقیت جدید ارایه بدن 4-.... . =
در کل اگه از زاویه دید شرکتای بزرگ نگاه کنیم وجود شرکتای چینی مضره چون جلوی سود کلانشونو میگیره ولی اگه از زاویه دید مصرف کننده نگاه کنیم به دلایل بالا که گفتم مفید هم هستن
.... فقط زمانی از نگاه مصرف کننده این شرکتا می تونن مضر باشن که تولیداتشون بدون برند مشخص تولید بشه و یا قطعات بی کیفیت تولید کنن و اونو در برندای معتبر استفاده قرار بگیرن مثلا ایفون یا لومیا یا نوت با قطعه چینی ........
والا من مصرف کننده وقتی میخام گوشی بخرم میبینم تولیدات چینی و اروپایی و امریکایی بصورت جداگانه و با برند مشخص تو مغازه وجود دارن بر اساس جیبم گوشیمو انتخاب میکنم ولی وای به حال روزی که نفهمم چقد از لومیایی که میخام بخرم توش قطعه کم کیفیت وجود داره
الان شیائومی و وان پلاس اومدن قیمته سریه نوت و آیفون و اچ تی سی سریه وان کاهش داشته؟
شما mi4 رو نگاه کن !
پ ن خود سامسونگ کپی کار نیست مثلا ؟
این کار شیائومی عالیه و میتونه با نصف قیمت یه محصول خروجی بده که کمر نوت اج رو بشکنه
اولین بار خوندم یکی گفت شیائومی بی کیفیه !!! عجبااا
سامسونگ هم اول کپی کاری شروع کرد و بعد خودش نوآور شد . حالا Xiaomi هم داره اول کپی کاری شروع میکنه و شاید بعدا نوآور بشه ! فقط سامسونگ از اپل کپی میکرد و این از هر دوی اپل و سامسونگ !
ژیائومی درسته نه شیائومی دیگه ! :) Xiaomi
دقیقا
یکی به من بگه اینو چجوری میشه تو دست گرفت؟؟؟؟
دیگه هر چیزی یه خدی داره :|