ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا نسخه ۶۴ گیگابایتی از Moto X عرضه می کند

موتورولا در ماه سپتامبر نسخه جدیدی از Moto X را معرفی کرد. اینک اما در سایت Moto Maker یک گزینه ۶۴ گیگابایتی در میان انتخاب ها وجود دارد. در سایت Moto Maker امکان طراحی یک ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۱ دی ۱۳۹۳  |  ۱۰:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

موتورولا در ماه سپتامبر نسخه جدیدی از Moto X را معرفی کرد. اینک اما در سایت Moto Maker یک گزینه ۶۴ گیگابایتی در میان انتخاب ها وجود دارد.

در سایت Moto Maker امکان طراحی یک دستگاه Moto X با رنگ های سفارشی برای بخش های مختلف موبایل وجود دارد، و به تازگی می توان از میان گزینه های موجود برای حافظه، گزینه ۶۴ گیگابایتی را نیز انتخاب کرد.

انتخاب گزینه ۶۴ گیگابایتی تنها برای مدل آنلاک موتوایکس امکان پذیر است که قیمت آن را تا حدود ۶۰۰ دلار افزایش می دهد. و برای انتخاب این نسخه لازم است حدود ۱۰۰ دلار اضافه پرداخت شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Arya

    گوشی خوبیه

  • MAAH

    حرف نداره این گوشی ، تا تو دستتون نگیرید به کیفیت و خوش دستیش پی نمیبرید . کاش میشد من هم یدونه واسه خودم دیزاین کنم ، اگه امکانش بود ، 100 درصد میگرفتم یدونه . ولی وارد کننده ها الان با سلیقه خودشون وارد میکنن ، اگه هم آنلاک فکتوری باشه قیمتش نجومیه ، بالای 2200 میدن ، اونایی هم که ارزون تره آنلاک اپراتوره .

  • علی

    دوستان به نظر من ارزش نداره تو ایران موتورلا بخریم!چون نسبت به امکاناتش نمی صرفه و از گوشی های هم رده خودش خیلی گرون تره،چون یک کمپانی آمریکای

    • حسين

      مشکل همین جاست .. سری گوشی های موتورولا مثل همین خیلی عالین و از بهترین ها اند اما تو بازار ما کمیاب هست و قیمت بالایی هم دارن معمولا .

  • حسين

    سفارشی کردن تلفن های سری موتورولا یکی از چیزایی هست که خیلی دربارش دوست دارم . این حافظه بیشتر هم امکان نداره که هوادار نداشته باشه. البته قیمتش رو میزارم خود هوادارا بررسی کنن ... گوشی عالیه اما باتری بهتری داشت واقعا بهتر بود ... ممنون آقای صادق پور

  • رضا صادقی

    دوستان G3 هم به دست برادران زحمت کش و خلاق وطنی کپی شد
    پ.ن : فقط من موندم این که فوکوس لیزری نداره اون قسمت تیره دقیقا چیه ؟؟؟!!!

  • محسن (T)

    فکر کنم تیترو اشتباه زدید اقای صادقپور.، نسخه 64 بیتی نه، 64 گیگابایتی.

    • امیر صادقپور

      ممنون از توجه. تصحیح شد محسن جان

  • سعید خانی

    ۶۴ بیتی منظورتون ۶۴ گیگابایتی دیگه؟؟ موضوع رو تصحیح کنید

    • امیر صادقپور

      ممنون از اطلاع‌رسانی. تصحیح شد سعید عزیز.

مطالب پیشنهادی