ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی به علت در دسترس نبودن پلی استیشن نتوورک از هوادارانش عذرخواهی کرد

پلی استیشن نتوورک طی هفته گذشته (تعطیلات سال نو) با مشکلات گسترده ای مواجه بود و کاربران از سراسر جهان قادر به اتصال به این شبکه نبودند. سونی برای عذرخواهی بابت این مسئله، به کاربران ...

محسن وفانژاد
محسن وفانژاد منتشر شده در ۱۲ دی ۱۳۹۳  |  ۱۲:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پلی استیشن نتوورک طی هفته گذشته (تعطیلات سال نو) با مشکلات گسترده ای مواجه بود و کاربران از سراسر جهان قادر به اتصال به این شبکه نبودند. سونی برای عذرخواهی بابت این مسئله، به کاربران پلی استیشن نتوورک تخفیف 10 درصدی روی یک خرید ارائه داده! همچنین تمامی حساب های کاربری پلی استیشن پلاس، 5 روز به رایگان تمدید خواهند شد.

پلی استیشن نتوورک و اکس باکس لایو درست در روز آغازین تعطیلات سال نو، 25 دسامبر، مورد حمله DDoS گروه Lizard Squad واقع شد و دارندگان کنسول های مایکروسافت و سونی به طور کل قادر به انجام بازی آنلاین برای چند روز نبودند.

سونی در بلاگ پلی استیشن اینگونه نوشت: "از آنجایی که دسترسی به پلی استیشن نتوورک در طول تعطیلات با مشکل مواجه بود، با ارائه 5 روز اشتراک رایگان به کسانی که در 25 دسامبر حساب فعال پلی استیشن پلاس داشتند، می خواهیم بابت شکیبایی شان از آن ها تقدیر کنیم."

5 روز به طور اتوماتیک به اکانت ها در طول این ماه اضافه خواهد شد و 10 درصد تخفیفی هم که بالاتر از آن سخن گفتیم شامل تمامی محصولات موجود روی این شبکه می شود. از عناوین بزرگ و 60 دلاری گرفته تا فیلم ها و سریال ها.

اکس باکس لایو برای مدت کوتاهی در دسترس نبود اما پلی استیشن نتوورک زمان بیشتری در کما به سر می برد تا اینکه در نهایت پس از 4 الی 5 روز سلامت خود را بازیافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • یک دوصت

    من نمیدونم فردای همون شبی که گفتن قطع شده من میتونستم انلاین بازی کنم 27 تم ماه پیش هم همینطور چرا برا من و دوستام قطع نبود؟

  • ataghalam.com

    از z4 خبری نشد؟

  • El_Carabo

    دلم یه اینترنت درست و حسابی میخواد که بتونم مثل بقیه مردم دنیا آنلاین بازی کنم.... چرا نمیتونیم داشته باشیم؟!

  • آقای تیری آنری

    یاد جمشید مشایخی افتادم (خخخخ)
    من از شما عذر میخوام!

  • Kian

    اینجا بدون اطلاع اینترنت فکستنی رو یه هفته قطع می کنن، زنگم که بهشون می زنی آخرش یه چیزی بدهکار می شیم!

    • شهرام

      Exactly...
      :-D

  • hadi haddadian

    وااااو
    کی دیجیاتو این شکلی شد؟
    من چند روزی بود که وقت نکرده بودم بیام سر بزنم.

    • mojtaba

      چ‌شکلی شده؟من م با اپ دیجیاتو‌میام راحت تره

مطالب پیشنهادی