ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی فیلم ‘مصاحبه’ را در شبکه های کابلی و ماهواره ای نیز پخش می کند

هر روز که می گذرد سونی پیکچرز -و شرکای تجاری اش- در مقایسه با روزهای اول تهدید هکرها، جرات بیشتری نسبت به پخش فیلم The Interview در مکان های مختلف می کنند. به گزارش وال ...

امیر صادقپور
امیر صادقپور منتشر شده در ۱۲ دی ۱۳۹۳  |  ۱۰:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هر روز که می گذرد سونی پیکچرز -و شرکای تجاری اش- در مقایسه با روزهای اول تهدید هکرها، جرات بیشتری نسبت به پخش فیلم The Interview در مکان های مختلف می کنند.

به گزارش وال استریت ژورنال سونی پیکچرز توانسته به توافقی با شبکه های کابلی و ماهواره ای در آمریکا برسد که پخش این فیلم را از طریق کانال های آنها نیز برقرار کند.

گزارش شده که میشل لینتون -مدیر سونی پیکچرز- شخصا پیگیری امور مربوط به این قراردادها را به انجام رسانده است.

سونی پیکچرز هفته گذشته از فروش ۱۵ میلیون دلاری این فیلم در اکران دیجیتالی و آنلاینش از طریق گوگل و مایکروسافت خبر داد. با توجه به تهدید هکرها در اواسط دسامبر، بسیاری از سالن های سینما از بیم حمله تروریستی از پخش این فیلم سر باز زدند. اما پس از نمایش آن، تعداد سالن هایی که به پخش آن اقدام کردند از ۳۳۱ سالن در هفته گذشته به ۵۸۰ سالن سینما افزایش یافته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • karo

    به نظر من 5.5 واسش کافیه .....

  • alireza-amini

    می تونید این فیلم رو از اینجا نگاه کنید:
    http://www.moviesplanet.tv/movie/the-interview

  • کارگردان

    یعنی سونی موشک هوا می کرد اینقدر صدا نمی کرد...

  • سمیه

    من از صبح اینستاگرامم باز نمیشه ‌

    • azjaguar

      بچه ها باز کی اینستاش باز نمیشه °_°

  • abolfazl_eslami

    من این فیلمو دیدم اصلا نمی تونم بگم سیاسی بودش حتی کمدی بودنش هم در حد دیکتاتور نبود فقط پر از صحنه های بد و همجنس بازی فقط ارزش دیدن یکبار رو داره ( نظر شخصی )

  • ali.n

    الان میترسم باز دوستان بگن سونی خودش هک کرده تا این فیلمو خوب بفروشه،،، دوستان این فیلم نزدیک 70 میلیون دلار هزینه ساخت داشته، هنوز نصف این نفروخته،، اگر تو سینماهای اصلی اکران میشد بیش از هزینه ساخت میفروخت،، از لحاظ سیاسی هم این فیلم اصلا چیز خاص و روشنگری نداشت، این فقط یک فیلم طنز بود،.یک فیلم معمولی که قرار هم نبوده در هیچ محفل و جشنواره ای مطرح بشه

    • El_Carabo

      نه کار سونی نبوده. اگه هم بوده حماقت محض کرده. نزدیک به دو سه هفته تمام سیستم هاش رو خاموش کرده به خاطر این فیلم؟ اینطور خب بیشتر ضرر میکنه. کار آمریکا هم نبوده. آمریکا برای حمله کردن دنبال بهانه فیلم نمیگرده و میتونه بهانه خودش رو بسازه. گرچه فیلم کاملا بی معنی و بی مزه بود و اگه دقت کنید بعد از اکرانش دیگه کمتر خبر رسانه‌یی ازش بیرون اومد. خود مردم فهمیدن الکی هیجان زده شده بودن.

    • borna_talebi

      نه این نظریه قدیمی شده! جدیداً میگن کار آمریکا بوده میخواسته به کره شمالی حمله نظامی کنه به سونی پول داده این فیلمو بسازه که بهانه داشته باشه!!!
      فیلم هم من بهش 7 میدم.

  • اَلِــــــــکــــــس

    من فیلم رو دیدم. کاملا با امتیاز سایت IMDB در تناقضه. امتیازی که میتونم به فیلم بدم (شخصا) از 10 به این فیلم 6.5 میدم. ولی کلا فیلم قابل قبولیه

    • borna_talebi

      Imdb که 7.5 داده. اون اولاش بود که 10 شده بود نمرش امسال فکر نکنم هیچ کمدی بالای 7 گرفته باشه(به غیر از 22jump street که 7.2 گرفت) . این فیلم هم اگه این حاشیه ها رو نداشت 6.8 میگرفت.

  • azjaguar

    من از صب اینستاگرامم فقط با فیلتر شکن باز میشه....نکنه...

  • عــــــامـــــــــر

    تو بیشتر کشورهایی که یه عده از خودشون برای مردم بت ساختن رو دارن فیلم رو پخش میکنن تا بدونن هیچکس اونقد قوی نیست که دستشویی نره و از این حرفا افغانستانم درگیر طالبان هستن

مطالب پیشنهادی