ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استفاده از تلفن های هوشمند به عنوان پدال گیتار با iRig 2

از حدود چهار سال پیش تا به امروز، IK Multimedia، نسخه های جدیدی از آداپتور گیتار iRig را برای تلفن های هوشمند و تبلت ها رونمایی کرده است. و امروز، در CES 2015، شاهد به روزرسانی جدیدی ...

پویان رمضان پور
پویان رمضان پور منتشر شده در ۱۵ دی ۱۳۹۳  |  ۲۳:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

از حدود چهار سال پیش تا به امروز، IK Multimedia، نسخه های جدیدی از آداپتور گیتار iRig را برای تلفن های هوشمند و تبلت ها رونمایی کرده است. و امروز، در CES 2015، شاهد به روزرسانی جدیدی برای این سری دیوایس ها هستیم.

هنوز هم امکان اتصال به iOS، مک و دستگاه های اندرویدی به لطف iRig وجود دارد، اما این بار، با بهره گیری از یک جک خروجی ۱.۴ اینچی، امکان استفاده از اپلیکیشن های این کمپانی، مانند AmpliTube، در کنار یک آمپ نیز فراهم شده است. به این معنی که شما می توانید از دیوایس تان، به عنوان بخشی از یک افکت استفاده کرده یا آن را به طور کامل جایگزین کنید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته، آوای پدال های جداگانه منحصر به فرد و شکست ناپذیر است اما این سیستم، راحتی کاربران را هدف قرار داده. از دیگر امکانات iRig 2 می توان به جک هدفون جهت جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای دیگر اعضا اشاره کرد.

این وسیله جانبی بی نظیر و کاربردی، طی سه ماهه اول سال ۲۰۱۵ عرضه شده و هزینه ای معادل ۳۹.۹۹ دلار (یا ۲۹.۹۹ یورو) برای علاقه مندان در بر خواهد داشت.

Digiato-03---1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • sepehr

    agha man mikham... key miarin??

  • TROOL

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • El_Carabo

    این وسیله حتی اگه عالی هم نباشه حداقل ارزون تر از افکت های واقعیه...هر افکت تکی الان بالای 100 تومنه. با این میشه چندین افکت ساخت و راحت بینشون سویچ کرد. اگه اومد ایران من میخرم.

  • hope

    اهنگساز نیستم

    اما نرم افزارهای اهنگسازی ایفون معرکن

  • kavehd2

    عاشق گیتار الکتریکم ولی حیف...

  • Divan Greedy

    کوالکام کنفرانسش شروع شده ، وبلاگ نویسی خبری هست یا نه

    • Hossein Za

      لینک داری؟

مطالب پیشنهادی