ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ
تکنولوژی

ساعت هوشمند اپل در اروپا زودتر رونمایی می شود

براساس آپدیتی که در سایت های رسمی اپل در اروپا منتشر شده است، ساعت هوشمند این کمپانی زودتر از موعد مقرر رونمایی خواهد شد. پیشتر، سایت های اروپایی اعلام کرده بودند که اسمارت واچ اپل در ...

Maryam Mousavi
Maryam Mousavi منتشر شده در ۱۳ دی ۱۳۹۳  |  ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

براساس آپدیتی که در سایت های رسمی اپل در اروپا منتشر شده است، ساعت هوشمند این کمپانی زودتر از موعد مقرر رونمایی خواهد شد.

پیشتر، سایت های اروپایی اعلام کرده بودند که اسمارت واچ اپل در سال 2015 رونمایی می شود و حال خبرها حکایت از آن دارد که زمان این رخداد کمی جلو افتاده و در اوایل سال جدید باید انتظار رویت آن را داشته باشیم و سایت اپل در ایالات متحده آمریکا نیز این مسأله را تأیید می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بله، امروز می تواند همان «اوایل سایل 2015» باشد اما به نظر می رسد که اپل نمی خواهد همزمان با دیگر کمپانی های حاضر در CES 2015 محصول جدید خود را رونمایی کند و بازخورد خبری این رخداد را با دیگر رقبایش قسمت کند.

منطقی ترین زمان برای رونمایی از این ساعت که شایعاتی هم در مورد آن شنیده شده، 14 فوریه خواهد بود. گفتنی است که اپل اسمارت واچ جدیدش را در یکی از نمایشگاه های مد پاریس رونمایی کرده و آن را به عنوان نوعی زیورآلات و کالای مد تبلیغ کرده بود.

تیم کوک مدیر عامل اپل  اعلام کرده است که اپل واچ می تواند نقطه عطفی در تاریخ ساعت های هوشمند باشد. برخی تحلیلگران وال استریت هم مدعی شده اند که فروش این محصول از مرز 30 میلیون عدد خواهد گذشت و برخی هم اظهار داشتند که این رقم بیش از اندازه محافظه کارانه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • mostafa

    ملت از غلط املایی رنج میبرن

  • iPooya

    من هم ازش خوشم مياد هم نمياد !
    البته پولش باشه از خدام هم باشه !

  • erfanm

    محصولی جدید که فقط یه برند داره پشتش
    چیه اخه این نه قیافه داره نه امکانات
    الان اپلی ها بهشون برمیخوره اما این در کنار گیر اس مث یه اسباب بازی زشت میمونه
    خدا قسمت کنه یه دونش رو بتونم بخرم واقعا عالیه
    ساعت اپل رو معتادای اپل میخرن چون واقعا برا برند های دیگه حیف پوله

    • Thinkdifferent

      استفاده از عبارتایی مثل "معتادای اپل"خیلی زشته !!!بالاتر برخی از دوستان همین نظر شما رو گفتن ولی با لحنی مودبانه .زیبایی این ساعتم سلیقه ایه اگه از نظر شما زشته نباید انتظار داشته باشید بقیه هم همین نظرو داشته باشن

  • عــــــامـــــــــر

    ساعت اپل فروش خوبی رو تجربه میکنه چون ایفون خوب میفروشه

  • Emiliano

    آقا ای اپل برا جا انداختن تکنولوژی خوبه ، هرچی میزنه ملت میخرن -به نظرم اگه عینک گوگل رو اپل میزد تا حالا جا افتاده بود -

  • xxx_A.A_xxx

    من دارم پولام رو جمع مي كنم

  • Emiliano

    از فردایه که بچه های لوکس محور برن پیش خرید کنند

  • Divan Greedy

    فکر کنم یا مطلب خیلی قدیمی و نویسنده درست متوجه نشده واسه ترجمه ، یا کلن همش ایراد داره / ۱۴ نوامبر ؟؟؟؟؟؟؟ که گذشت ، و نوامبر 2015 که بیاد ، می شه نزدیکای سال 2016 /

    • Divan Greedy

      14 February نه نوامبر / روز ولنتاین / لطفن متن رو اصلاح کنید

    • kamyab98

      منظورشون فبریه است :D

    • Divan Greedy

      در ضمن بهترین ساعت در حال حاضر روی کره خاکی / gear s و تمام

      • ali.ta

        گیر اس ظاهر زیبایی داره ولی پشتیبانی از تری جی زمانیکه شما برای استفاده از خود ساعت مجبورید گوشی رو هم همراه داشته باشین واقعا مسخرس
        در مورد اپل واچ هم من رو بشدت یاد آیپد یک میندازه که همه می گفتن انگار چهارتا آیپاد رو به هم چسبوندن
        در مورد اپل واچ هم همینطوره و در نسل دومش فک کنم خیلی بهتر بشه

        • Divan Greedy

          و همین طور پشتیبانی از تلفن های سامسونگ / اما اکوسیستمش و کاراییش خیلی بیشتر از بقیه سیستم عامل هاست در حال حاضر

  • POYAN_M

    دوست دارم بخرم ولي پول ندارم

    • فرشاد

      حالا باید فقط یه چند سالی صبر کنیی تا این ... با قیمتی اصلی وارد بشه و البته به عنوان جایزه قرعه کشی ها یا خرید جمعه بعد از عرضه دو یا سه مدل بعدی میشه روش حساب کرد با حساب جیب ما که اینه راه حل اون زمان هم باتریش به علت گذشت زمان ....فاسد شده باید راه حل اونم پیدا کنیم البته

نمایش نظرات بیشتر
مطالب پیشنهادی